Net terug van voetbalwedstrijd nummer 2. Zo sneu, eerste wedstrijd van het seizoen, nieuw team en ik denk wel 20 doelpunten tegen gekregen... geluk hebben ze er zelf ook 1 gemaakt. Nu even niks en dan straks naar een barbecue.
Vanochtend even gaan shoppen, zoon is binnenkort jarig en de speelgoedwinkel was goedkoper dan online. Ook bij de Action wat voor zn traktatie gehaald. Verder de was gedaan en met oudste puber een wintergarderobe geshopt, online want hij houdt niet van winkels Zo leuk om te zien dat hij z'n eigen stijltje aan het ontwikkelen is en echt wat durft te proberen.
In het ziekenhuis met ons dochtertje. Die had al 4 dagen ruim 40 graden koorts, kreeg de temp niet naar beneden, was aan het uitdrogen, is nu opgenomen dus hopen dat ze snel opknapt.
Ach wat sneu! Ze knappen meestal wel heel snel op na een nachtje/dagje ziekenhuis. Sterkte en beterschap!!
Wij vieren vandaag de verjaardag van de oudste (afgelopen maandag jarig geweest) Vanavond breng ik de kinderen bij mijn moeder. Ik moet morgen vroeg beginnen en ze hebben een studiedag. Kan me moeder wat langer op bed blijven liggen ipv half 7 voor mijn deur te staan
Ik heb al een wandeling van ruim 1,5 uur gemaakt. Zo even douchen en dan naar de Action. Vanmiddag naar de bioscoop. Dit weekend kost een film kijken maar €5,-.
Ja dankjewel, ze is koortsvrij gelukkig. Ze heeft een fikse longontsteking. Dus voorlopig nog niet naar huis
We zijn vanmorgen op een rommelmarkt geweest (car boot sale), de nieuwe hobby van mijn zoon (heeft hij van mijn moeder geërfd, zij was helemaal leip van oude zooi ). Hij heeft supergoed gescoord daar. Daarna in de tuin gewerkt, en nu even in de zon aan het chillen. Bekijk bijlage 771939
Lekker rommelen in huis, beetje buiten nog lekker in de tuin die zo heerlijk is. Vooral de overkapping geniet ik zo van. Ik baal zo dat het zomerseizoen ten einde is, ik vind herfst en winter gezellig enzo maar het duurt altijd zo lang