Deze voormiddag opruimen, boodschappen doen en koken. Deze namiddag stage contract gaan tekenen (ik heb een plekje gevonden waar ik zelf mijn uren kan bepalen en dat is de enige manier waarop ik mijn stage kan afronden). Deze avond hebben we de afronding van onze middelste zijn traject dus daarvoor zijn we van 16u15 tot 19u45 van huis.
Opruimen, wassen, boodschappen doen en kapper bellen. Meer staat er niet op de agenda. Wel een hele lijst met klussen waar ik aan kan beginnen maar weinig energie door het langdurige hoesten..
Haha had ik laatst ook met breuken en breuken vermenigvuldigen en delen. Moest ver en diep graven. Ben er uiteindelijk wel uitgekomen Na mijn uitleg ging zijn knop sneller om en was hij zo klaar
Zoon weggebracht, eerst koffie gedronken want ik bleef maar gapen. Inmiddels zit het avond eten in de slowcooker. Nog nog naar het centrum.
Voor het eerst sinds maanden de was weer eens buiten hangen Heerlijk! Vanmorgen de oudste naar school gebracht, wat in huis opgeruimd en nog samen met dochter naar de winkel gelopen voor wat boodschapjes. Vanmiddag niet veel op de planning, zoon heeft nog zwemles en ik wil de kledingkast voor dochter haar kamer nog afmaken.
Extreem weinig hahaha Beetje bij komen van het drukke werkvrije weekend. Mijn ex was op wintersport dus ik had onze dochter vrijdagmiddag tm gisterenavond. Vanmorgen naar de opvang gebracht en ik ben blij dat ik even niks hoor haha. Vrijdag na de opvang onderweg geweest, zaterdag heel de dag weg geweest en gisteren ook heel de middag weg geweest en in de avond kwamen 2 vriendinnen tot ongeveer 22:00. Om 14:30 haal ik haar weer op en 17:00 moet ik werken tot ongeveer 22:00. Heb alleen een ikea vak leuk ingericht met een inzet die ik via Etsy binnen kreeg vandaag! De puzzels liggen nu mooi gesorteerd erin. Ik wil er nog een wasje ingooien en een was afhalen/opruimen.. de vaatwasser wil ik nog uitruimen en weer inruimen.. verder ga ik vrij weinig doen vandaag.
En wij leven dan in een digitaal tijdperk waar alles met filmpjes en instructies te vinden is binnen een paar tellen. Mijn vader reed met ons naar de bib om de pc te gebruiken en mijn man die moest het maar zelf regelen want die is nog van in de tijd van het telraam
Haha. Idd. Ik weet van vroeger ook dat we t vooral zelf moesten uitzoeken. Als zoon het echt niet begrijpt dan zoekt hij ook filmpjes.
Beneden wat gepoetst en opgeruimd. Nu terug van wandeling met mijn zoontje in de wandelwagen. De waterkoker staat aan voor een vers munttheetje. Dan dochter van school halen
Zoon heeft zojuist de discodip waar de deksel niet goed van zat zitten strooien in de lade. Oke denk je dat kan gebeuren. Bij het optillen heeft hij het complete bakje laten vallen over de keukenvloer. ZUCHT Alles onder de discodip, rolt heerlijk alle kanten op aan. Het opvegen heeft tot nu toe weinig effect behalve verplaatsing. Man is bijna klaar met overleg en dan pak ik de stofzuiger. Voor nu pak ik de koffie en kijk de andere kant op
Vanmorgen echo en bloedname voor fertiliteit. En nog even een paar boodschappen gedaan. Erna helemaal niks, rust op de zetel En net even bij mamsie gaan bijpraten.
Dat deed hij ook. Eerst met stoffer en blik maar dat was meer verplaatsen. Daarna heeft hij gezogen. Duurde best lang voor dat alles weg was. Nou ja weg is denk ik een groot woord
Ik heb een dubbele longontsteking En als cadeau een huilend jongste dochter erbij Oudste is boos want ik kon hem niet naar z'n training brengen Echt fijn zo