Wat doe jij nu/vandaag? Deel 2.

Discussie in 'De lounge' gestart door Liekje81, 4 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.449
    1.326
    113
    Vrouw
    De beddenlakens wassen, herfst decoratie in huis zetten, stofzuigen en dweilen.

2. Deniesjuh666

Deniesjuh666 Actief lid

7 dec 2023
    249
    194
    43
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    Brabant
    Zodadelijk werken tot half 2. Dan naar huis en een gesprek met de fertiliteitsarts van het ziekenhuis. Boodschappen doen(alhoewel ik dat misschien naar morgen verplaats), en opruimen en schoonmaken van m'n huisje.
    En m'n exman komt onze dochter ophalen :) Dus tasje inpakken. Dat was het wel.

3. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.856
    31.444
    113
    Vrouw
    Vanavond naar concert van Ilse DeLange
    Eindelijk weer wat leuks met man samen. :)

Spectre vindt dit leuk.
  4. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Ik lees dit nu pas! Fijn dat het je is mee gevallen!! Het is dan zo’n opluchting als het gedaan is hè..
    Hoe is het nu? Nog napijn?
    Ik heb daar nooit last van gehad ook niet na een ontsteking. Jij ook hopelijk niet!

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.304
    16.705
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Afgelopen nacht had ik wel napijn. Moest ook wel even mijn bed uit om pijnstilling in te nemen. Tot nu toe gaat het vandaag wel goed al blijft echt erop bijten soms wel gevoelig maar dat had de tandarts wel gezegd maar niet zo'n immense pijn als dat het was. Het voelt nu vooral een beetje beurs maar gaat vast goed komen.
    Bedankt voor het vragen.

Mammavantwee vindt dit leuk.
  6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.304
    16.705
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Vandaag eindelijk de auto weer opgehaald nadat die zowat 2 weken bij de garage heeft gestaan. Rijdt weer als een zonnetje en nu in 2025 ons maar een voorzichtig gaan orienteren op een andere auto.

7. Knalrood

Knalrood Actief lid

6 jun 2024
    493
    537
    93
    Ik moet zo werken tot half 4.
    Vanavond ga ik uit eten.

8. Glitterhartje

Glitterhartje Fanatiek lid

30 jan 2021
    2.393
    1.928
    113
    Straks om 9u gelijk naar de kruidvat neusspray enz halen voor zoon want die zit helemaal dicht, en daarna even boodschappen lijstje maken en wat opruimen enz en dan later op de dag gaan we boodschappen doen en verder zien we wel, ligt er ook beetje aan hoe zoon zich voelt en gedraagd

9. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.413
    1.206
    113
    Wasjes draaien, huis weekend proef maken. Man gaat mijn vader helpen met snoeien. Ik blijf met de kinderen thuis. En tussendoor nog naar zwemles met de middelste.

10. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.646
    22.085
    113
    Net thee gezet, ben nu mijn blogs aan het bijlezen en ik ga zometeen beginnen met ontbijt maken terwijl iedereen hier slaapt (inclusief de kat), dus het is lekker rustig.

11. Lammetje91

Lammetje91 Bekend lid

12 dec 2016
    955
    587
    93
    Lig nog op bed, kids slapen ook nog. Wat heerlijk dat ze tegenwoordig wat langer dan 6 a half 7 uur blijven liggen.
    Straks even naar het dorp voor een cadeautje en een winterjas die ik voor mn oudste had gezien. Vanmiddag naar mijn ouders en daar eten we mini pizza’s.

MamaSofie1 vindt dit leuk.
  12. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.449
    1.326
    113
    Vrouw
    Vaatwasser leeggehaald, kleinste aangekleed, keuken opgeruimd, vuilnis weggedaan en nu een koffie.
    Straks naar mijn ouders en blijven daar avondeten.

Lammetje91 vindt dit leuk.
  13. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.917
    9.434
    113
    Gelderland
    Ik ga eerst even opruimen en schoonmaken. Dan lopend een boodschapje doen en na de lunch rijden man en ik naar de stad voor een Starbucks (zo’n zin in de pumpkin spice!) en we willen stoelen en een lamp kijken voor bij de nieuwe eettafel.

Man is nu met de oudste mee naar voetbal, jongste gaat zo de wedstrijden van 3 vriendjes bekijken en hij gaat vanavond uit logeren. Wij gaan vanavond een hapje eten met de oudste. Dan vroeg naar bed want morgen werk ik vanaf 8.00 :rolleyes: uur.

14. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.304
    16.705
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Straks even naar schoonouders en vanmiddag boodschappen en alvast met de jongste een beginnetje maken om haar tassen voor schoolkamp in te pakken.
    Vanavond een etentje met wat vriendinnen bij een vriendin thuis. Ze viert dat de scheiding met haar ex definitief is en dat ze haar eigen koopappartement heeft ;)
    Hoop dat ik een beetje kan eten na mijn tandartsingreep van afgelopen donderdag.
    Wel zin in een avondje bijkletsen.

15. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Hier een beetje uitgeslapen vandaag. Net de kindjes en mezelf gewassen en aangekleed. Ontbeten en de hond al uitgelaten.

Vanmiddag gaan we in het centrum naar ‘Dino dag’ overal leuke dingen in het thema van de dinosaurus. Springkussen, schminken etc etc.

16. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.139
    3.217
    113
    Vrouw
    Soms heb ik van die dagen dat ik meerdere geluksmomentjes voel. Vandaag is zo'n dag. De zon schijnt, man is het hele weekend thuis, vanavond gaan we uit eten bij mijn lievelingsrestaurant hier in het dorp met vrienden, andere vrienden komen oppassen, straks even naar het dorp en verder geen plannen.

Mammavantwee vindt dit leuk.
  17. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.309
    23.458
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Kapper geweest. Bakker geweest. 10 km hardgelopen. Vanmiddag naar de manege.

Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  18. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.672
    4.020
    113
    Vrouw
    Man heeft de gebroken shift vandaag maar tussenin net een mooi wandelingetje gemaakt samen, tussen de heide.
    En een beetje offroad door het bos want het pad stond helemaal onder water haha. Mijn haar stak vol takjes :roflmao:
    Ik vind dat we echt goed bezig zijn met wandelen de laatste tijd.

owly en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  19. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.061
    18.856
    113
    Vrouw
    Vandaag een drukke dag gehad. Man is nog herstellende van zijn operatie dus alles komt zo'n beetje op mij terecht. :oops:
    Vanmorgen met zoon naar de voetbal geweest, gelukkig een thuis wedstrijd. Dochter ging ook gezellig mee en oma kwam ook nog kijken.

Later op de ochtend met dochter naar de kapper geweest en vanmiddag ben ik samen met een vriendin en haar kinderen naar de plukdag hier in de buurt geweest. Een goed gevulde tas appels & peren geplukt en daar nog een crumble van gemaakt voor het toetje.

Nu eigenlijk geen energie meer over om het avondritueel te doen :|:roflmao: Maar hé, ff zitten en weer door. :rolleyes:

Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  20. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Bank hangen, voel mij niet fit. Misselijk en bleg/moe voelen. Vanavond optijd naar bed, dan ben ik morgen hopelijk weer fit

Deel Deze Pagina