Wat doe jij nu/vandaag? Deel 2.

Discussie in 'De lounge' gestart door Liekje81, 4 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.917
    9.434
    113
    Gelderland
    Met goede zin ben ik opgestaan dus ga flink aan de poets vandaag. Veel gewerkt afgelopen dagen en weinig gedaan in huis. Zin in om lekker in mijn huispak te rommelen.

verder wil ik de huisarts nog bellen voor advies, planning maken voor de vakantie, recepten zoeken voor in de slowcooker, wat grotere klussen gaan plannen, 2 pakketten weg brengen en ergens nog even lekker netflixen met een kop thee.

2. Meysss

Meysss Bekend lid

1 jan 2024
    577
    422
    63
    Vrouw
    Ochtendje werken, vanmiddag gesprek op school en dan thuis wat rommelen. Lekker rustig dagje gelukkig!

3. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.927
    1.530
    113
    Vrouw
    Net boodschappen wezen doen. Zo een wasje vouwen. En dan even niks.
    Vanavond een avonddienst, dus moet tot 23.30 werken.

4. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.492
    2.602
    113
    Vrouw
    Friesland
    Vanmorgen gesprek bij de arbo arts, zo even wat proberen te huishouden & dan de kindjes weer ophalen. Eerst maar een aflevering van een huis vol!

5. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.486
    3.940
    113
    Vrouw
    Vandaag mijn vrije dag. Vanochtend geholpen bij het schoolontbijt en fiets naar de fietsenmaker gebracht. Net 6km hardgelopen (m'n eigen snelste tijd verbroken :cool:). Nu nog even aan het uitpuffen en dan douchen. Daarna wat in huis rommelen, samen met man lunchen (die werkt thuis). Moet nog boodschappen doen voor het avondeten (inspiratieloos). Vanmiddag naar de tandarts voor mezelf en de jongste. Vanavond niks meer.

6. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.226
    1.298
    113
    Centrum België
    Naar kantoor vertrokken, en een uur later opnieuw thuis. :rolleyes:
    Was vanochtend wéér een heel gedoe met de jongste die nooit voormaakt en al tig keer de reden is dat ik te laat kom op kantoor. Nu opnieuw lekker opgedraaid omdat ze dit niet vindt, dat vergeten is... uiteindelijk vertrekken we, ik zet haar af en rij naar kantoor, waar ik constateer dat ik mijn badge (incl huissleutel) niet mee heb. Dus ofwel binnen laten liggen, ofwel ...

upload_2024-2-8_10-42-26.jpeg

Spectre, MamaSofie1, owly en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.906
    19.090
    113
    Vrouw
    Ofwel nog op de voordeur dus?
    Oeps niet fijn als uw dag zo start e

Kwek vindt dit leuk.
  8. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.449
    1.326
    113
    Vrouw
    Gelukkig hing ie nog aan de voordeur :D

Kwek vindt dit leuk.
  9. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.226
    1.298
    113
    Centrum België
    ik was om gek te worden. Gelukkig werk ik op minder dan 15 min van kantoor. Maar toch :mad:.
    Elke avond een strijd om ze in bed te krijgen (22h30 is geen uitzondering) en elke ochtend een strijd om ze er terug uit te krijgen en op tijd in de auto.
    De week bij hun vader is dit gans anders. Die staat niet eens mee op om hun boterhammetjes en fruitje te maken. Daar is het alleen opstaan en naar school (te voet). Zonder gedoe :cool:

10. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.499
    10.408
    113
    Nu even helemaal moe zijn dus even 5 min zitten.

Vanmorgen zoon weggebracht, koffie gedronken, boodschappen gedaan. Bij de action geweest.

Erwtensoep gemaakt. Tijdens het pruttelen en af en toe roeren ook poetsen.

Zo meteen even met zijn alle thee drinken ( ik denk dag ik koffie zet om vanavond niet gelijk na het eten in slaap val. Lag gisteren om 7.50 in bed en ben om 20.30 gaan slapen.

Denk dat ik dat vanavond weer doe, ben zo verschrikkelijk moe.

Met de koffie lijkt het tenminste of ik zo nog energie heb:roflmao:

11. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Net klaar met werken.
    De oudste 2 zijn thuis en vermaken zichzelf.
    Ik ga zo alvast het eten voorbereiden en rond 4 uur L ophalen.
    N heeft zijn step op school laten staan dus ik ga lopend naar school en terug met de step :p
    Daarna D ophalen van het kdv.
    Vanavond alle kinderen douchen en dan met de benen omhoog.

