Wat doe jij nu/vandaag? Deel 2.

Discussie in 'De lounge' gestart door Liekje81, 4 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.039
    15.073
    113
    Aan t werk, nouja nu koffie/monitor pauze en t vaste rondje nu.nl/ad.nl/zp

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.922
    9.435
    113
    Gelderland
    succes zo!

3. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.922
    9.435
    113
    Gelderland
    Vanochtend vroeg op om de jongste met 2 vrienden naar de stad te brengen voor een schoolactiviteit. Daarna meteen boodschappen gedaan en thuis even koffie gedronken. Verder op de planning vandaag
    * 5 wassen weg werken
    * kapper
    * koffer inpakken
    * pakket wegbrengen
    * spellen en boeken inpakken voor de vakantie
    * gft en plastic naar de stort brengen.
    * jongste aansturen voor het inpakken van zijn koffer
    * stofzuigen beneden
    * Kruidvat voor vakantiespullen

Rizzoli vindt dit leuk.
  4. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.946
    5.255
    113
    Home
    Lekker vrij
    Kinderen naar school gebracht daarna met m’n man boodschappen gedaan
    Koffie gedronken en m’n man is aan het werk
    Dan ga ik zo het huishouden doen

vanmiddag 10 minuten gesprekken op school

5. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.911
    19.091
    113
    Vrouw
    #2645 Neuzeke, 1 jul 2024
    Laatst bewerkt: 1 jul 2024
    Deze is maar een 6 maandelijkse controle hoor :D.
    Stelt niet zoveel voor.

Wel een zeer goede dokter die de echo nam.
    Hij had gelezen waarvoor ik allemaal in het ziekenhuis loop en deed het grondig.
    Bij anderen is het vaak gewoon schildklier zone en vlug eens hals, deze deed een veel ruimere zone.

Luna86 vindt dit leuk.
  6. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.551
    301
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Jongste dochter met klasgenoot naar een museum in de buurt van Nijmegen gebracht voor een excursie. Nu koffiedrinken in het centrum van Nijmegen. Dan nog wat shoppen en halverwege de middag de meiden weer ophalen en richting Amersfoort (huis)

7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.062
    18.857
    113
    Vrouw
    Ik voel me echt helemaal opgebrand. Heb echt 0,0 energie en alles is me momenteel te veel :$ Het is de laatste week voor de vakantie dus dat zal meespelen.. Woensdag is het eindfeest op school en voel me schuldig dat ik alweer niet kan komen helpen. Maar het gaat gewoon niet.
    Ik wil nog heel veel doen deze week voordat we weg gaan, maar ik betwijfel of het gaat lukken.

8. Esther2901

Esther2901 Fanatiek lid

3 jul 2014
    2.144
    1.635
    113
    Ik ben aan het werk. Hele dag een consultant op bezoek, maar die komt nog niet ingelogd op onze server. Dus het schiet nog niet echt op.
    EInd van de middag nog naar de chiropractor.

9. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.922
    9.435
    113
    Gelderland
    Niet schuldig om voelen dat je niet kunt helpen op school. Andere keer weer!

Hier ook onwijze drukte zo de laatste week en ik hoor het eigenlijk ook van vriendinnen om me heen. Van alle kanten komen er hulpvragen en je hebt gewoon zelf ook extra veel te doen.

Spectre vindt dit leuk.
  10. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.866
    31.451
    113
    Vrouw
    Sterkte vandaag. Die dagen blijven moeilijk. Hoe lang geleden ook.

11. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.866
    31.451
    113
    Vrouw
    Trein naar Roermond genomen om cadeautje voor mijn zus (wordt 50) te kopen.
    De enige winkel waar ik moest zijn was ook bijna de enige winkel die maandag gesloten is :roflmao:

Koffietje. Vlaai. Trein naar huis :rolleyes:

12. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Vanmorgen voor mijn eerste EMDR sessie op pad geweest. Ik was heel erg zenuwachtig, maar het is me reuze meegevallen. Ben nu wel heel erg moe.
    Het was de eerste van een hele reeks, dus wel fijn dat de eerste een fijne ervaring was.

Morgen mijn twee eerste afspraken bij het revalidatiecentrum. Daar ben ik de komende maanden veel te vinden. Voel me wel schuldig tegenover dochter dat we niet veel uitstapjes gaan maken deze zomer, maar ben aan de andere kant ook trots dat ik nu zo hard aan mezelf ga werken om een betere mama en vrouw te worden.

