Laatste dag werken en dan eindelijk vrij. Ik begin vandaag al om half 8 want heb een drukke planning. Even lekker alleen opstarten en einde van de dag alles afgerond achterlaten en dan de deur dicht om pas na 3 weken terug te keren. Heerlijk vooruitzicht.
Wij zij vannacht thuis gekomen van (een hele fijne) vakantie. Dus vandaag de koffers uitpakken, wasmachine aan en weer een beetje een ritme krijgen.
Aan het strijken. Mijn man is naar zijn broer met F. Dadelijk nog een cake de oven in en straks komen mijn ouders op bezoek
Straks ga ik lekker shoppen met jongste dochter. Verder nog geen idee. Waarschijnlijk badkamer en toilet schoonmaken en hele huis even zuigen.
Ik wilde eigenlijk een stuk gaan wandelen vanochtend, maar de weersvoorspellingen kloppen weer eens niet. Het regent hier behoorlijk en droge momenten zullen er maar weinig gaan zijn volgens buienradar.
Vandaag een gezellig dagje slot loevestein geweest. Leuke speurtocht door het slot gedaan met de kinderen en zelf een tinnenbeeldje gemaakt. Straks nog patatjes halen en dan zit onze costa del achtertuin vakantie er bijna op en moeten wij weer aan het werk , vakantie had nog wel wat langer mogen duren.
Jaa we hebben het gered vandaag. Alles netjes afgerond en op orde en nu gewoon drie hele weken vrij, heerlijk!!
Naar het maisdoolhof met dochter, een vriendinnetje en daar de mama van. Zoontje blijft thuis bij papa
Wachten tot de wasmachine klaar is, wasjes ophangen & dan lekker met de kids naar speelbos Bakkeveen.