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.212
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    MAFS van gister terugkijken.

13. Meysss

Meysss Bekend lid

1 jan 2024
    577
    422
    63
    Vrouw
    Nu lekker wakker worden met koffie. Mijn fijnste moment van de dag.
    Vandaag werk ik thuis tot 1 uur, daarna m’n huis poetsen en eind van de middag komt mijn vriend met zijn dochter en gaan we met zijn alle frietjes eten en een filmpje kijken.

14. Esther2901

Esther2901 Fanatiek lid

3 jul 2014
    2.144
    1.635
    113
    Ik heb al een klein rondje gerend. Zo even de was ophangen, douchen en dan naar het werk.

15. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Koffie drinken.. moet echt even wakker worden.
    Straks de oudste 3 naar school brengen.
    Beetje in huis rommelen.
    Vanmiddag moet C dansen en daarna moet N naar karate.

16. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.038
    15.073
    113
    Iedereen ziek incl mn man, behalve mama...(die heeft alleen last van PMS)

Ik ga voorbereiden op de lokale storm geloof ik.

Normaliter ben ik de eerste die gestrekt gaat. Ineens "the last one standing" zijn is best bijzonder.

Nouja, beter dan allemaal gestrekt. Al vrees ik dat mijn beurt nog wel komt.

17. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    L. uit bed gehaald, ze was al wakker en blij want ze mag weer naar de kindjes vandaag. 2 dagen thuis geweest omdat ik haar dinsdag met koorts opgehaald had. Was thuis na een uurtje over en 2 dagen hyperactief kind, top:roflmao::o: Was dus niks zieks meer aan.
    Maandag en dinsdag is de opvang dicht ivm carnaval dus vandaag wil ik wel even dat ze gaat omdat ik anders nul tijd heb om even gauw alles te doen wat ik graag ALLEEN wil doen.

Broodtrommel klaar gemaakt, kind eten gegeven, kat eten gegeven. 7:40 mag ze een kwartiertje tablet kijken en ik drink even rustig koffie en dan 7:55 schoenen, jas aan en gaan.

Dan boodschappen doen, kijken in een andere winkel voor schmink voor carnaval en wat knutsel spul.

Thuis het huishouden even op orde maken, alles opruimen, wasjes draaien, stofzuigen en met het stoom apparaat over de vloeren. En denk dat het dan alweer 12:50 is, dan L. Weer halen. Dan hebben we nog tot 17:30 tijd met elkaar met hopelijk een dutje ertussen omdat ze die vandaag op de opvang niet kan doen (sluiten om 13:30 op vrijdag) . Dan moet ik paar uur werken van 17:45 tot 22:00 ongeveer en dan heb ik weer eens een compleet vrij weekend:DLaatste was 13/14 januari dus mag wel weer:roflmao:

18. tuc

tuc Niet meer actief

Zo een paar boodschappen doen en een cadeaupakketje langsbrengen bij een vriendin die niet mee kan gaan vastenavend vieren de komende dagen.
    Dan lasagne voor man en kinderen klaarzetten voor vanavond.
    Omkleden, en meelopen met de schooloptocht van de jongste. En daarna verder feesten in de stad, tussendoor uit eten met de band, maar ben ongeveer van 12.15 vanmiddag tot 2.00 uur op pad:roflmao:
    En dat is nog maar de 1e dag van 5:roflmao::roflmao:

19. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.061
    18.855
    113
    Vrouw
    De schoolvakantie is vandaag al begonnen voor de oudste ivm carnaval. Aangezien wij niet aan carnaval doen, gaan we gezellig naar de efteling vandaag :)
    Nu eerst rustig opstarten en de tassen inpakken.

Maan14 vindt dit leuk.
  20. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.926
    3.125
    113
    Vanacht was de oudste heel zenuwachtig dacht ik tenminste, na vaak wakker worden kan niet slapen blabla. tot vanochtend een rood hoofd zag. Maar hij heeft zijn optocht dus pijnstillers er in en gaan met die banaan ' normaal doen wij dit dus nooit en is koorts thuis' maar deze optocht is echt het gene waar hij al weken naar uit kijkt.

Morgen intocht zondag optocht en maandag vertrekken we naar boven de rivieren voor rust :roflmao::roflmao:

Maar hoop dus vooral dat het bij de oudste niet doorzet. Broertje voelt Zich sinds gisteren pas wat beter. Zou jammer zijn als hij op vakantie ziek is.

Deel Deze Pagina