Mezelf uit t plafond proberen te houden (en de muren) R is ziekjes en zet t op een tetteren. Normaliter slaap ik er dan naast, ware het niet dat bij dit exemplaar het feest is begonnen zodra die een logies heeft en écht dus niet meer gaat slapen. En ik maar denken dat G een party animal was, maar die gaf t nog op met een verontwaardigde zucht als je stug geen antwoord gaf en stil bleef liggen als de meest oersaaie persoon ter wereld. Bij R kan je datzelfde doen, maar na 3-4 uur ben je nog geen steek verder hoe afgedraaid/beroerd hij ook is. En ik kan niet tegen huilen...echt-gewoon- niet...maar langs om te kalmeren en dan weer weg werkt ook niet, dan begint de klok gewoon weer te tikken van voor af aan. Zo papa maar weer naar boven jagen dus.
Ik heb vooral het hele weekend geprobeerd elke zonnestraal mee te pakken nu de zon er nog was.. En verder ook wel ruzie met man gemaakt .. hij gaat weer een week weg voor werk en die weekenden daarvoor zijn niet de gezelligste zeg maar
Vandaag was een fijne dag! Jongste heeft echt heerlijk gespeeld, hij vindt de zwemlessen geweldig, dus dat was ook weer leuk en ik heb het huis aardig aan kant gekregen en hardgelopen. Ook wel een stuk fitter, hopelijk morgen weer een beetje beter!
Ik moet over een uur naar me werk. Vanavond heeft de oudste haar eerste training bij de voetbal, zoon traint tegelijkertijd met haar. Wij gaan kijken.
Mn woonkamer staat op zn kop, hier lekker klussen. Kastenwand van 4m neerzetten. Whuhuuuuuuuu kan dat binnenkort ein-de-lijk van mn wishlist af!!! En HALLO BERGRUIMTE!!! (Dik 2x zo veel als we hadden *heaven!* )
Ik ga zo wandelen met een vriendin, daarna lunchen en de was sorteren en aanzetten. Dan ga ik de oudste helpen met het zoeken naar een stageplek voor 2 dagen en ik moet nog ergens een weekmenu maken en boodschappen doen.
Hij staat, hij staat, hij staat! (Kastenwand) Morgen nog deel 2 van t werkblad en de kastdeuren. Als ie klaar is volgt foto
Hebben jullie hier een groepje die elkaar op de hoogte houden van dingen? Vandaag lekker met een vriendin op de koffie. Niks gedaan en nu net veel was gestreken wst er nog over was. kinderen geknipt, eten en zometeen de oudste trainen. Man voor werkdiner, dan ga ik als ze hier op bed liggen een filmpje kijken
Ik had vanmorgen de tattooshop een bericht gestuurd om een afspraak te maken. Ze vroegen of ik gelijk kon komen, er was een onverwachte uitvaller. Dus ik zit nu in de stoel. D ligt te slapen die vond het nogal saai
Hoi, Het is geen vast groepje. Iedereen Die een account op dit forum heeft kan (als je dat wilt) in dit subforum posten wat je vandaag gaat doen of gedaan hebt.