Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik lactosevrij, glutenvrij en sojavrij moet gaan eten. Lactosevrij at ik al, mijn zoon eet daarnaast ook al glutenvrij maar soja geeft het wel een nieuwe dimensie
Heb pijnstillers ondertussen genomen en de pijn is nog prima te doen, meer als irritatie. Alleen mijn lichaam heeft een weigering, hij wil me niet warm houden. Zit nu onder een electrische deken en ben zo blij dat ik die heb. Een gewone deken deed niks.
Bedankt!! Had net alleen nog wat raar gevoel in mijn lip. Als of die slaapt 8.15 is de verdoving gezet. Wel waar voor je geld
Vandaag met mijn jongste zoon naar Texel gereden. Nog nooit in mijn eentje zo ver geweest met de auto. En de boot op gereden. Maar nu zijn we ingecheckt in ons huisje. Hebben we lekker pizza gegeten en ons huisje ingericht. Hij ligt lekker te slapen. En ik kruip er ook zo in. Vakantie is begonnen
Meestal is een deken voldoende. Dan heb ik het koud wanneer ik moe ben. Denk dat het nu erger is vanwege de hoeveelheid stress dat het me heeft gekost en dat het lichaam andere prioriteiten had. Zal ook niet helpen dat je nauwelijks wat kan eten de eerste dag. Vannacht goed kunnen slapen en dat valt me al heel erg mee. Heb Vannacht nog pijnstillers gepakt om het voor te zijn. Vandaag ook rustige dag. Morgen wel weer aan de bak.
Naar het ziekenhuis, het was toch al weer 2 weken geleden Eerst uitslag van mijn ge(zw)ellige lever mri En dan echo van mijn nieren
Een opruimdagje bij huis. Vanmiddag naar de kapper en papier weg brengen en dat laatste combineer ik met een kopje koffie bij mijn ouders.
Ik ben bezig om een Tissue box cover te borduren. Het wordt een cadeautje voor mijn collega die met pensioen gaat. Donderdagavond hebben we een etentje.
Een adenoom was wat gegroeid maar slechts 1 van de meer van dertig maar dus best stabiel. En echo weet ik nog niks van, ze was alleen heel lang bezig aan mijn Linkernier, tov rechts dan. Maar goed dat hoeft niks te betekenen. Ergens in november daar de uitslag van. We hebben wel echt heel lang moeten wachten, hepatoloog was 2 uur uitgelopen En dan nog een koppige verpleegkundige die per se wou bewijzen dat ze goed kon prikken en eerst in mijn armen heeft zitten peuteren om dan toch maar mijn portacath te gebruiken omdat het niet lukte Duhhhhh als u patiënt zegt dat ze moeilijk te prikken is en daarom een pac heeft, geloof die dan gewoon he
Och die eigenwijze figuren trof mijn schoonmoeder ook. WAAROM heeft iemand nou zo'n ding...gebruik m dan... Vrouwke liep erbij alsof ze uit een MMA gevecht was gekomen zonder enige bescherming.
Erg hé, je hebt zoiets niet voor niks... Voor ik hem had kreeg ik met enige regelmaat de vraag of mijn man mij mishandelde op fertiliteit zijn ze nu speciaal voor mij aan het regelen om het materiaal daar aanwezig te hebben omdat ze me daar regelmatig moesten doorsturen. Dat kan ik wel weer appreciëren