Het kon niet beter! Hij slaapt al 6 uur achter elkaar en geeft met een klein piepje aan dat hij even naar buiten moet, daarna slaapt hij meteen verder. Ik lig beneden naast de ren. Hij pakt alleen zijn rust slecht op de dag en neemt niet echt de tijd- en/of kiest zelf elke keer dat hij kleine beetjes eet. Wakker is ook echt keihard aan
Vandaag draait alles natuurlijk weer om onze pup tussendoor probeer ik te douchen, wassen en boodschappen te doen. Mijn man werkt vandaag en morgen thuis zodat hij even bij de pup kan blijven als ik iets moet doen. Verder veel koffie vandaag
ja hierboven! Maar hier nog eentje vers van de pers. Hij ligt lekker te slapen in de ren Bekijk bijlage 773901
Die andere foto heb ik dan gemist. Wat een dotje!!!! Echt er zou niks meer uit mijn handen komen. How cute!!!
L vanmorgen naar de opvang gebracht. Als het goed is komt rond 10:15 iemand de buggy ophalen die we niet meer nodig hebben. Staat nu toch alleen maar in de weg. Om 11:00 werken tot een uurtje of 14:00 gok ik. Dan L om 15:30 ophalen en 17:00 weer werken tot ongeveer 21:30. Hoop nog iets vroeger, gisteren lukte het ook 21:15 klaar te zijn, was heerlijk! Daarna "weekend"!
Het Is feestdag vandaag in België en dus vrij en niets op de planning - heerlijk! Komende weken worden nog verschrikkelijk druk dus ik neem het er alvast van
Heb even de bovenverdieping gestofzuigd. Verder niks bijzonders vandaag. Man heeft straks de avonddienst
Straks met de jongste naar het ziekenhuis voor nieuw gips. Vanavond met zoon mee naar zijn eerste keeperstraining en daarna kijken bij de normale training van hem en de oudste.
We gaan 2 nachtjes naar de Ardennen, 1 nachtje stavelot en 1 nachtje Malmedy. We hadden nog 2 bongobonnen van onze trouw 3 jaar geleden die bijna vervielen. Denk wel dat we daar vooral alles op het gemak gaan doen en vooral gaan genieten want het is een redelijk drukke periode geweest. Dus geen dagtochten door de ardense bossen
Studiedag dus rustig aan. Eerst begonnen met koffie, daarna aardappelen voor gekookt en eten we vanavond gebakken aardappelen. Samen een appeltaart aan het bakken omdat de goudreinetten op moesten, wat vreselijk
Vanmorgen L naar de opvang gebracht en daarna boodschappen gedaan. Thuis alles uitgeladen en eerst even ontbeten. Even tasje klaargezet voor straks alvast. 12:00 L ophalen, thuis snel wat eten en dan door naar de tandarts voor controle voor haar. Dan misschien bij de bakker iets halen, tanken en dan door naar een vriendin om de namiddag/avond te verblijven. Kan mijn dochter met haar dochter spelen en wij bijkletsen.
Werken, even kijken of mijn rug het toelaat om de hele dag te werken. En aansluitend waarschijnlijk nog even bij het nieuwe appartement van mijn tante kijken.
Zo even een rondje hardlopen Dan boodschappen Vanmiddag heeft de middelste een kinderfeestje en de oudste heeft training
Erwtensoep koken. Vanmorgen rondje gerend en toen kwam ik langs een huis waar de soep blijkbaar op stond. Rook zo lekker dat ik gelijk naar de winkel ben gegaan voor de ingrediënten