Hij was al voor 18:00 uur in Amsterdam. Scheelde dat hij in Eindhoven dus al gemakkelijk een plek in de trein had en niet hoefde over te stappen.
Ik zet net een filmpje aan. Mortal Engines. Maar ik zit nu alweer 5 minuten hier te scrollen, dus moet even opnieuw beginnen
Gewerkt Dochters uit school gehaald m’n oudste had een verlengde leerdag M’n schoonmoeder had eten voor ons gestuurd En ik heb net gedoucht en ga zo lekker in bed Netflix en slapen want moet nog een dagdienst
2 kinderen naar school brengen. Daarna breng ik de jongste bij de vriendin van mijn ex. Moet met de oudste naar een gesprek bij de ggz. Vanmiddag de oudste naar dansles en N naar karate. Die breng ik daarna bij hun vader.
Alles klaarzetten voor morgen. Tafels, stoelen, springkasteel, party tafels staan op hun plek (handig zo een vroeger lèvering). Cadeau is aangekomen dus ook prima op tijd. Zo meteen nog helium halen.
Niet zo heel veel. Best een drukke week gehad. Drukke werkweek gehad, man is momenteel ook in het buitenland en ik ben 's avonds gewoon hondsmoe. Ik slaap wel heerlijk en lig er iedere avond voor elven in, is voor mij echt een unicum. Beneden is alles al opgeruimd en schoon, de hond is uitgelaten, kom ik thuis zit er een enorme bij in mijn keuken met zo'n grote angel. Na veel gedoe naar buiten gekregen. Net even een Latte gedronken en zo even omkleden, ik zweet de laatste tijd zo enorm veel. Zal wel met de overgang te maken hebben. Nog even een pakketje wegbrengen en boodschappen halen en nog wat kadootjes halen.
Werken 8 tot 17, dan snel naar huis en eten en om 18 uur weer weg voor de avondvierdaagse. Dochter loopt met vriendinnen, ik help voor de 4e avond weer mee.
Vandaag een halve dag werken en dan weekend! Zoon heeft vanmiddag voetbalkamp en verder hebben we eigenlijk geen plannen. Hopelijk nog even van het weer kunnen genieten vanmiddag.
Ik ga zo naar de kapper en daarna gelijk door naar de winkel voor de boodschappen. Verder vandaag wat opruimen rondom huis, misschien nog een ritje naar de milieustraat.
Heerlijk geslapen afgelopen nacht, lekker ontbeten en al een stuk met de hond gewandeld. Straks naar het dorp voor wat kadootjes en boodschappen en verder niet zo heel veel op de planning. Oudste kinderen werken tot vanavond en de jongste gaat vanmiddag naar een vriendinnetje dus ik hoop vanmiddag nog even in de tuin wat in mijn boek te kunnen lezen.
Ik zit even met m’n benen omhoog, ga zo lunch maken. Was hangt te drogen, we zijn op verjaardagsvisite geweest, één kind heeft zwemles gehad, één kind voetbaltraining. Het was een vol ochtendprogramma!
Slecht geslapen vannacht door verkoudheid. Zo even de was ophangen buiten. Dan snel even naar het Kruidvat. En rond 15:00 uur met mijn peettante naar een festival dat hier vlakbij georganiseerd wordt.
Gesport, daarna gelijk boodschappen gedaan. 3 wassen hangen er buiten en de auto samen met man schoongemaakt. Nu even niks, de kids spelen lekker buiten en straks nog een rondje lopen en gelijk langs de winkel!
Man is werken, ik ga vanmiddag even naar mijn ouders voor vaderdag en man komt ook daarheen als die gedaan heeft. Dan gaan we even stemmen en nog naar schoonouders.
2x zo lang over mijn boodschappen gedaan door één stom potje babyvoeding. Afgeprijsd voor €0,50 maar zonder streepjescode dus langs de kassa. Ze draaide mijn zelfscan uit op bon, om bij de kassa te scannen maar dat werkte niet. Zou bij de zelfscan wel werken dus ik na €0,50 af te hebben gerekend, door naar de zelfscan. Bon wilde niet scannen. Tweede kar erbij en elk artikel langs die stomme zelfscan. Met een paar artikelen geen probleem hoor maar een kar vol met de weekboodschappen voor een groot gezin Kreeg dan wel weer een doosje chocola als excuses voor het ongemak
Gaan stemmen Vaderdag vieren, straks samen met iedereen een ijsje eten Verder een beetje rommelen in de tuin en wat was doen