Wat doe jij nu/vandaag? Deel 2.

Discussie in 'De lounge' gestart door Liekje81, 4 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.874
    9.386
    113
    Gelderland
    Vanaf nu ga ik het ook iets vaker bekijken :p

2. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.998
    15.034
    113
    Ja ik ken ze!!! Ik kreeg ze cadeau met een nieuw pak vermicelli, kort daarvoor in de winkel gehaald.

Het zijn broodkevertjes volgens mij. In elk geval ze zijn mesjokke op koolhydraten (bloem, pasta's, vermicelli, brood). Je ziet van die soort van kokonnetjes en zij zelf zijn heel klein. Lijkt op een fruitvlieg, maar dan zonder vleugels. Kolere beesten!!!

Alle kartonnen en dunne plastic verpakkingen kan je wegkieperen. Met reinigen ben je wel even bezig.

Ik kocht altijd dezelfde soort appelmoes en heb de potten bewaard, etiket er afweken en door de vaatwasser heen. Alles zit nu in pot. Dingen in karton verpakking uit de winkel, gaat een pot in. Is geen weck niveau clean, maar als t in karton kan zitten kan dat ook in een pot.

Bellybell vindt dit leuk.
  3. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.998
    15.034
    113
    In een kastje met voldoende trilling (open en dicht etc) heb je er ook geen last van schijnt. Moet zeggen sinds mn schoonvader dat zei (voordat ik alles in potten gooide) heb ik t ook niet meer gehad en ik controleer desondanks ALTIJD

Meysss vindt dit leuk.
  4. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.429
    1.325
    113
    Vrouw
    Naar kind & gezin, kruidvat en even naar mijn ouders.

5. Meysss

Meysss Bekend lid

1 jan 2024
    577
    422
    63
    Vrouw
    Al sinds 3 uur wakker, combinatie migraine en mijn kat die een epileptische aanval had, straks even de dierenarts bellen. Verder werk ik vanmorgen thuis en vanmiddag even met mijn dochter een stuk wandelen. Vanavond gezellig met mijn ouders en zus eten.

6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.986
    18.782
    113
    Vrouw
    Wakker geworden in een leeg huis; kinderen zijn logeren, man is gaan werken. Heerlijk even een dag voor mezelf :D
    Zo eerst ontbijten, wat in huis opruimen en dan nog richting de stad voor wat boodschappen.

Eppo82 vindt dit leuk.
  7. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.892
    9.666
    113
    Vrouw
    Vanmorgen voor het eerst de oudste twee weggebracht naar de opvang en bso, samen met de mini. Het ging best soepel voor zo'n eerste keer. Het scheelt dat baby M. mee moet in het ritme van de andere twee denk ik.

Verder heb ik vandaag weinig plannen, behalve verplicht babyknuffelen. Ik hoop ook dat het ergens vandaag nog droog is zodat ik een rondje kan wandelen met de wandelwagen voor wat frisse lucht.

TotalBella, Spectre, Luna86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    L. vanmorgen weer naar de opvang gebracht na 4 dagen carnaval. Even terug in het ritme.
    Ik heb gelijk boodschappen gedaan en getankt. Nu even pauze met boterham en colaatje. Dan zo het huishouden op orde werken. Alles van carnaval weer weg, wasjes opruimen en draaien, vaatwasser en keuken opruimen, stofzuigen, met het stoom apparaat even over de vloeren en tapijtjes, al het vuilnis naar buiten en dan moet ik haar alweer ophalen denk.
    Dan bedenken wat we de rest van de dag nog gaan doen. Ligt beetje aan het weer, misschien nog even naar buiten of lekker binnen spelen en beetje tv kijken.

9. Omaaatje

Omaaatje Niet meer actief

Zo met oudste naar de huisarts.
    Zelf ook ziek.
    Jongste is naar school.
    Nan is naar gesprek voor werk aan andere kant van het land.

10. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ik ben net even een half uurtje wezen wandelen, maar had even gemist dat het hard ging regenen :rolleyes:
    Nu dus even opwarmen met een kopje thee en een serie. Verder vandaag beetje in huishouden rommelen, dochter ophalen van school en meer niet.

11. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.913
    5.233
    113
    Home
    Mijn dochter is jarig dus straks visite en veel taart en cadeaus

Sado vindt dit leuk.
  12. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.266
    16.651
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Gefeliciteerd!!

13. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.266
    16.651
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Vanmorgen eerst bij mijn moeder op de koffie geweest. Broodjes voor de lunch gehaald en gegeten. Wat regeldingen, daarstraks helemaal kapot geregend met de hond uitlaten, ik weet nu dat mijn winterjas niet waterdicht is. Zo nog even avondeten boodschappen halen, weinig zin in.
    Vanavond niks bijzonders.

14. tuc

tuc Niet meer actief

Vooral uitrusten en bijkomen van 3 weekenden en de afgelopen 5 dagen carnaval.

Yasyas vindt dit leuk.
  15. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.417
    10.346
    113
    Gefeliciteerd!!

Anna009 vindt dit leuk.
  16. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.675
    31.224
    113
    Vrouw
    Verjaardag oudste. Ontbijt met cadeautjes.
    Zwemmen.
    Cake bakken en lunch
    Weer zwemmen.
    En nu relaxen en wachten tot oudste uit t zwembad komt (heeft hier op t park vrienden gemaakt met wie hij in het zwembad was gebleven).

Straks gaan we uit eten.

17. Yasyas

Yasyas Lid

30 jan 2024
    39
    51
    18
    Vrouw
    Wat heb je dan gedaan? Is dat 5 dagen lang in een optocht lopen of langs kroegen lopen?
    Ik weet bijna niets van carnaval. Ik weet dus alleen dat het vasten dan begint en dat er optochten zijn. Ben dus wel benieuwd wat mensen dan doen.

18. tuc

tuc Niet meer actief

Beiden:). Meeste mensen gaan enkel langs de kroegen, maar sommigen lopen ook mee in de optocht.

Yasyas vindt dit leuk.
  19. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.998
    15.034
    113
    Op mn gemak met R zitten spelen, die was in een ontzettend vrolijke bui en huishouden kan wel wachten dan belangrijkste was toch al gedaan. Even peuterpuber af en gewoon een heerlijk manneke.

Rondje gewandeld voor de boodschappen, nog ff een spontane knipbeurt voor R bij de kapper, bij oma bakkie gehaald en G opgehaald uit school. R naar zn bed en kroelen met G.

R uit bed en G moest maar bij hem komen "G uffeeeel" terwijl hij bij mij op schoot zat, dus dat werd hoopie op mama. Meestal is het niet zo'n kroelkippie (G wel) dus G vond t helemaal geweldig dat haar broertje HAAR een knuffel wilde geven. En elke keer dat ze dacht wel uitgeknuffeld te zijn "Neeeee G uffeeeeeel!!!" met een groots charme offensief.

Armpje om dr nek en hij haar hoofd aaien, super schattig.

20. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    De middelste 2 op school brengen straks.
    Dan met de jongste en oudste naar de tandarts. Oudste heeft een afspraak omdat ze gaatjes heeft en is stik zenuwachtig.
    Daar na de oudste op school brengen.
    Nog even wat in huis rommelen en vanmiddag de vriendin van me ex ophalen.
    Die past op D terwijl ik een gesprek op school heb voor C.
    Zij haalt de kinderen uit school en gaat met de bus naar hun huis (ze hebben morgen al vrij) en ik ga werken vanavond.

Deel Deze Pagina