ze zei een hydraterende crème. Daar was het al blauw maar eenmaal thuis nog heftiger. Als dat meteen was had ik gevraagd of er vallen en stoten crème op mocht Het is niet open, echt alleen blauw/paars en wat dikker.
Al je hydraterende crème mag smeren denk ik dat vallen en stoten crème ook mag. Wanneer je de deur uit gaat zonnebrandcrème.
Vandaag gewerkt tot 2 uur. Jongste dochter gelukkig weer goed opgeknapt. Samen de hond uitgelaten en daarna boodschappen gedaan, vanavond heerlijk gegeten en vanavond zowat 8 km met een gezellige kennis uit mijn wijk gewandeld. Ik ga straks lekker slapen en nu lekker vrij tot volgende week maandag. Heerlijk!!
Ik dacht lekker vroeg te beginnen met werken, moest ik eerst een kwartier wachten voordat ik het kantoor binnen kon. Pfff slecht begin van de werkdag als je het voorgenomen om even lekker meters te maken.
We moeten deze middag terug naar fertiliteit en ben toch wel een beetje zenuwachtig. Moet ook nu ergens ongesteld worden maar daar is nog niks van te merken, maar ook test is negatief. Maar goed ik was ziek rond eisprong en we hebben zitten klungelen met spuitjes dus had sowieso niks verwacht deze maand
Zometeen naar de huisarts, ben toch wel erg ziek aan het worden. Dochter is ook nog steeds niet beter na 5 weken en man is ook aan het hoesten en benauwd. Alleen jongste heeft nergens last van en heeft echt de saaiste vakantie ooit, iedereen is te beroerd om iets met hem te ondernemen of zelfs maar te kletsen... resulteert standaard in enorme hoestbuien. Gelukkig vermaakt hij zichzelf goed en is de hond blij met alle aandacht die ze nu van hem krijgt.
Ik heb pannenkoeken deeg gemaakt, zodat dat kan rusten tot deze middag. Mijn man is buiten in de tuin bezig. En het strijkijzer staat warm te worden dus zometeen even wat strijken en was plooien
Over een uurtje komen de vriendinnetjes van mijn oudste voor haar kinderfeestje. We gaan oa een buitenbingo doen en houten schatkistjes versieren. Hoop dat het droog blijft. Als ze weg zijn even rust en dan komt mijn schoonzus en de kids bij ons eten (zoals elke woensdag)
Beterschap @Omaaatje Hoop dat de dokter iets voor je kan betekenen. Vandaag gaan wij naar Thialf nu het nog kan. Dochter roept al weken dat ze wil schaatsen
Moe opgestaan Kind naar school Fysio Bakkie doen Keuken opgeruimd/gepoetst Nu bankhangen Staan nog 100 huishoudelijke klusjes te wachten. Die mogen lekker nog even blijven wachten.
Vakantie uitzoeken. We gaan dez zomer maar eens de vrienden van mijn vriend opzoeken die ik nog nooit heb gezien. Hij is helemaal hyper
Even gerust op de zetel met de kids. Dadelijk komt mijn schoonbroer langs met zijn gezin dus lekker druk in huis
Ik ben terug van een sollicitatie gesprek, totaal andere functie als wat ik verwachtte maar ik ben zeer enthousiast. Volgende week meekijken ochtendje ben zo benieuwd. Zitten ook wat negatieve punten aan zoals een 2de auto er weer bij en reistijd maar ik denk dat dit het waard zal zijn
Vanochtend luizen pluizen op school, naar het gemeentehuis voor mn rijbewijs. Nog een bakkie thee met mn moeder gedaan. Verder hou ik me rustig, want ik voel me niet zo fit en we gaan vrijdag een lang weekend naar bosrijk, wil echt niet ziek worden.
Ik lig en hang al bijna de hele dag op bed en de bank.. ik voel me niet fit dus pak ik even alle rust die kan. Ben tm do avond alleen met de jongens en er moet zo veel gedaan worden thuis vanavond vroeg erin en dan hopelijk morgen opgeknapt zodat ik nog wat kan doen.
Vanmorgen toch nog gelukt om een cake te bakken. Vanmiddag geslapen. Nog steeds moe, dus man is friet halen.