Dochter naar scoutingkamp gebracht. Die is zaterdag pas terug. Mis dr nu al, maar ff rust ook lekker Met vriend ergens gaan lunchen op de terugweg. Boodschappen gedaan. Onkruid gewied voortuin en deel stoep. We wonen in het laatste huis in een doodlopend straatje en de gemeente doet op dat stukje echt niks. Dus heb de enorme hoeveelheid onkruid zelf maar weggehaald. Eten. En dan niks meer, lekker hoor. Nu EK-finale kijken.
Wachten op de schilders. Ze zouden beginnen bij de buren maar die is vandaag niet thuis en ik heb niks van de planning gehoord. Ze waren donderdag al wel begonnen, vrijdag konden ze niks doen. Maar ze konden toch best alvast bedenken hoe ze het gingen doen. Aangezien ik geen zin had om wakker gemaakt te worden door de deurbel blijf ik maar wakker ( man zijn wekker ging om 6.00)
Heel de dag werken, tot 17 uur. Vindt het niet heel erg, jongste is op kamp en ik moet echt een beetje mijn draai vinden en de oudste kinderen zijn de hele dag aan het werken. Anders zit ik ook maar alleen. Ik hou wel van ritme en structuur.
Werken tot 16:15. Tussendoor fysio oefeningen doen en wasjes draaien/ophangen. Na werk een pakketje wegbrengen.
Mijn planning voor vandaag. Daartussen is ruimte voor spelen met de jongste (op verzoek), rondje wandelen of kleine klusjes die tussendoor komen.
Eerst wat huishoudelijke klusjes en daarna ga ik richting het strand met de kinderen. Voor vanmiddag geven ze weer regen af dus ik wil er op tijd zijn zodat ze fijn een paar uurtjes kunnen spelen. Verder geen plannen vandaag, op de terugweg vanmiddag nog een pakketje ophalen.
F is met een vriendinnetje naar een kampje maar straks weer gaan halen. Ze had er zin in! Man is fijn thuis vandaag die gaat grasmaaien. Verder niks bijzonders op de planning
Ik ga met mijn moeder de stad in om lekker te shoppen. Tijd geleden dat we samen iets hebben gedaan dus zin in!
Thuis zitten. De schilders zijn er en begonnen ook aan ons huis. De planning was eerst de buurman. Zal wel denken die zijn niet thuis
Vanmiddag mijn tweede EMDR sessie. Ik zie er best tegenop. Ik weet welk onderwerp er behandeld gaat worden en dat is een heftige. Ook heb ik een flinke nasleep gehad van de eerste sessie. Maar het is voor een goed doel en ik kom er uiteindelijk sterker uit ben ik van overtuigd.
Wat geruild met werkdagen, daardoor vandaag een vrije dag. De laatste kindloze vrije dag voordat de vakantie voor de kinderen vrijdagmiddag begint. We zijn in huis wat aan het klussen, dus daar ga ik deels mee verder. Maar ik ga ook tijd nemen om even van de rust in huis te genieten en natuurlijk van het heerlijke weer!
Vanmorgen om 6 uur begonnen met het huis soppen en dweilen en alles wat erbij hoort. Net klaar. Heb ik er de rest vd week geen omkijken meer naar, alleen alles bijhouden! Koken hoef ik niet, hebben kliekjesdag vandaag. Nu even genieten van de tijd voor mezelf (denk ff netflixen) en van dochter die lekker haar eigen plan trekt
We liggen vandaag weer lekker aan het zwembad. Ik ben me aan het oriënteren op spullen voor onze pup. Straks gaan we lunchen en vanmiddag lekker luieren. Vanavond eten en daarna is er een pool party. Nog 3 dagen en dan gaan we alweer naar huis..
R zn kamer geverfd, zit niet naar mn zin (toch nog behanglijmresten...grrr) maar hey over een paar jaar krijgt zn kamer een grote beurt als hij naar de basisschool gaat en HOPELIJK blijft bob de verbouwer dan WEL van zn behang af. Voorlopig zit t me best en doen we het er maar mee. Het is beter dan wat t was. Nu de kolere zooi weer opruimen en de boel weer ankeren aan de wanden die al wel droog zijn. Morgen vrij-ish, nog wel huishouden doen en de laatste spullen pakken. Een van de weinige dagen dat man en ik samen ff wat gaan doen.
Wachten op de schilders, vandaag net als gisteren aan huis gekluisterd. Gisteren zeiden ze vandaag klaar te zijn maar dat zie ik niet gebeuren. Blij als het klaar is.
Vanmorgen boodschappen gedaan en wat in het huishouden. Straks zullen we richting de binnenspeeltuin gaan Zal wel lekker druk zijn ivm het weer haha