Ik heb vandaag een leuk telefoongesprek gehad met de hr-man waar mijn sollicitatie ligt. Dinsdag een gesprek met hem online. Hopelijk snel ook een vervolg met de teammanager waar ik dan terecht zou komen. Oef. Spannend. Interne sollicitatie. Op een heel andere afdeling dan waar ik nu zit. Ook ICT. Maar compleet andere kant van het landschap. En ik ken nog helemaal niemand van dat team. Superleuke functie met doorgroeimogelijkheden richting ontwikkelaar Ook leuk. Daarna sprak ik mijn huidige manager. Die spreekt maandag met die hr-man en gaat een goed woordje doen
En erna nog eens naar de huisarts want er moest nog bloed afgenomen. Veel wachtzalen dus weer eens. En dat bloed (en de 2 24 u urinecollecties die ik in de ochtend moest binnenbrengen)werd dan vervolgens opgestuurd naar het ziekenhuis een uur verderop waar ik zelf anderhalf uur eerder was Ik heb een hele goede huisarts hoor, het was het labo wat een beetje moeilijk deed ach ja, weer een dag omgekregen zo
Zo blijf je wel bezig @artie Hier vanmiddag een tripje naar de dierenarts. Ontstoken voorpootje. Dus de komende week mogen we proberen de pilletjes erin te krijgen bij een kat die daar niet heel blij van wordt. Per dag 2 pillen en 1 pipetje vloeistof
Hier bleek G een loopoor te hebben, dus gelijk KNO gebeld voor druppels (omdat ze buisjes heeft). Recept wordt opgesteld eind van de dag ophalen bij de apotheek. Heeft ze eerder gehad, vrij standaard spul, koekie. Tenzij je recept blijft hangen ergens in de lijn...Om die bij de apotheek te krijgen heeft wat armslagen gekost. 1610 poli nog nagebeld, hij was er met een half uurtje wel (dus niet). Kinderen thuisgebracht, man weer naar apotheek kijken of hij binnen was. Poli was inmiddels dicht. Tip van apotheek bel de hap. Hap kon er niet bij, zette ons door naar de spoed(!). Die heeft recept doorgezet. 1731 apotheek belt: ik heb t recept!!! Man was gelukkig nog in een winkel verderop. (1730 sluiten ze en woensdag pas weer open ivm staking) Pfffffff, normaliter loopt het gelukkig soepeler. Maar allicht is een flesje op voorraad thuis voor die draaideur KNO klanten geen verkeerde.
Vanmiddag met m'n moeder en schoonzusje naar Sister act in Amsterdam Daarna nog lekker wat eten met z'n drieën Zin in!!
Naar de voetbalwedstrijden van de oudste 2 kijken. De oudste moet vandaag voor het eerst een wedstrijd spelen. Ze zou pas starten na de kerstvakantie maar er zijn zo veel zieken dat ze vandaag al is gevraagd om mee te doen. vanmiddag motorrijles.. hopelijk word het nog iets warmer vandaag Daarna nog even leren voor mijn theorie examen. Vanavond naar vrienden , daar blijf ik ook logeren.
Ja inderdaad wat wel heel grappig was, de dokter was mijn bloed aan het nemen en zat dus met zijn hoofd 30 CM van mijn buik af, begon mijn stoma daar toch ineens een mega concert te geven hij zei, amai al goed dat er een zakje op hangt want als ik het was die zo deed zaten we alle 2 in de problemen Beterschap voor je kat! Hopelijk lukt het om de medicijnen er in te krijgen
Ik heb de koelkast al schoongemaakt, gestofzuigd, de pup uitgelaten & verzorgd, opgeruimd en 3 (retour) pakketten ingepakt. Zo eerst koffie en dan alvast het eten voor vanavond voorbereiden. Mijn man is met de oudste naar de voetbal en als hij terug is lunchen we samen en gaan dan naar de ‘stenenboer’ om tegels voor de overkapping uit te zoeken. Als het lukt willen we nog net even voor sluitingstijd een andere hondenmand halen bij de intratuin en dan is het wel klaar voor vandaag
Vanmorgen al redelijk op tijd wakker. Met de hond gelopen en wat was het lekker koud buiten,hond werd helemaal enthousiast van de kou, hoe kouder hoe beter dus die heb ik een heel stuk los laten lopen, heerlijk!! Met de jongste ontbeten en daarna 5 km gaan wandelen. Nu zo even omkleden en naar het dorp voor wat pakketjes wegbrengen en vanmiddag naar de handbal. Dan vanavond met de jongste bij de KFC eten ( dit wil ze graag en alles beter dan de Mac en daarna naar Vaiana in 3D, late voorstelling dus verwacht pas rond 23 uur thuis te zijn. Erg rustig in huis, man nog steeds in het buitenland en oudste dochter is een weekend met haar vriend naar Duitsland, erg stil maar wel tijd om met de jongste leuke dingen te doen. De oudste is alleen maar aan het werk dus die zie ik sws weinig. Iets van het lege nest syndroom begint zo nu en dan wel te komen.
Op tijd opgestaan vandaag. Man is met zoon naar de voetbal gegaan, ik heb alvast wat in huis opgeruimd. Zo nog wat boodschappen doen, vanmiddag vieren we de verjaardag van dochter en van mezelf.
Dokter met humor. Medicijnen gingen goed. Druppels op een paar brokjes natvoer werd zo naar binnen geslobberd. Pilletje vind ie niet leuk, maar laat zich dankzij de brokjes goed vangen.
Man is bij vrienden en slaapt niet thuis. Jongens hebben hun beddengoed in onze kamer gelegd, dus wij slapen gezellig bij elkaar vannacht. Nu gezellig sushi eten en film kijken.
Ik moet vandaag werken van 8.00 tot 18.00.. pff. Met vandaag erbij nog 4 keer en dan zit het erop vanavond koken, opruimen en dan optijd naar bed.
Vandaag niet veel op de planning.. uitrusten van gistermiddag (verjaardag). Dochter heeft een aantal lego sets gekregen dus misschien daar nog samen een begin aan maken. De kinderen mogen ook nog de kleine kerstboom optuigen, daarna kan de rest van het kerstspul weer naar zolder. Het huis voelt deze tijd van het jaar altijd aan als een pakhuis; overal dozen & pakketjes (sint/kerst/black friday) en bakken met kerst versiering dat slingert dan door het hele huis..
Straks lekker wandelen met de hond en vanmiddag even naar het centrum met mijn moeder en dochter als ze mee wil.
Vanmorgen lekker beetje geluierd. Vanmiddag 3 uurtjes naar het strand geweest met de hond, heerlijk koffie met appeltaart gedaan daar. Nu weer in chill modus. Relaxed dagje zo