De kinderen weggebracht vanmorgen en nog wat in huis gedaan.. zo richting het Erasmus met man, hij heeft vandaag nog een nabehandeling en hopelijk voorlopig de laatste! Schoonvader en z'n vrouw halen de kinderen vanmiddag op.. hopelijk zijn we bij tijds thuis.
Gewerkt tot 10.15 en straks naar de tandarts om mijn wkb definitief te maken. Uitboren en definitief vullen, ik hoop dat de verdoving meevalt en dat het een goed blijvend resultaat zal zijn, heb nu nergens last van en hopelijk niet opnieuw klachten na deze ingreep. Daarna boodschappen doen en lekker naar huis, ga niet meer terug naar het werk. Ben immers verdoofd en wordt een beetje lastig praten. Rare dag zo. Dochter heeft vandaag de landelijke Pabo rekentoets, best nog lastig wat ik van haar hoor. Ben benieuwd, mocht ze hem niet halen dan mag ze sws nog 2x herkansen.
Vanmorgen met veel pijn en moeite mijn bed uitgekomen. Rondje gewandeld. Daarna bij de osteopaat geweest. En nu aan het werk, het is dat ik een afspraak heb anders was ik waarschijnlijk niet gegaan.
Ja ben alweer thuis. Hij heeft het afgemaakt zonder te verdoven ( natuurlijk in overleg), het grote werk zoals uitboren kanalen heeft die de vorige keer al gedaan toen ik terugging ivm die vreselijke pijn die ik toen had. Het enige wat even gevoelig was is toen die die buisjes erin ging drukken maar voor de rest niks gevoeld en de vulling voelt goed aan, lekker laag dus voel ook niks met dichtbijten. Over een jaar kunnen ze pas zeggen of de wkb geslaagd is en dat gebeurd dan aan de hand van een foto. Het enige wat ik wel merk is dat de kies steeds lager wordt. Mocht ik hier nu toch last van krijgen in de toekomst dan overweeg ik om een kroon er overheen te laten zetten. Heb ik destijds ook met een andere kies gedaan en bevalt heel erg goed maar dat is voor later. Ben nu vooral opgelucht dat het klaar is en dat ik niet met een verdoofd gezicht hoef rond te lopen. Bedankt voor het vragen!!
Gewerkt van 7.45 tot 16.50, met de tweede griepprikkenmiddag. We hadden tekort, nog nooit gehad. (Buiten 1 coronajaar om, toen de ookomst ineens bizar hoog lag) Echt balen. Snel naar huis, koken en eten en dochter 18.05 de deur uit op de fiets naar scouting. Ik de eetboel en keuken opgeruimd en schoongemaakt. En dan nu ook naar scouting, dochter sordt geinstalleerd bij dr nieuwe speltak.
Getrakteerd op het werk. Kantoordagje. En nu uitgeteld op de bank. Manmanman wat zijn kantoortuinen vermoeiend Maar t was ook wel weer gezellig.
Kokkin in een Duits restaurant. Kokkin inmiddels 17 jaar alweer. Vind het heerlijk werk, alleen de tijden zijn rot.. gelukkig kan ik een avond minder gaan werken vanaf deze week! Dan zijn het 4 ochtenden/middagen en 4 avonden ipv 5 avonden. Zijn deeldiensten.. dus eerst 10 tot 14:30 en dan pauze tot 17:00 en dan nog tot sluit, meestal rond 22:00. Gelukkig woon ik letterlijk naast mn werk dus ben zo thuis en kan dan nog even relaxen of beetje huishouden doen of een dutje xD
hier in dit topic? dat wil ik ook weten haha want ik dacht er vandaag nog aan om die morgen eens schoon te maken
Gewerkt. En verder: Had een klein soort schroevendraaiertje nodig omdat ik een herstelling ging uitvoeren aan mijn pelletkachel. Dus richting Action getrokken. Buiten dat schroevending ook nog voor 70€ andere meuk gekocht . Vervolgens nog pellets en hout gekocht. Herstelling, uitgevoerd en nu lekker warm in huis! Momenteel aan het wachten tot de verf uit mijn haar kan want het grijs kwam té hard door dus ook nog haar geverfd.
Vandaag lekker vrij geweest. Vanmorgen weer naar de kinderarts geweest met L voor het tweede deel van de controle (gisteren eerste met teken-opdrachten en hoor-tests, vandaag lichamelijk onderzoek en een teken-prikje). Na het prikje even naar een secondhand winkeltje gegaan waar ze iets van me mocht uitzoeken want ze moest zo huilen, super zielig. Daarna weer naar huis en niet veel gedaan. Beetje gespeeld met poppetjes en kraaltjes. Om 16:00 ging ze naar dansen met haar vriendin en daarna zijn we nog even in het winkelcentrum blijven hangen tot 18:00. 18:30 gegeten en 19:00 begonnen met het bedtijdritueel. 19:30 lag ze dus ik heb nu even heerlijk een avondje rust
Oke vandaar, ik was even nieuwsgierig. Wel fijn dat het echt je ding is en dat je straks een avondje minder kan gaan werken.
Ja vind het heerlijk in de keuken en verdien ook gewoon goed bij deze baas. Het is qua horeca momenteel het beste waar ik zit, niet TE vroeg beginnen en niet TE laat klaar. Altijd 2 vaste vrije dagen (dinsdag en woensdag) en altijd 2 keer een lange vakantie (hele maand september en eind december 2,5-3 weken) en vrij vragen is ook wel redelijk goed te doen. En ja, 30 seconden lopen dus nooit te laat of in de file. En zonder slecht geweten even een drankje doen na het werk aan de bar Alleen werd het de laatste tijd wel ERG veel werk dus ik heb kunnen regelen dat een collega wekelijks een avondje van me pakt en soms iets meer dan heb ik ook echt wat tijd voor mezelf of een extra avondje met mn dochter
Sorry kreeg geen melding. Een vaatwastablet in je wasbak gooien met heet water en alles er in gooien Mijn wasbak glimt me nu. Zal alleen wel een afzuiger of raam open zetten. Komt een behoorlijke walm vanaf. 45 min was te kort dus zou het de volgende keer jij iets langer doen. Had wel met een handschoen de stop eruit gehaald. Daarna nog afspoelen met heet water en een spons.
Afvragen en zoeken naar wat voor steen ik heb gevonden. Buitenkant mat zwart binnenkant zwart als een spiegel. Er brak net een stukje af. Heeft scherpe rand en heel mooi. Vond ook nog een groot stuk wat lijkt op een stuk boomschors en dan zwaar, hard en zwart. Laten we nou net het boek over stenen en mineralen naar de bieb hebben gebracht omdat we het niet meer konden verlengen.
Met de hele bubs naar de tandarts. Daarna de jongste bij het kdv brengen en de middelste 2 naar school. De oudste blijft thuis.. die heeft gisterenavond op de overloop der maaginhoud eruit gegooid en ligt nu als een lappenpop op de bank.