Vandaag naar het strand geweest. Het was er echt heerlijk! Mijn ouders, broer, schoonzus + kinderen en mijn jongere zusje waren er ook dus het was super gezellig! Kinderen hebben zich ook vermaakt en liggen nu uitgeteld op bed.
Alle vakantie zooi weer opruimen. Maar het was super. Mijn eerste keer met de jongens naar Frankrijk. Zoals sommige in vakantie deel wel hebben gelezen vond ik het super spannend. Maar het ging super!!! Voor herhaling vatbaar.
Ik ga zo met de jongste naar de Hema voor schoolspullen. Daarna ga ik in de wasruimte aan de slag. We hebben gister de vloer gelegd en er zitten nu wat beschadigingen op de muur ook wil ik de deur naar de garage gaan verven. Vanmiddag boodschappen doen en even relaxen/bijslapen. Vanavond bij de IKEA de kast voor de wasruimte ophalen en misschien (hoop ik!) al een begin maken met in elkaar zetten
Terug thuis na een paar dagjes zee! Heeft ons goed gedaan. Nu draait de wasmachine en een machine hangt alvast buiten.
1e werkdag zit erop. Gordijnenman heeft de nieuwe plissé gordijntjes in de slaapkamers geplaatst. Kunnen we eindelijk weer n het donker slapen Verder zo weinig mogelijk. T is warm zat, dus in de schaduw met een haakwerkje en ijskoud water terwijl Stoffel de vloer doet
Na bijna 4 weken voor het eerst weer werken, valt wel even zwaar. Ben as we speak toe aan een middagdutje maar das ook zo wat midden op kantoor haha..
Helemaal niks. Op de camping weg te branden. Voeten in een bak met water en nat washandje over hoofd heen. Ga slecht op deze hitte
Werken, maar jemig, wat ben ik ongemotiveerd vandaag. Ik heb al funda bekeken om toch te verhuizen, naar een huis met een grote tuin en binnen meer ruimte...
Aan het genieten van de regen/onweer/storm hier in Limburg. Damn wat ga ik slecht op deze hitte en plakkerigheid... Gisteren lekker naar zee geweest, was echt za-lig! Vandaag naar het buitenzwembad hier in de buurt. Tja, wat moet je verder met dit weer als je vakantie hebt..?
Straks met de oudste naar de kapper en direct door naar de winkel voor de boodschappen. Verder vooral wat opruimen en schoonmaken in huis, is nodig want afgelopen dagen niet veel gedaan.. Vanmiddag niet veel op de planning, ze komen de nieuwe meter installeren en man moet naar de bedrijfsarts dus ik ben genoodzaakt om thuis te blijven haha
Vanaf volgende week heb ik alleen nog maar naar school gaande kinderen. tijd voor een nieuw tijdperk. Dus ook tijd voor schoolspullen in slaan voor de jongste. Bij goed gemerkt een broodtrommel met vakjes en een fles besteld en naam stickers voor zijn kleding. Nu nog voor allebei een rugzak. En ze mogen altijd kleding uitkiezen van mij voor de eerste schooldag. dus vanmiddag even naar de stad met ze.
Vandaag onze elektrische bakfiets gaan halen. Zooooo blij mee!!! Kunnen we eindelijk weer gaan fietsen
Geen powernap ruimte op kantoor? Snap hoe je je voelt. Ben voor 't eerst sinds mijn vakantie onderweg naar kantoor. Zie dr een beetje tegenop.
Straks als mijn man gedaan heeft met werken gaan we naar mijn schoonouders met onze nieuwe bakfiets!!
Wij zijn bezig om de nieuwe kasten in elkaar te zetten. Mijn vader heeft geholpen met de laatste dingen in de wasruimte en mijn moeder heeft het terras opgeruimd en een heg gesnoeid. Nu even relaxen en zo verder met deuren en het inrichten van de kast. Ergens ook even langs de stort om al het karton weg te brengen.