Ik zit in de tuin met een biertje en kaasjes. Vakantie te vieren, terwijl ik nog helemaal geen vakantie heb Maar ik vind het lekkere weer zo fijn dat ik vind dat ik er optimaal van moet genieten nu het kan
Geen verandering. Moet mrogen sowieso naar de kiné voor mijn tdm dus hij zal wel eens kijken of hij mij kan helpen.
Als ik rugpijn heb is het normaal altijd onderaan. Nu was er een plof gevoel, elektriciteit die door mijn rug schoot en sindsdien pijn in het midden van mijn rug en ribben.
Oh nee die is anders idd ik ken m van SI hoogte " [krak] tot staan komen is nu een hel" Dit klinkt bijna als zenuw geklemd ofzo. Gadver, denk je eindelijk eens shoptijd/me-tijd te hebben komt zoiets voorbij zetten. Ben je weer lekker klaar mee. Hopelijk heeft de kiné dan nog tips!!!
Ja ik ben deze hoogte ook niet gewoon. Ik vermoed ook dat het een zenuw is en daar kan de kiné wel wat mee dan. Ja ik geef het op het shoppen. Vast zitten in een lift, kind ziek dus niet kunnen doorgaan, nu mijn rug. Ik zal wel online bestellen
De vaatwasser leeggehaald, vuilnis opgeruimd, onze beddenlakens in de wasmachine, nu een tasje koffie en F slaapt nog
Lekker productief al zo op de vroege ochtend Wij gaan zo naar een tuincentrum met een leuke binnenspeeltuin. Daarna bij mn ouders een broodje eten en eind van de middag met man z’n werk patat eten!
Ja haha! Mijn man en zoontje waren vroeg uit de veren, dus ik mee opgestaan en wat gedaan in het huishouden
Spullen in pakken voor de kinderen, die gaan straks 3 weken naar hun vader. Om 12 uur de oudste 3 ophalen uit school, samen lunchen en dan stappen we in de auto. Ik breng ze bij de vriendin van hun vader. L gaat met mij mee, samen halen we der vader op van zijn werk. Hij heeft vorige week een ongeluk gehad met de auto dus zijn auto staat bij de garage. Als ik thuis ben even alles glad ruimen. Vanavond sporten.
Vanmorgen al 5 km gewandeld met de jongste. Nu even lui op de bank, wachten tot de wasmachine klaar is op zolder, dan meteen door van boven naar beneden met de stofzuiger.. we zien wel hoe ver we komen vandaag. Ik heb mega veel spierpijn van het sporten gisteren.
Vandaag alweer de laatste dag op de camping. Zojuist schoonvader en z'n vrouw uitgezwaaid, die vertrekken vandaag weer richting huis. Wij zullen zo nog een dagje naar Duitsland gaan.
Vanochtend boodschappen gedaan, nubeas aan het opvouwen. Eind van de middag richting Zwolle om mijn oudste dochter op te halen van het station daar en dan rijden we door naar mijn vader om daar te bbq en met mijn zusje en broertjes en hun gezinnen. Totaal 17/18 personen. We doen dit elk jaar om elkaar toch in ieder geval 1x per jaar te spreken. Wordt lang van te voren afgesproken vanwege al die verschillende agenda's. Gaat dus gewoon door, ons de regen. Gelukkig is daar voldoende ruimte voor een overkapping.
Rondje schoenen kopen gedaan, de heren zijn weer goed geslaagd. Nog ff bij schoonouders geweest en zo nog ff wat broekjes voor R hopelijk in elkaar rammelen op de naaimachine, of klaar knippen en vanavond rammelen.
Zoon en ik zijn vanaf 8u wakker, liggen nog wel lekker lui op bed momenteel en zoon kijkt teletubbies via ipad en ik ben ff op m'n telefoon bezig. Gaan zo ff douchen en aankleden dan beneden even eten en dan niks doen en vanmiddag naar een verjaardag toe, hopelijk is het dan droog en zitten we niet allemaal binnen in huis opgehokt
Gisterenavond met mijn man naar de sauna geweest (verrassing van hem ), straks komen de kindjes terug. Vandaag niks op de planning
Heel erg veel was Ik ben vannacht 2 keer wakker geworden met een gigantisch stomalek en we hadden net gisterenavond heel ons bed verschoond dus daarvan ook al een volledige was. Dus veel dekens, overtrekken en matrasbeschermers verder naar de kringwinkel op zoek naar een oude dressoir om op te maken voor op het terras. Had de perfecte gevonden op markerplace maar die mevrouw reageert ineens niet meer helaas.
Uurtje terug hebben we de jongste uitgezwaaid voor een hele week handbalkamp. Natuurlijk in de stromende regen Nu even lekker lunchen en daarna wat boodschappen doen en vanmiddag even haar kamer opruimen en alvast schoon beddengoed erop wanneer ze volgende week weer thuiskomt. Moet altijd even mijn draai vinden als een van de kinderen langere tijd weg is.