Allé dan was het een zeer lange dag . Je hebt al wat ervaring met echos dus dan merk je snel op als ze ergens blijven kijken of je meer meet klikjes hoort e. Dat prikken tja sommigen kunnen het gewoon niet e. De beste prikster voor mij zat in een Gents ziekenhuis. In eigen ziekenhuis valt het helaas nogal tegen .
Zoon is gelukkig alweer wat opgeknapt. Vandaag was de planning om iets met ons 4en te gaan doen. Ik denk dat we richting de kust gaan rijden. Wandeling door het bos en de duinen en aansluitend ergens wat drinken bij een strandtent.
Straks eerst met de jongste naar de ortho om uitgebreid foto's te maken en te happen. Dan even lekker broodjes halen en lunchen en vanmiddag naar de kapper voor mezelf. Haren weer kleuren en lekker knippen. Heerlijk, aardige uitgroei en die mag wel weer een keertje weggewerkt worden. Hoop alleen dat het niet een al te lange zit gaat worden, ik doe nu geen folies erbij en dat scheelt al aardig in de tijd. Vind ik altijd zo vreselijk om daar 2 uur lang of soms nog langer te zitten.
Helemaal niks, ziek wakker geworden. Ik klink alsof ik een zware kettingroker ben momenteel Netflix and chill it is
Mijn vrije dag vandaag dus thuis bezig geweest. Badkamer en keuken gepoetst. Vanmiddag pannenkoeken gebakken en nu even naar buiten met de kids.
Aan het wachten op een telefoontje van mijn arts, ben dr stik zenuwachtig voor en heb een bloedhekel aan belafspraken... Kan vanaf 11 uur gebeld worden en zit de tijd weg te kijken, ondertussen 'bang' dat hij het vergeet (bij inboeken werd gezegd dat hij vandaag geen poli patiënten ziet verder...) Wil aan de ene kant bellen, maar bang dat ik dan juist gebeld word en in gesprek ben en aan de andere kant vertrouw ik er wel op (wil ik erop vertrouwen...)dat hij echt wel belt...
Werken tot half 4. Daarna met N naar de huisarts. Gauw eten klaar maken en in de oven zetten en de kleintjes ophalen uit de Bso en opvang. Tas klaar maken voor morgen want dan gaan ze een week naar hun vader.
Dagje gewerkt en nu weekend De wasmachine draait, vaatwasser leeggehaald en avondeten voorbereid. Zo lekker soep eten.
Vanochtend zijn we met de oudste zoon gaan ontbijten bij de intratuin en meteen even de kerstshow gezien. Daarna ben ik boodschappen gaan doen. Vanmiddag heb ik platen gezaagd en opgeruimd in de tuin. Mijn man was vrij en heeft het zand verplaatst voor de nieuwe overkapping die over 1,5 week komt. Vanavond halen we onze jongste op van logeren en ploffen daarna op de bank. Morgen werk ik van 9.00 tot 17.00/18.00
Naast de oven zitten. We hebben er pizza in zitten en hij schiet elke keer naar de 160 of naar tijd ... Dd afgelopen tijd deed hij dat af en toe en nu echt al 8 keer. Wel lekker warm naast de oven.
Vandaag een fietstochtje gemaakt van 25 km met jongste zoon. Samen op de huurtandem. Was supergezellig. Maar wel allebei een houten kont Verder nog even naar het zwembad geweest. Pannenkoeken gebakken. En 2 korte rondjes over het park gefiets met onze eigen fietsen. Zoon krijgt echt de smaak te pakken van het fietsen Onderweg zei hij "ik voel me zo fijn mama" En lekker joelen en gillen als we naar beneden gingen (duinen, dus lekker op en af). Hard meetrappen omhoog. Fijne laatste vakantiedag
De beddenlakens zijn gewassen, vuilnis opgeruimd, enkele ramen gewassen en de frietjes gesneden. Straks lekker vakantie voor de dochter!
Wachten op de monteur voor de vaatwasser die niet komt omdat ik me in de datum heb vergist… pfff echt weer een actie voor mij
Vanmorgen/ vanmiddag eerst bij mijn moeder geweest en even lekker buiten geweest want jongens wat is het een prachtige dag vandaag, zonder jas buiten kunnen lopen. Daarna even snel een zalfje bij de apotheek ophalen en boodschappen gedaan en de tank nog even snel vol gegooid, man gaat vanavond met zoon en 3 vrienden naar ADO toe en toch wel fijn om met een volle tank te kunnen vertrekken. Nog even snel een was erin gemieterd, werkkleding van mijn dochter moest nodig even de was in en straks koken en vanavond samen met een kennis mijn rondje wandelen op deze prachtige dag en dan vanavond een beetje serie kijken
We gaan aan het eind van de ochtend naar de verjaardag van ons neefje. Vanavond ga ik uit eten met vriendinnen. Verder een rustige dag. Waarschijnlijk in de middag lekker naar buiten want mooi weer.