Wasje gedraaid en boodschappen gedaan De middelste naar een kinderfeestje brengen/halen Nu thee drinken en zo Netflix aan
Gister de vriezer ontdooit en vandaag schoongemaakt. Ook heb ik hem meteen naar de garage verplaatst omdat we de wasruimte, waar hij stond gaan verbouwen. Vandaag een begin maken met het opruimen van de wasruimte, de perenboom snoeien en strijken. Straks nog even lopend naar de winkel en ik heb een hoop glas en flessen die echt weg moeten. Dat was hem voor vandaag... Verder rust pakken want nog erg aan het hoesten en wil zondag echt opgeknapt zijn ivm werken.
Lekker in huis aan het rommelen. Vaatwasser leeggehaald, vuilnis opgeruimd, toiletten gepoetst en papier aangevuld. Nu dadelijk een taart bakken en sorp maken
Kinderen weggebracht en nu op m'n werk. Het is niet heel druk dus hopelijk op tijd klaar. Nu eerst koffie
Mijn vaatwasser word vandaag geleverd, heb alleen nog steeds geen mail gehad met een tijdblok.. ze komen ergens tussen 7:30 en 22:00 ga straks de deuren verven boven. Hopelijk is de vaatwasser er voor vanavond dan kan ik nog gaan sporten.
In een krijspaleis zitten Of dat nu echt de beste keuze is, in de vakantie en met slecht weer... maar beloofd is beloofd
Vandaag vrij, eerst straks naar de salon om mijn mijn bovenlip en kin te laten laseren, ben benieuwd Mijn hulp komt vandaag en vanmiddag met mijn dochters ergens gezellig lunchen.
Kort gewerkt, net klaar met schoonmaken. Zo met m’n dochter de stad in lekker wat drinken en wat winkeltjes af gaan. Vanavond komt mijn partner met zijn dochter eten en daarna kijken we een filmpje samen.
Vaatwasser leeggehaald, keuken opgeruimd, dadelijk naar de bakker en namiddag F naar een feestje brengen.
Vanmiddag met oudste naar de kapper en denk dat we daarna even een kringloop induiken of naar de tweedehands legowinkel gaan, oudste is al 2 weken ziek bij huis en vliegt tegen de muren op onderhand.
Zijn gisteren terug gekomen van een midweek Limburg. Vandaag wasjes draaien. En vanmiddag komt m'n nieuwe droger. En verder lekker niksen.
Uitgeslapen tot 9 uur. Ontbeten, straks even wat boodschappen halen en dan mijn jongste dochter naar haar vriendin brengen voor een nachtje slapen. Vanavond samen met mijn man wat eten ( oudste kinderen zijn er niet) en daarna misschien nog naar de film.
Even stevig balen. Oude wasmachine (nog geen 4) gaf foutmelding water toevoer. Alles gecontroleerd incl waterdruk aansluiting. 10L in een minuut, prima in orde, dus zal wel zn eerdere fout zijn (toen was de printplaat kapot) en geen garantie meer dus nieuwe. Nieuwe vaatwasser...eveneens waterissue. Wordt dus een loodgieter en de oude vaatwasser was waarschijnlijk dus prima...grrrr 700,- down the drain, oke niet helemaal maar had kunnen wachten
Een uur geleden van de Shuttle afgereden, nu net voorbij Londen, onderweg naar mijn schoonzus en zwager voor een paar dagen en dan nog een midweek op een vakantiepark aan de Engelse kust.
De drempels die eerst oranje waren opschuren. En daarna aflakken met een zijdeglans. Past er weer een stuk beter bij. Jammer genoeg zitten er 10 van deze drempels in de woning. Ik ben dus nog wel even bezig. Bekijk bijlage 765169