Mijt misschien? Komt vaker voor in meel. Heb het 1x in een pak gehad en sindsdien staar ik altijd even in mijn meel of er iets beweegt
hmm die zijn wat boller.. ik denk dat het stofluis is.. die zijn wat dunner en hebben de juiste kleur. In mijn meel zaten ze juist niet maar echt om de verpakking. Ze hebben denk aan het hout geknabbeld of juist daar een nest gemaakt. Er lagen allemaal witte stukjes op een berg.. Bekijk bijlage 764700
Komen alledrie net uit bed rollen, allemaal ziek en zoooo moe. Alleen jongste zit vrolijk op school en komt straks thuis met zijn rapport. Oudste heeft ook eindelijk ingezien dat zolang zij zo ziek is, school en de musical ook wel even zonder haar kunnen. Eerst uitzieken, ze is al bijna 4 weken ziek waarvan 2 weken veel hoesten en spugen. Vanaf vrijdag vakantie, ze heeft het hard nodig. Als het lukt rommel ik wat in huis, er staat in ieder geval niets op de planning de komende weken, hopelijk wordt het steeds beter weer zodat mijn lichaam ook wat beter gaat functioneren.
Ah jakkes krijg er meteen de kriebels van. Hier alles in afgesloten bakken sinds ik een keer mijt heb gehad.
Vanmorgen gewerkt. Net het eten voorbereid, een ovenschotel, dus vanavond alleen nog maar in de oven (en weinig afwas ). Vanmiddag moeten ik en mijn dochter op controle bij de tandarts en daarna beloofd om naar de gamehall te gaan.
Met buikgriep op de bank, terwijl ik een belangrijke vergadering had staan en een lunchafspraak met een goede vriendin waar ik veel zin in had Man heeft het ook te pakken, ben benieuwd of de kinderen de dans ontspringen.
Hier is het krokusvakantie dus gezellig wat activiteiten gepland. Deze ochtend wat huishouden er door gejaagd met ons 2 en erna richting Terneuzen en snowworld met het gezin. Zo meteen iets makkelijk koken en erna doen we niets meer.
Het was echt leuk en spectaculair met zo een 360 graden cinemabeeld. Alleen begonnen ze na de voorstelling nog zo een hele standaarduitleg te doen over de sterrenhemel van vannacht en welke sterren te zien zijn. Nu niet echt iets wat de gemiddelde vijfjarige interesseert haha. Ach ja, leren blijven zitten als het saai is hoort ook bij groot worden zeker
Die zijn echt top. Heel fijn ook dat je de bakjes en deksels los kan aanschaffen, heb al eens een deksel stukgetrokken.
Kijk ook goed de andere voedingsmiddelen na... Bij ons zaten ze zelfs in de kartonnen verpakkingen van Dolce Gusto cups.. Ze vreten zich echt overal doorheen. Zon papieren verpakking met zo'n kleine jammetjes... Echt heb de halve voorraadkast weg kunnen mieteren...
Ik heb idd bijna alles weg gegooid.. alleen plastic verpakkingen heb ik laten staan en alle producten die helemaal rechts stonden. Eerst even flink geklopt op het witte aanrecht en als er niks afkwam leek het me oké. Haal de la volgende week opnieuw leeg en kijk alles nog een keer na. Hopelijk was het voldoende..
Bij ons zaten ze echt door het hele huis... In de kleurboeken van de kids, echt OVERAL! (en heb er een mooie angst/dwang stoornis aan overgehouden, k*tbeestjes!!)
nee joh?? Weet je waar het vandaan gekomen is? En wat heb je er uiteindelijk aan gedaan? Hier tot nu alleen in die ene la maar ik zei net al tegen mijn man dat we de lade de komende tijd blijven schoonmaken en producten blijven inspecteren. Ga de stofzuiger zo ook toch maar even van binnen schoonmaken.. volgens mij zijn ze heel hardnekkig hè?
Ze zitten in álle huizen. Vaak in de buurt bij stopcontacten. Ook vaak op voegen. In de badkamer/wc kwam ik ze in mn vorige huis ook vaak tegen. Een normaal iemand zou ze wss niet zien, zo klein. Maar door mn stoornis ben ik zelf echt enórm gefixeerd op insecten. Ik check meel etc ook nog altijd hoor, ook al bewaar ik het tegenwoordig in de koelkast