In de ochtend huishouden, in de middag had ik een trein demonstratie van R...Ik moest kijken hoe de treinen reden (die dingen op batterijen). Dat is nog eens lazy parenting. Man was met G naar de indoorspeeltuin. Ik languit in de kamer op de grond op een joop kussens, naar treintjes kijken op een houten treinbaan. Mocht alleen weg voor de wc, eten en drinken. Mamaaaa kom sittuh, tlein kijkuh! Tuuuuuurlijk als jou dat blij maakt, kom ik weer treintjes kijken hoor! *kind met grote grijns* Enige uitdaging is wakker blijven, dat probleem is wat minder bij fantasie theefeestjes en kooksessies.
hahah, nee zo’n vermoeden had ik al, ook door de kbs. Vorige keer was het oké te doen op zondag maar vandaag was het echt druk!
Op zaterdag ook niet Al viel het me gisteren geeneens echt tegen qua drukte. De prijzen wel maar heb sowieso niks met merken dus vind het al snel alsnog te duur
Vandaag hebben man en ik een dagje samen vrij. We gaan sowieso naar de intratuin in Duiven. Verder weten we nog niet.
De outlet in Roermond bezoek ik altijd vroeg in de ochtend. En dan loop ik ook gelijk richting de winkels waar ik even wil kijken. De prijzen vallen mij de laatste jaren ook wel echt tegen.
L is jarig Zo de kinderen naar school brengen. Dan de was aan kant maken, er waren er een paar ziek dit weekend dus veeeeeel extra was. Vanmiddag een gesprek bij de psychiater voor C. Daarna een avonddienst werken.
Soms pak je nog een beetje een leuke korting mee en heb je geluk als je maat er nog is. Zo hing er nu een jas die ik voor 400,- heb gekocht afgeprijsd naar 240,-. 2 jaar geleden kocht ik Timberlands voor 60,-. Dat vind ik dan wel de moeite!
De kids naar school helpen, dan opruimen en boodschappen doen. Vanmiddag wil ik wat planten uit de tuin verplaatsen/weg halen ivm aankomende verbouwing. Ook wil ik nog even ergens wandelen.
Dochter naar school gebracht, boodschappen gedaan en nu even ontbijten. Vandaag wasjes draaien en lekker buiten ophangen in het zonnetje. Vanochtend mijn paard longeren en vanmiddag pakketjes wegbrengen naar het pakketjespunt. Vinted liep van het weekend lekker .
Druk weekend gehad... of zal ik zeggen; drukke weken Vandaag dus een dag rustig aan. Man is een halve dag werken, zoon is naar school en dochter is extra naar de peutergroep. Vanaf volgende week mag ze sowieso wekelijks een dag komen wennen op school tot ze 4 is. Ik moet nog even aan het idee wennen dat ik straks na bijna 8 jaar geen kind meer thuis heb Geeft wel weer nieuwe mogelijkheden.. klusjes in huis aanpakken en straks maar veel knuffelen met mijn nieuwe neefje of nichtje
Ik ook niet dus ook met veel korting vind ik het veel te duur. Geloof ook niet dat ik er dan zoveel langer mee doe
Jassen van zulke bedragen sla ik sowieso al over. Ik kijk vooral bij de sportwinkels en bij de Hunkemoller. En de rest sla ik zo goed als over. En dan loop ik het centrum van Roermond in.
Dan is het niet de moeite idd. Al heb ik bij de only in Roermond ook al wel eens echt een goede aanbieding gehad met een zomerjas. Draag ik nog steeds met veel plezier. Kwa winterjas geef ik altijd graag wat meer uit.
Ik ben er nog nooit geweest. Het "gewone" winkelcentrum trekt me meer. Roermond heeft echt een gezellige binnenstad.
Bij dat soort uitgaven kijk ik ook naar hoe lang het meegaat. Een goede winterjas waar je 10 jaar mee doet mag meer kosten dan een kledingstuk wat je joguit 2 seizoenen draagt. 400 euro is me ws wel iets te duur maar 250 zou ik wel doen. 25 euro per jaar voor een goede winterjas is beat te doen. Zeker als het ook nog een beetje mens en milieuvriendelijk geproduceerd werd. Dan mag het ook wel meer kosten vind ik. (wat lang niet altijd duidelijk is helaas)
Het is maar net hoe je ermee omgaat denk ik. Al merk ik het ook wel aan de kwaliteit van de stof en warmte. Mijn jas is na 4 jaar nog net zo warm en mooi en zou er nog zeker 2 jaar of langer mee kunnen doen. Het is dat ik er inmiddels op uitgekeken ben en iets nieuws wil
Vanmorgen 8:00 L naar de opvang gebracht, ging veel beter dan verwachtZe had er zin in gelukkig. Daarna meteen hooi gehaald voor de konijnen van een vriendin die ik al de hele week onder mn hoede heb. Ook gelijk voer gegeven, ze beginnen al helemaal aan mij te wennen, steeds Snuffelen aan mn broekMoet uitkijken dat ik er niet op ga staan. Moet zometeen werken tot ongeveer 14:00 denk ik, hoop niet later L haal ik 15:30 weer op dus wil in de tussentijd thuis even gauw de was opruimen, vaatwasser leeg maken en even de vloeren doen. Dan ben ik even thuis met L en 16:50 weer terug naar het werk tot 21:30/22:00. Kan niet wachten tot ik vanavond klaar ben, heb zo geen zin meer haha