Ik ga heel weinig doen vandaag. Heb de laatste weken echt iets teveel prikkels aan mijn hoofd. Nu al even met de hond gelopen en het is zulk prachtig weer. Straks met mijn jongste dochter naar de handbal en daarna helemaal niks. Misschien wat lezen, een serie kijken, wandelen maar vooral even zo min mogelijk. Nu eerst even ontbijten. Fijne zondag allemaal.
Ik loop vandaag de 10km bij een hardloopevenementje in ons dorp. Daarna met de overburen afgesproken voor de organisatie van Halloween in ons dorp. Verder niks.
Vanmorgen eerst uitgeslapen tot half 9! Daarna ontbijt met een dekentje. Dat was een minder goed plan. 7 keer moeten niezen achter elkaar. Ik heb een stof allergie Na het ontbijt de dekens in de wasmachine gestopt. Kledingkast van zoon uitgezocht. Zomer spul naar achter winter naar voren. Eerst een pas sessie. Wat kan een kind groeien in een jaar! Blijkbaar tijd voor nieuwe kleding. Past nu 2 truien, 2 vesten en wat kleding die net niet is maar hij nog wou houden, prima voor het weekend en wanneer school alweer zegt dat ze oude kleding aan moeten. Nu aan het snotteren tot en met, heb ook mooie vlekken in het gezicht Bedden zijn afgehaald, was 1 is bijna klaar dus zo gaat de tweede was er in. Straks ook nog ergens 5km wandelen. ( al 118 dagen achterelkaar!)
Heb lekker wat kasten en lades opgeruimd dus een zak vol voor de container en een tasje voor kringloop, ben nu bezig met stofzuigen en dweilen ( oké ja niet letterlijk nu zit nu te wachten tot vloer droog is zodat de bank terug kan) en dan straks gaan we naar Amsterdam daar naar buiten en blijven eten en daarna is de dag wel weer om.
Op de zolder bezig met omgooien zomer/winterspul. Kinderkleding gelijk uitsorteren (kan weer naar de kledingbak), audio apparatuur (7.1) wat al TIJDEN achter schot staat opsporen die kan nu EINDELIJK beneden geinstalleerd worden met de nieuwe kastenwand <3. Gereedschap weer ordenen, intussen wassen draaien. G zit lekker te strijkkralen.
Aan het genieten, ondank dat ik waardeloos heb geslapen, omdat S weer niet wilde slapen en de hele nacht heeft gespookt tussen ons in. Dat mocht de pret niet drukken: ben begonnen met sporten, koken, douchen, met zoon naar de bakker gewandeld, mijn ouders kwamen op de koffie, man is nu de TTM lopen, kindjes slapen en voor de rest van de dag aanrommelen.
Vanochtend huisarts en fysio voor mezelf. Vanmiddag 2 kiezen trekken bij mijn dochter. Tussendoor tomatensoep maken zodat mijn dochter wel kan eten vanavond
Wassen draaien, straks met een vriendin op stap. Vanmiddag nog boodschappen doen en nog meer wassen draaien .
2 muren al gesausd, 3e was zit in de wasmachine, wc schoongemaakt. Zo nog de was van gister opvouwen en dan nog even genieten van de rust. Eind van de ochtend jongste van de psz halen en bij mijn ouders eten. Daarna de oudste 2 van school halen en vanmiddag zwemles. Dan is de dag wel weer voorbij
Normaal verven en op neefjes passen na school school. Maar ben kotsmisselijk opgestaan dus een dagje zetelhangen met een emmer als buddy it is voel me wel schuldig naar m'n nicht toe dat die nu last minute een andere oplossing moet zoeken maar goed, ik word ook niet express ziek..
G gaat zo naar school, papa werken, kleine man zal de treinbaan wel weer gaan maken. Ik rommel daar dan maar weer omheen. Ik wil t liefste gewoon mn bed induiken en me pas tegen 13:00 weer eens onder de levenden melden... Zo'n optie die ik soms best erg mis, nog iets meer dan een jaar geduld.
Werken en aansluitend wil ik naar de sportschool. Hopelijk hebben ze de sauna aanstaan, zodat ik nog een rondje sauna kan meepakken.
Ik moet vandaag en morgen werken en dan heb ik het weekend vrij. Zó fijn! De kinderen doen allebei wat klusjes, de wasmanden zijn leeg en man kookt vanavond. Ik plof bij thuiskomst op de bank
Vandaag lekker een vrije dag. Vanmorgen al met de hond gelopen ( uiteraard door de regen), een was opgehangen en er weer een nieuwe ingegooid. Zo even een pakketje wegbrengen en direct avondeten halen. Verder beetje opruimen in huis en verder zo min mogelijk. Moet ook weer ongesteld worden dus voel me niet heel energiek op dit moment.
Net gesprek gehad met logopediste over nr5. Was gelukkig bevestigend bij wat ik dacht. Dus nu kunnen we starten met behandeling. Verder vanochtend wat huishouden, vanmiddag niet teveel doen, wel even oppassen op 2 neefjes.