De fotoshoot waarvan ik een tijdje geleden had gevraagd of ik die moest doen en waarvan bijna iedereen zei van niet maar ik het lekker koppig toch ga doen Zin in maar toch ook wel een klein stresske. Is pas om 16 uur maar ik ken mezelf, dan krijg ik de rest van de dag niet teveel gedaan
Niet veel. Mag van man niet teveel doen na huilbui van gisteren. Dus ga straks lekker in bad. Vanmiddag 1e x bekkenfysio, hopelijk heeft ze nog enigzins positief nieuws. Verder denk serie kijken en haken
Met oudste naar open dag van Tu Delft en daarna gezellig shoppen en lekker eten bij een Surinaams restaurant. Ze zit in 5 VWO, dus tijd voor het bezoeken van open dagen. Wordt een lange dag. Gelukkig gaan we met de trein.
Net gewerkt van 9 tot 12 , nu even pauze tot ik 14:50 L ga halen en 17:00 terug naar het werk. Maar morgen vrij whooohooo haha
Vanochtend samen met man een planning gemaakt voor de komende tijd. Nu is hij thuis aan het werk. Net samen met de oudste de trampoline zo veel mogelijk uit elkaar gehaald zodat ik samen met mijn man de rest kan doen. Vanmiddag wordt nog zand geleverd wat ook vandaag en morgen naar achter gebracht moet worden. Vanavond gaan we lekker lui op de bank.
Gewerkt Frustraties over iets wat maar niet wilde lukken. Daarna even hoorn gespeeld en een rondje gerend. Frustraties van het werk weg. Maar nu gefrustreerd dat het rennen zo moeizaam ging. Alsof ik beton in de benen had. Pfff Man is nu aan het koken. Rundervinkje met spinazie.
De hele dag gewerkt tot 6 uur. Had wat werk in te halen aangezien ik eerder deze week ook een dag gemist heb ivm ziekenhuis bezoek. Morgen nog een dagje en dan een week vakantie. Daar zijn we aan toe!
Samen met man een vrije dag, heerlijk! We moeten wel boodschappen gaan doen, beddengoed wassen en het huis netjes maken
Just another day at the office. Ik wil de klok vooruit kijken naar 15:00 uur. Het zou fijn zijn als mensen eens gewoon hun werk naar behoren doen, maar dat blijkt vaak toch heel ingewikkeld te zijn om onverklaarbare redenen. En eind van de middag nog naar de fysio.
Straks de kinderen naar school brengen en dan rijden man en ik richting Maastricht voor een nachtje weg. Heel erg aan toe. Zoveel stress gehad omtrent werk de laatste weken. Even eruit en opladen.
6:30 kwam L bij mij liggen dus nog even kwartiertje geknuffeld. Daarna ontbijt en broodtrommel klaarmaken. Zij gaat tot 13:30 naar de opvang en ik heb vandaag vriiiijjjj. Rond 9:30/10 komt er een vriendin ontbijten. Heb net wel even een schaaltje yoghurt met muesli op want ik had teveel honger Zometeen American pancakes bakken en eitjes koken voor bij het ontbijt. Als ik L haal nog geen idee wat ik dan kan/wil doen... Misschien gewoon even lekker thuis, misschien 16:00 naar dansen met haar. Mijn ex kan haar pas vanaf 17:00 nemen. Weet nog niet wat ik daarna ga doen... Wilde eerst naar de wellness of uiteten maar niemand heeft tijd helaas dus misschien ook wel gewoon lekker thuis ruimen en dingen weggooien en heerlijk op tijd naar bed
Het was echt zo leuk gisteren en de foto's die ik op camera kon zien echt prachtig. Ook een supermooie met mijn viool, in lingerie, midden in het bos met herfstkleuren. Heb wel overal spierpijn nu haha Vandaag was het plan laminaat leggen, we zullen zien of dat lukt
Vandaag ga ik vooral proberen mijn geduld niet te verliezen door een peuter die constant overal om jankt De oudste 2 zijn zelf naar school gegaan vandaag. L der juf is ziek en geen invaller dus ze is een dagje thuis. Verder vandaag een beetje rommelen in huis, hamsterkooi verschonen en de was opruimen.
Ik ga zo beginnen met mijn Lego kerstdorp. Even mijn gedachten wat verzetten als ik in beweging kan komen.
Vanmorgen alle ramen gezeemd van binnen aangezien de glazenwasser de buitenkant kwam doen, oven helemaal uitgeschrobt, de trappen gepoetst en de verdere benedenverdieping gezogen en gedweild. Veel gedaan dus. zo dadelijk ga ik lekker twee uur of zo in bad ontspannen en dan ga ik me aankleden, want ga vanavond uit eten met twee collega’s, nu al zin in!
Vanochtend man op het station afgezet, daarna wat in huis gerommeld. Net klaar met stofzuigen en ga zo de tuin in. Gister al flink aan het scheppen geweest maar alles wat ik vandaag nog extra kan doen scheelt morgen voor mijn man waardoor hij weer sneller door kan met de echte zware dingen. Vanmiddag ga ik ff relaxen en ik moet nog boven opruimen en stofzuigen.
Uiteindelijk een heerlijke dag gehad met een vriendin. Eerst ging ik met L naar haar paardjes op de manege, vind mn dochter altijd leuk. Daar waren we van 14:00 tot 16:45. 17:00 mijn dochter bij mn ex gedropt, die kon haar meteen in bad doen Met dezelfde vriendin naar een winkelcentrum gereden en daar heerlijk nog 2 uurtjes in 3 winkeltjes gespendeerd en het een en ander gekocht. Toen spontaan gaan eten bij een Pizzaria en daarna weer naar huis. Was 20:30 thuis, kind lag al te slapen en ik ga zo ook mn bedje opzoeken. Was een heerlijke vrije dag zo. Ik hoop intens dat dat lukt vanaf nu, dat avondje extra voor mezelf is hemels