Mijn planning was zo min mogelijk doen. Even een bijkom dag. Maar morgen gaat het 29gr worden dat het me een beter plan leek om vandaag maar te poetsen. Geen zin in maar al helemaal geen zin in wanneer het zo warm is.
swaps sites ( maar ben niet bekend welke) en ik moet eerlijk zeggen ik heb het via marktplaats gekocht. Wel bij een verkoper die al lang lid is, gecontroleerd etc maar het had heel slecht kunnen aflopen. De 2 personen naast mij hadden ook via hem maar dan via swap site, zag dat hij 2 kaarten had doorgestuurd via zijn account.
Dat is echt een nadeel vroeg vliegen naar Kreta maar ook weer ideaal, hadden wij ook 2 weken terug. Have fun
Van 8-15:00 onderweg geweest Kinderen naar school, oudste naar school (boeken inleveren), naar mijn vader voor een kort bezoekje rond lunchtijd, weer terug naar school kinderen, naar huis. Even thuis geweest en door naar zwemles. Net friet gebakken en de afwas staat op me te wachten... Weinig productieve dag eigenlijk
Vandaag met mijn dochters winkelen in Utrecht voor schoolspullen en andere dingen. Verder rustig aan doen.
Koffie in het zonnetje op de camping! De kinderen hebben afgelopen nacht bij opa en oma gelogeerd (handig zo samen met vakantie gaan) Man en ik gaan zo even samen op pad, kinderen zijn naar het zwembad. Vanmiddag zal het ook zwembad worden denk ik.
Vanmorgen dochter naar ponykamp gebracht. Ik weet niet wie er zenuwachtiger was, zij of ik . Het is gelukkig "maar" dagkamp, maar wel 4 dagen aan een stuk en het is haar eerste keer, dus een beetje spannend vind ik het wel.
Wij liggen aan het zwembad en blijven hier de hele dag liggen. Beetje lezen, beetje zwemmen en cocktails drinken.
Nu even niet zo heel veel. Gisteren mijn kies met een enorm gat onder een oude amalgaam vulling laten vervangen, was gisteren aardig verrot maar heb vanmorgen eindelijk weer zonder pijn kunnen eten. Ik hoop dat het goed blijft gaan, altijd een kleine kans op een ontsteking bij zo'n diep gat maar we blijven positief. Verder enorm ongesteld blehh Zo even een rondje benedenverdieping en vandaag 2 diploma uitreikingen op de planning. Die van onze 20 jarige zoon en daarna zowat aansluitend die van onze 18 jarige dochter op verschillende locaties. Kan best aardig krap worden maar we doen onze best en daarna bij schoonouders voetbal kijken. Tussendoor eten we wel iets van een patatje, geen tijd om te koken. Allemaal leuke dingen maar vanochtend doe ik even niet zo veel.
De eerste was hangt buiten te drogen, de bloemen en planten water gegeven en straks even boodschappen doen. Namiddag komt mijn metekindje.
Zometeen psycholoog en erna thuis crashen Normaal is het ook BBQ op man zijn werk maar had dit jaar echt geen zin om mee te gaan als enige kinderloze en man die toch dienst heeft.
Wij liggen de hele dag bij onze hotelkamer met zwembad op 10 meter en de bar op 50 meter Vanavond gaan we voetbal kijken met een klein clubje Nederlanders en heeel veel Engelsen.
Voormiddag niets. Jongste zijn logo loopt door tijdens de vakantie dus mijn man is met hem daarheen. Namiddag: We gaan iets doen maar wat ? Door het weer viel het eerste plan al in het water en nu zijn de grote aan het nadenken.
Zo eerst dochter naar ponykamp brengen en dan rij ik door om lekker even te gaan sporten. Dan ga ik mijn paardjes beweging geven en dochter weer ophalen. Volle dag dus.
Dagje aan rommelen met de jongste. En ook wat poetsen (is nodig) Oudste heeft nog een feestje vandaag
Net een rondje gelopen, ben nog wat aan het opruimen, zo meteen stofzuigen, dweilen en eigenlijk moeten de ramen hoognodig worden gedaan. Als de zon er op staat zie je allemaal strepen. Straks komt een vriendin kletsen, zo zin in! Vanmiddag na de lunch nog geen plannen of de ramen zijn nog niet gedaan dan moet dat straks. Wanneer zoon thuis is even rustig aan doen. Het valt hem zwaar deze week. ( niet door voetbal, dat kijkt hij niet)