Ochtend voor mezelf. Jongste zit op de psz. Had me voorgenomen een ochtend echt even niks te doen. Is helaas mislukt . Bakken met kleding van de kids uitgezocht en gelijk veel op vinted gezet. En stapels gemaakt voor alle 3 om te passen. Nu nog even een uurtje zitten voordat ik de kids weer mag halen!
Vanochtend F naar school gedaan. De beddenlakens afgetrokken en in de wasmachine. Erwtensoep gemaakt. Dadelijk de bedden weer opmaken. Daarna frietjes snijden en voorbakken voor vanavond!
Vanochtend heel erg rustig aan gedaan, lees terug naar mijn bed toen de meiden naar school gingen. Heb weinig geslapen de afgelopen nachten. Vanmiddag bedden verschonen, boodschappen doen, was opvouwen. Verder moet ik nog bedenken wat we gaan eten vandaag.
Vandaag vrij. Oudste dochter is ziek thuis. Hoest de longen uit haar lijf en is snotverkouden dus gezellig. Vanmorgen al met de hond gelopen en steenkoud buiten, opgeruimd, boodschappen gedaan en nu zo lunchen. Daarna nog een rondje met de hond en dan de jongste weer uit school en dan weer naar de handbal en dan beginnen met avondeten en verder niks. Goddank is het weer weekend
Ik heb zo' n productieve dag! Vanochtend alle ramen beneden gedaan (binnen en buiten), de keuken met koelkast helemaal gepoetst en daarna de bezorgde boodschappen opgeruimd. Toen even naar de action voor extra groenten en kruidenzaadjes en alles voorgezaaid binnen. Een kennismakingsgesprek gevoerd voor een potentieel nieuw gastkindje. Nog wat onkruid weggehaald in de voortuin. Straks een flinke wandeling naar mn ouders, ik ben uitgenodigd om mosselen te komen eten. Komt goed uit, want man en kinderen lusten ze niet. De oudste moet toch werken en de mannen hebben hockeytraining. Vanavond plof ik op de bank met een wijntje.
Heerlijke maar drukke dag gehad. Vanmorgen gewerkt, eenmaal thuis gelijk aan de slag gegaan en kasten uitgeruimd en schoongemaakt. Ook dochters kamer een beetje geordend, moet ze normaal zelf doen maar zo kon ik mooi het een en ander stiekem weg gooien . Ze is echt een verzamelaar en ik totaal niet. Daarna dochter lopend op gehaald en lekker een stuk gewandeld. Eenmaal thuis gekookt en de was gedaan. Net nog even naar de winkel gelopen en nu komt mijn partner met zijn dochter en gaan we gezellig samen eten. Vanavond lekker een relax avond met m’n dochter.
Drukke dag Vanmorgen gewerkt. Man kreeg uitslag van zijn jaarlijkse gezondheid check. Is zijn kalium te hoog. Maar dat kon aan het prikken liggen. Dus direct door naar zkh om nog eens te prikken. Was even stress. Zeker nadat ik Google had gevraagd wat een hoog kalium betekent In namiddag gelukkig goede uitslag. Middag gesprek gehad met mijn manager. En daarna nog een gesprek met behandelaar van jongste zoon. Nu moe. Vlees voor saté ligt in de marinade. Ondertussen had mijn kat mijn plekje op de bank en mijn telefoon ingepikt Maar dat heb ik rechtgezet
Paar uur stage deze ochtend en voormiddag. Beetje gaan shoppen deze namiddag en dan gekookt. Zo meteen gaan we nog eens eventjes naar Gent een drankje doen met het hele gezin.
Gewerkt, in m’n pauze even een kleine boodschap bij de ah gehaald. Na werk pizza gemaakt en met de jongste gegeten, daarna haar naar Acro gebracht en naar m’n ouders gereden. Bakkie koffie daar gedronken en een zelfgemaakte kipsate gepikt . Zo de jongste weer ophalen en dan met wijn op de bank ploffen.
Kinderen naar school gebracht Bedden verschoond en was draaien Kinderen gingen vanmiddag naar het zwembad met opa en oma En ik zit nu lekker online te shoppen voor de lente
Lunchboxen gemaakt, kinderen naar school gebracht Was opgevouwen, opgehangen, volgende in de machine gestopt (die er nog in zit, zie morgen wel..) Broodbakmachine aan Cake in de oven Kinderen opgehaald Boodschappen, gekookt, gegeten en gekletst met vriendin Nu BB kijken en dan naar bed.
Vanmorgen de stoute schoenen aangetrokken en een van de 3 zits uit elkaar gesloopt (ikea dus gewoon demontage) en de woonkamer uit gebonjourd. Alles onder toeziend oog van opzichter R. We hebben een kleine woonkamer en man vond 2x 3 zits handiger dan 1 hoekbank. Die bank ergerde ik me kapot aan en hij was al doorgezakt. Van boven de poang stoel naar beneden gesleept. Maar heeeerlijk woonkamer voelt als een balzaal. R vond de ruimte ook fantastisch en heel de tijd op de plek van die bank gespeeld met zn auto's languit op de grond. Vervolgens zn loopautootje ff binnen gehaald, ook dikke pret. Kreeg mij en G nog zo gek dat wij m gingen duwen. Al met al goede keuze! Nu nog afvoeren naar de stort. Dat wordt eerst zagen vermoed ik. (geen trekhaak en een klein autootje, laten ophalen mag t ook max 1,50 zijn dus zagen moet ik dan toch...)
Wachten tot ik dochter kan ophalen. Ze zit op een feestje na de laatste musical. Vier keer weergaloos opgetreden dus ze heeft het verdiend (ben ook 4x wezen kijken uiteraard, ben zoooo trots). Vanavond nam een docent afscheid met een indrukwekkend eerbetoon door oud-leerlingen, wat een bijzondere avond...
Daarjuist M zijn fles gegeven en terug in bed gekropen met hem. Man ligt ook nog lekker te ronken. Vandaag een dagje in de tuin werken.
Ik lig nog op bed. Geen plannen voor vandaag. Ik hoop dat de nieuwe fiets voor mijn jongste klaarstaat, dan kunnen we die vandaag ophalen. En anders vandaag even de stad in. Ik ga sws niks ik huis doen
Aan het uitzieken... Sinds gisterochtend ineens ziek, overgeven, diarree, moest daarstraks 3x in een half uur naar de wc, echt vreselijk. Hele tijd hoofdpijn. Vind het zo vervelend voor mijn werk dat ik er nu weeeeeer een weekend niet ben of het moet ineens beter gaan dat ik morgen weer ga werken.. dikke ellende dit... Elke dag is het vol gereserveerd maar ja, meer personeel krijgen we ook niet. Als ik eens uit val is het direct een probleem, maar dat mag niet mijn probleem zijn, het is niet mijn zaak.