Wasjes gedraaid, was gevouwen, man heeft het kippenhok schoongemaakt en de auto gewassen. Dadelijk de kids in bad, lekker samen eten en dan heeft manlief nachtdienst
Oh wat was/is het mooi weer! Heel de dag buiten geweest met de kinderen; bos en strand. Lunchen op een terrasje in de zon. Wat een cadeautje zo begin november
Moesten even een boodschapje doen. Onderweg reden we langs een soort beginnend, aangelegd bos waar we heel impulsief even zijn gaan wandelen. Wat een heerlijkheid! Nu op de bank Formule 1 aan het kijken.
Heerlijk he. Wij gingen wandelen. Vertrokken in de mist. Maar nog voor We 5 minuten weg waren brak de zon door en werd het stralend mooi. Ik kan zo genieten van de herfstkleuren in het bos
Nou hier (Randstad) de hele dag geen zon gezien, grauw en naar mate de dag vorderde heel mistig inderdaad. Fijn dat het op andere plekken wel mooi weer was!
Eerste wasje is klaar.. oudste net opgehaald door te taxi. Zo meteen de jongste naar de peuters brengen. De middelste 2 hebben nog studiedag vandaag. Verder lekker rustig aan en straks beginnen aan hachee voor vanavond.
Ik moet werken van 10.00 tot 18.00, dan door naar schoonmoeder want de jongens zijn daar voor het eten. Vanavond duik ik er vroeg in
Oh herkenbaar met onze jongste. Lastig he! Het gaat wel beter nu, maar ik maak er geen strijd meer van. Alsof de ochtend zelf nog niet genoeg stress is haha. Heb je ook al eens iets anders geprobeerd dan een boterham? Hier eten ze graag volkoren crackers met bijv. (room/pinda)kaas, appelstroop of pasta. Volkoren wrap gaat er ook goed in, maar dat eten we niet standaard 's ochtends hoor. Ze kunnen kiezen tussen crackers, een boterham of een schaaltje yoghurt.
Hier begon de dag met volop zon dus had heel enthousiast m'n was buiten gehangen.. in de loop van de ochtend werd het mistig voor de rest van de dag
Kinderen op school gebracht, man is gaan werken en ik zit nu op de bank met een kop koffie en Gooische vrouwen aan Straks nog wat in het huishouden doen.. vanmiddag nog met de oudste naar het ziekenhuis om bloed te prikken.
Deze voormiddag war kleine huishoudelijke taken en spaghetti saus maken. Deze namiddag word ik op neurologie verwacht en ga ik hopelijk horen wat er nu juist speelt en of hun MS vermoeden juist is. Na het ziekenhuis rij ik door naar school om de jongste en dan is het eten, bad en de zetel in.
Gaar zijn vooral... Die korte nachten beginnen me een beetje op te breken. 5:50 kwam L weer bij mij in bed, ze lag wel redelijk rustig maar 6:25 was ze echt klaar. 7:45 naar de opvang gebracht en ik ben toch even terug naar bed gegaan tot 10:00. Wilde eigenlijk boodschappen doen en huishouden maar dan trek ik vandaag bijna niet. Moet zo werken tot een uur of 14:00, 15:30 haal ik L weer op en 17:00 tot 22:00 dan weer werken. Zo blij als ik vanavond thuis ben, eindelijk 2 dagen vrij en dus 2 avonden op tijd naar bed, even slaap inhalen.
Alweer vroeg wakker, kon gewoon niet meer slapen. Heb al met de hond gelopen en straks werken tot 14 uur dus lekker een korte dag.
Tot 13:00 uur op mijn nichtje van 2 passen. Straks met haar naar de kinderboerderij. Vanmiddag boodschappen doen en misschien nieuwe schoenen kopen.