Spectre, Neuzeke, Mamafiets en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.130
    5.050
    113
    Vrouw
    Mijn zoontje heeft vanmiddag met zijn klas een speurtocht door de wijk en ik ga helpen. Prachtig weer voor ook.

Vanmiddag/vanavond met een groep voetbal kijken en bbqen. Ook al zo'n geweldig weer voor :roflmao:

14. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.674
    4.020
    113
    Vrouw
    Zo meteen met m'n moeder naar haar klas om alvast wat dingen in orde te maken voor volgend schooljaar. Werkboekjes uitsorteren enz

15. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.062
    18.857
    113
    Vrouw
    Paar uurtjes gewerkt en zo door naar m'n zusje. Vanavond samen naar het concert van Tom Odell in de Zi.ggo Dome. Zin in :)

Luna86 vindt dit leuk.
  16. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.866
    31.451
    113
    Vrouw
    Vanmorgen gewerkt. En nu moe :(
    Had slecht geslapen. Ligt nog zoveel wat gedaan moet worden.
    Schijtweer ook weer. Ik loop echt op zonne-energie.
    Als je mijn posts bekijkt door de tijd en vergelijkt met het weerbericht van die dag dat je een sterke correlatie gaat zien :roflmao:

Pfff. Ga dr maar een wasje in gooien en de puber aan het werk zetten. Die zat te klagen dat ie niks te doen heeft. Die mag de badkamer gaan poetsen en/of de bovenverdieping zuigen :thumup:

17. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.911
    19.091
    113
    Vrouw
    Leuk :).
    Zal hij vast heel blij mee zijn :roflmao:.

Luna86 en Mamafiets vinden dit leuk.
  18. breister

breister VIP lid

9 aug 2019
    6.025
    904
    113
    Vrouw
    Of heeft het ineens toch wel heel erg druk:roflmao:

19. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ik ben niet vooruit te branden vandaag... moet dringend het huishouden doen maar heb echt echt echt geen zin.

Vanmorgen L naar de opvang gebracht en daarna thuis ontbeten op mn gemak..
    Daarna naar de Roller (soort Ikea hier) omdat ik een pakketje moest ophalen. Heerlijk snuffelen tussen de meubels daar en ideeen opdoen voor op het balkon. De parasol houder was maar 2(!!!) euro dus meteen nog 1 meegenomen en een extra parasol zodat ik er nu 2 op mijn balkon heb, 1 is te weinig als mijn dochter ook nog speelt en het is een warme dag.
    Toen wilde ik nog langs de Action voor dat hondenbadje van 120cm maar toen ik de parkeerplaats op reed was het daar steeeeervensdruk dus ik ben direct omgekeerd en naar huis gereden. Super raar, wat is er op dinsdag in de Action? Misschien een actie of sale, geen idee.. maar mij niet gezien als het zo druk is, vreselijk.

Thuis online gezocht naar een bankje voor op mijn balkon want bij Roller niet gevonden wat ik zoek en had al wel iets op het oog maar ik dacht, ik kijk eerst nog even in een paar winkels...

Nu toch besteld! Bankje voor op het balkon MET opbergruimte voor maar 80 euro, echt top. Hopelijk is het wat! Kan straks alles mooi daar in :)

Moet me zometeen maar even dwingen het huishouden een beetje te doen... al is het maar een uurtje...

Om 15:00 haal ik L. weer op en dan gaan we naar het winkelcentrum, even een lekkere donut eten en om 16:00 dansles met haar vriendinnetje en daarna samen een ijsje eten. Tijdens het dansen kan ik even een goed half uur met een vriendin kletsen of koffie drinken of beetje in de winkels kijken :)
    Dan zorgen dat ik voor 18:00 thuis ben want voetballlll!!!! Hup Holland Hup! Hopelijk dat ik L in de pauze in bed krijg.
    Na de wedstrijd nog videobellen met een vriendin en dan zit de dag erop

20. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.911
    19.091
    113
    Vrouw
    Ooit eens tegen de oudste gezegd: oh maar ik heb nog wel wat taken, toen hij niet goed wist wat doen :).
    Toen ik een aantal weken later eens zat te blazen en zei: saaie zondag, weer niets te doen was zijn reactie ; JE HEBT NOG VEEL STRIJK IN DE MAND. Ik had snel door wat hij bedoelde :roflmao:

Linda86, NiVa0230, Mamafiets en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina