Zit momenteel in de auto te wachten bij de psych voor emdr. Er is geen wachtzaal aan deze praktijk. Rest van de dag wss crashen op de zetel
Net 2 uurtjes lesgegeven nu tussenuren tot 15;00 uur. Ben dus naar huis gereden om na te kijken en ondertussen wat was weg te werken. Na werk met zoon naar sport en daarna helemaal niks meer.
Vanmorgen naailes gehad, was blij dat ik daar heelhuids was aangekomen. En vanmiddag een paar uurtjes thuisgewerkt. Af en toe wel lekker om in alle rust te kunnen werken.
Gewerkt, net snel gegeten en zometeen door naar de ouderavond voor de oudste. Daarna ben ik toe aan een borrel denk ik en een goede serie.
Oei dat is pittig inderdaad! Die van mij is gister vertrokken en komt ook vrijdag weer thuis. Ben nu al kapot en moet nog 3 dagen.
Tot nu toe red ik me wel. Zowel schoonmoeder als eigen moeder hebben hulp aangeboden maar ze wonen ver weg (100/150km) dus daar ga ik geen gebruik van maken. Vandaag hadden #2&3 een studiedag. De oudste redt zich wel en helpt me ook goed met de baby. Hij helpt in de ochtend als ik moet kolven, in de middag ook, geeft een fles etc. Enige wat hij niet doet is luiers verschonen Als ik met de andere twee bezig moet bijvoorbeeld naar bed brengen, dan zit hij met de baby op schoot. Echt een engel! Donderdag moet ik onder schooltijd naar de mondhygiënist. Benieuwd hoe dat gaat. Hopelijk slaapt ze dan even in de maxi cosi.
Vanmiddag even aan het haken geweest tijdens twee slaapjes van de baby. Eerste dag dat ze tussen de voedingen door niet op mij slaapt! Hopelijk geen eenmalig iets het slapen hoor, niet zozeer het haken Tas voor oudste dochter gehaakt met dikke tricot. Ben nu wel weer even genezen van het haken. Zo'n enorme haaknaald en dikke stof = zere vingers
Niet veel, jongste dochter is sinds gisteren ook geveld door de griep. Blijf een beetje in en rondom huis. Ze heeft geslapen van 19 uur tot half 8 vanmorgen, koorts is ieder geval weg maar ze is nog niks waard. Ga maar een beetje opruimen enzo en wat boodschappen doen. Het is wat het is.
Ik heb nergens energie voor vandaag. Het huis is een rommel in mijn ogen en ik word daar heel onrustig van. Gevoel dat er niet tegen op te poetsen valt, wat een ondankbaar werk ook. Is net alles opgeruimd en schoon, kruimelt dochter de hele vloer onder, gooit de kat een bloempot om en loopt zoon naar binnen met modderlaarzen. Ik heb er zo geen zin in vandaag. Laat ze zelf maar een keer poetsen Nu eerst koffie
Uitrusten zoveel als 't kan. Vanmorgen een doek over de aanrecht gehaald Net pastasalade gemaakt voor de lunch. Nu kind van school halen. Na de lunch de keuken voor 't ook weer netjes. En dan vind ik t wel weer genoeg. Vond t al best goed van mezelf dat ik volledig aangekleed ben
oh dat herken ik zo! Ik word ook zo onrustig van een rommelig huis maar op sommige dagen is het dweilen met de kraan open.
Dochter naar school gebracht en meteen door hardlopen met een vriendin. Strijk gedaan. Wasje opgehangen. Gedoucht. Even aan het borduren geweest en net pizza op Dochter is vanuit school meteen door naar een kinderfeestje, dus even van profiteren. Ze komt rond half 6 weer thuis. Tot die tijd doe ik weinig behalve serie kijken en verder borduren.
Tot 12 uur op kantoor geweest. Rustig aan naar huis gereden, het sneeuwt hier. Dadelijk nog naar mijn bijna wekelijkse ijsbad. Het vriest en het sneeuwt, dus dat gaat wel een mooie ervaring worden.
Sneeuwpret hier Park zit vol met spelende kinderen. Lekker met de slee van de heuvel af Perfect zo op de woensdagmiddag. Oudste was ook op tijd thuis, dus kon ook mee.
Heerlijk buiten in de tuin, in de sneeuw gespeeld met dochter! Ze is gelukkig weer veel beter en kan morgen terug naar school. Sneeuwman gemaakt en nu opwarmen met een chohomelk/thee