Me er toe zetten om wat huishouden te doen. Boodschappen en de rest van de ochtend lekker even niks. Vanmiddag met man en de kids shoppen.
We hebben ons allemaal verslapen door de wekker verkeerd te zetten of uit te zetten Start je meteen zo raar op. Was aan gezet, opgeruimd, kast van zoon uitgeruimd en schoongemaakt en nu koffie. Straks kast van jongste zoon, koelkast en een boodschappen lijst maken. Vanmiddag vast koken voor morgen en de rest van de dag heb ik in en om huis om op te ruimen en te poetsen.
Nog niet veel beter eigenlijk. Hij heeft vanmorgen uiteindelijk twee uurtjes kunnen slapen en daarna begon het overgeven weer. Hij houdt echt niks binnen. Buikgriep hebben we hier al eerder gehad maar zo heftig als nu kende ik m nog niet.
Iets gegeten wat niet goed is gevallen? Lukt het om elke 10 min een lepeltje drinken binnen te houden? Dat was toen het advies van de dokter.
dat heeft de huisarts gecontroleerd. Maar er is geen sprake van klemmen, wel van knarsen maar dat wist ik al langer. Vanmiddag moeten we naar de opticien.
Net met D bij de stort geweest. Trampoline was van de week kapot gegaan dus gelijk maar weg gebracht. Straks met de oudste naar de psycholoog. N neemt L mee uit school, daarna moeten we met zijn alle richting de opticien voor C. Ik breng ze gelijk door naar hun vader. Zelf ga ik vanavond naar een vriend en blijf daar slapen.
Gesprekken voeren over mijn toekomst bij mijn werkgever. Spannend wel. Maar heb zin in een nieuwe rol/functie/team.
Ik heb een fles ORS klaarstaan voor hem waaruit hij toch iedere keer een paar kleine slokjes drinkt. Maar eigenlijk blijft alles er gewoon weer uitkomen. Gelukkig is hij nog niet suf of slap maar het is zo zielig om hem zo te zien. Zou hem in ieder geval een beetje slaap gunnen.
Ach wat sneu.. beterschap! Onze jongste was 2 weken geleden ook zo ziek, toen zeiden ze appelsap en zo’n witte sportdrank om te geven. Ons dochtertje wilde geen ors en daar zit ook veel suikers enz in wat ze nu gewoon nodig hebben! Sterkte!
Nu ff de tuin ingevlucht. R moet slapen (stort zowat in) maar zet t op een balken en ik kan nog steeds niet tegen dat geluid... Vanmorgen de tuin opgeruimd en nieuwe planten ipv de door wurmpjes vergeven tamme braam. Uit 1 braam stuk of 6-7 van die witte wurmpjes, dan heb ik alweer gegeten en gedronken (en niet t eerste jaar).
En vanavond hebben we trouwfeest van goede vrienden ! Dadelijk eens lekker badderen. Kids gaan bij ouders logeren
Buiten zitten met een blikje red bull en een broodje. Wij zijn vanochtend 8 uur Nederlandse tijd op Schiphol aangekomen vanuit Amerika. Daarna even geslapen want we gingen 7 uur verder in de tijd dus sloegen de nacht over, nouja van half 11 en half 3 schrokken wij wakker oeps was niet de bedoeling . Daarna wasje aangezet en de kat bij schoonmoeder opgehaald en daar patat gegeten. Voel mij nogal brak maar straks melatonine er in en ik hoop dan goed te kunnen slapen.
Vandaag een dag bij huis rommelen. Dochter heeft waterpokken en er best wat last van..zo sneu! Zoon is naar de voetbal en man gaat ook de deur uit en zal pas ergens vanavond weer terug zijn. Ik ga de tijd gebruiken om spullen uit te zoeken voor de rommelmarkt en later vandaag nog een boterkoek maken.
Overdag niet zoveel. Mijn man is met de jongste naar een handbal toernooi en zijn voorlopig niet thuis. Ik ga vanavond met mijn beste vriendin uiteten en daar heb ik wel even heel veel zin in.