Heel de dag gewerkt, was weer gruwelijk druk met weer een gruwelijk personeelstekort maar goed we hebben ons er weer doorheen geslagen. Opvallend genoeg ben ik nauwelijks moe en vanavond nog even heerlijk 5 km gewandeld met een gezellige buurvrouw. Zulk lekker weer. Nog even de verkeerstoets met de jongste geoefend en nu lekker wat bankhangen en op tijd naar bed want morgen weer een lange werkdag.
Ik ben niet helemaal fit, gelukkig vandaag een vrije dag. Net gestofzuigd en gedweild en nu MAFS terug kijken, hangend op de bank. Vanavond bij vrienden eten.
Niet echt fit, maar ben aan het werk tot 6 uur... misschien wat eerder stoppen ivm rustige periode. Dan ga ik liever thuis nog wat doen ipv naar werk moeten zoeken hier.
Verder met de zindelijkheidstraining van D. Inmiddels is ze vandaag al 2 stickers verder Vanmiddag C naar weerbaarheid/faalangsttraining brengen. Mijn ex komt met zijn vriendin hier heen om met de kinderen te eten en ze op bed te leggen. Ik ga vanavond uit eten met mijn werk:
Ja m'n ouders halen de kinderen uit school vandaag En m'n man haalt ze dan straks weer op en is vanavond gewoon thuis dus dat is wel fijn
Gewerkt, hond uitgelaten, jongste bij de handbal afgezet, boodschappen, weer ophalen, koken, tussendoor sokken uitgezocht, eten, opruimen en weer 5 km gewandeld en nu doodmoe en naar bed en morgen gelukkig vrij.
Vanochtend werken op locatie, ben alleen niet fit dus even kijken hoe dat gaat. Vanmiddag, als ik mij goed voel, met dochter lunchen in de stad.
Kids zijn naar school, nu koffie. Dan sporten. Boodschappen. Koffie. Kids ophalen op school. Lunch. Tandarts.
Zo naar de ortho, daarna naar de fysio. In de tussentijd 2 pakketjes wegbrengen. Verder niet echt plannen. Misschien even kijken of m’n ouders thuis zijn, dan ga ik daar langs. Denk dat ik m’n jongste uit school ga halen, en ik moet haar ook naar trainen brengen.
Straks naar het gemeentehuis voor mn rijbewijs, bakje thee met mn moeder. Vanmiddag een eindje wandelen en wat boodschappen doen.
Zo meteen gaan ontbijten met de middelste. Het ziet eruit alsof het een prachtige dag word dus deze namiddag ga ik wss richting park met de jongste
Jongste uit bed vissen en zo naar een playdate met kleine man. Vanmiddag hopelijk met de oudste naar de bibliotheek.
Traktaties gemaakt voor trakteren dochter op school. Uitdeelzakjes klaar gemaakt. En de pinata gevuld, zo leuk! Vanmiddag feestje hier thuis. Friet eten, met alles op de tafel, wilde dochter graag. Friet, sausjes, snacjs, allemaal op tafel. Film kijken en in de pauze de pinata kapot slaan. Zo even hardlopen met een vriendin en om 12.30 10 meisjes uit school halen.
Jemig 10 meiden, arme pinata Welke film gaan jullie kijken? De frietjes zijn voor tussen de middag? Alvast veel plezier vandaag. Ben benieuwd hoe het feestje is verlopen