Eerste was draait, jongste was doorgelekt. Nu stond verschonen beddengoed sowieso op de planning, dus dat had hij goed getimed. Straks een lange rustige loop en vanmiddag waarschijnlijk even naar mijn ouders.
Nu op de bank met m’n partner koffie drinken. Hij gaat zo voetballen en ik ga lekker een beetje relaxen. Vanavond gaan we uiteten.
Ik kreeg net de knuffel van jongste. Die was ook net wakker geworden. Daarna een kop koffie van mijn man. Dus nu lig ik lekker rustig wakker te worden. Vanmiddag lunch met 2 vriendinnen. Dit word een fijne dag
Het lekkere weer nodigt uit om veel naar buiten te gaan vandaag. Ik ga zo even de tuin door met groene aanslagreiniger en duw mijn man de bladblazer in zijn hand om het laatste blad uit de voortuin te blazen. Daarna gaan we richting de stad. Ik zoek een tussenjas en heb iets gezien bij de Zara die ik even in het echt wil bekijken.
Vriend is even werken en komt zo thuis. Dan gaan we uitgebereid brunchen. Spelletjes doen, even langs de winkel en verder rustig aan doen.
Ik ga vanavond naar Sophie Ellis Bextor, al fan sinds mijn 12e. Heb de setlist gevonden dus in een afspeellijst gezet en sta nu al de hele ochtend door de keuken heen te dansen, beetje broodjes bakken en lunch voor morgen maken.
Vanochtend de dag begonnen met zijn 4-en in ons bed, ik heb daarna gesport (2km hardgelopen, 3km gefietst en 600 trappen gelopen) en daarna uitgebreid gebruncht thuis en gespeeld met de kindjes. Man is nu sporten, kinderen slapen en vanmiddag gaan we naar buiten. De zon schijnt. Vanavond nieuw recept van Crisp uitproberen en HHB kijken.
Deze voormiddag: aan zee gewandeld en go-cart gereden met de jongste en wat gedronken in een koffie bar. Door het flauwe weer toch sneller naar huis en eigenlijk net op tijd om te gaan supporteren voor de 2oudste zonen en man, die gingen namelijk indoor karten. Erna met zen alleen een tapas plank gaan eten bij o'learys. Voor de komende week blijft de portefeuille gesloten, want ze hebben weer vlotjes gerold .
Puinzooi aan het ruimen op zolder. Alles uit zoeken en zoveel mogelijk weg doen. Er staat al een hele lading klaar voor de kringloop en de vuilstort. Zojuist ookal spullen verkocht via marktplaats. We zijn bezig met voor een dakkapel op zolder en daar willen we ook onze slaapkamer gaan maken, hoe minder zooi hoe beter
Vanmorgen bij schoonouders geweest en vanmiddag de tuin opgeruimd. Losse bladeren weggehaald, de tuinset klaargezet en afgespoten, nu even klaarmaken voor vanavond en lekker uiteten met mijn beste vriendin, zin in en hier thuis zoeken ze het maar lekker uit
Zo de peuteropvang bellen, want peuter heeft sinds gisteren middag diarree en heel de nacht wakker geweest omdat hij om het uur naar de wc moest. Geen wc boven dus contenu zijn potje van boven naar beneden moeten tillen om daar te legen. Voor nu besloten hem dus maar af te melden. De oudste zo wakker maken ontbijt maken en zijn brood trommel. Zodat hij klaar staat als het busje komt.
N zo wakker maken (zoals altijd ) Straks de kinderen naar school brengen. Met D boodschappen halen. Ik verwacht dat ze vanmiddag allemaal buiten gaan spelen , dan ga ik even de was opruimen dat is hard nodig.