Nu kost het niet zo heel veel hier, 22,50 geloof ik. En verlengen daarna 6 euro geloof ik. Maar nu is hij tot 2030 geldig, dan is ze 10 maar nu heeft ze tenminste echt een duidelijk kindergezichtje. 2 jaar terug zag ze er ook al zo uit alleen wat boller maar wel herkenbaar. De baby foto lijkt een totaal ander kind haha
Wij gingen naar het strand vandaag. Voor het eerst in Nederland eigenlijk zo met z'n allen. Het was echt heerlijk!
Wij willen naar het archeon zijn er nog activiteiten die echt de moeite waard zijn? Bijvoorbeeld een activiteiten pas is dat leuk voor wanneer je 10 bent?
O wat lekker zeg! Hier was het 8.30 vanochtend, maar ze lag er dan ook pas om 00.00 in Rest van de vakantie was het zoals altijd rond 7.
iui day dus zo meteen richting ziekenhuis. Het is vandaag m'n opa, die al 14 jaar overleden is, zijn verjaardag, dus ik hoop dat dat een klein beetje extra geluk brengt wishfull thinking En verder wat kleine dingen in huis
Vanmorgen hebben we eerst onze hond bij zijn logeeradres opgehaald. Vandaag vooral veel wassen draaien. De kinderen zijn sws allemaal de deur uit dus heerlijk rustig. Ga straks weer in een nieuw boek beginnen.
Vandaag doen we het rustig aan. Dochter is buiten aan het spelen met de knikkers. Zoon zit binnen met de Nintendo. We zullen later vandaag richting schoonvader gaan, zijn vrouw is jarig en dat vieren we met een (Indische) bbq.
Vanochtend met mijn dochter van 12 een heerlijke duinrit te paard gedaan. Echt zo heerlijk is dat. Nu gedocuht en wel ervan aan het bijkomen in de tuin.
Ik ga zo de jongste en zoon uit bed bonjouren. Over een uur gaan de oudste 2 naar de speelweek. De jongste 2 mogen nog niet dus die blijven lekker thuis. We lopen even mee om de bandjes op te halen en te kijken in welke tent ze zitten.
Om 3 uur was de jongste wakker hyper, want ' ik mag naar de basisschool vandaag!' hij wilde met geen mogelijkheid meer slapen. Dus hij heeft Casper en lisa zitten kijken ' die starten ook op de basisschool '. Verder de oudste en de jongste aangekleed tassen gemaakt brood trommel gevuld & fruitbox. De bus belde vrijdag, en ze komen hem kwart over 8 half 9 halen. De jongste moet echter half 9 opschool zijn. Dus hopelijk doen ze zo op de basisschool niet moeilijk. Ik had het al wel verteld met de intake. Maar de juf die hij zou hebben, is door intens verdrietige omstandigheden er nog niet. Ik denk dat ik zenuwachtiger ben dan de jongens.
Zo even confituur maken. Van rabarber uit de tuin met aardbeien. Deze namiddag met onze neefjes naar het blotevoetenpad
Gelukkig was de bus optijd, de juf niet echt kunnen spreken maar zag bij terug komst dat er een berichtje in social schools gestuurd was of we opmerkingen of bijzonderheden wilde doorsturen. Dus dat maar meteen even gedaan. Voel me meteen een helicopter moeder
Hier ging vandaag ook de wekker weer vroeg ivm de eerste schooldag van de oudste. Het verliep allemaal heel soepel gelukkig en zoon had er zin in. Daarna doorgereden naar de winkel voor wat boodschappen. Verder niet veel plannen vandaag.
In de zon op een campingstoel zitten en wakker worden. Vreemd om te lezen dat mensen weer in ritme van school gaan zitten vanaf vandaag terwijl wij hier nog vol in vakantie modus zitten
Wij rijden straks even met de hond naar het strand. Daar even een taartje eten ofzo, nog even genieten van de laatste week vakantie. Verder ligt er nog veel was die gedaan moet worden maar ik heb nog een hele week om het weg te wassen, dus geen haast. Verder ben ik heerlijk aan het lezen in een spannend boek, ik hoop dat ik dit kan vasthouden. Ik vind het zo ontspannend om te doen.