Wat doe jij nu/vandaag? Deel 2.

Discussie in 'De lounge' gestart door Liekje81, 4 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.865
    31.451
    113
    Vrouw
    Vanmorgen om 8 uur stond de riolering- meneer voor de deur (ivm verstopping). Dus t begon al wat chaotisch.

Zoon naar school gebracht. Bij wegrijden van de parkeerplaats een andere moeder aangereden :cry:
    Gelukkig alleen blikschade en een hevig geschrokken kind (die zat achter de deur waar ik tegenaan zat).

Rest van de ochtend schadeformulier invullen en verzekering en schadeherstelbedrijf bellen.

Geprobeerd nog wat te werken maar de concentratie van een goudvis.

2. tuc

tuc Niet meer actief

Ik zit nu een uurtje bij het schaken van de jongste, heerlijk de tijd om even te lezen.

20240312_182335.jpg

owly vindt dit leuk.
  3. Esther2901

Esther2901 Fanatiek lid

3 jul 2014
    2.144
    1.635
    113
    Vandaag nog een dagje werken en daarna eindelijk vakantie. Vanmiddag nog de laatste spullen in het koffer doen. Dan ook de fysio nog bezoeken. Vanavond wordt het koffer opgehaald. En dan morgenvroeg richting Schiphol.

Spectre vindt dit leuk.
  4. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.927
    3.125
    113
    Auto weg brengen om te laten repareren. Daar naar +-870 euro lichter. Wat een bedragen. :cry:
    Maar eerst de jongste naar de opvang brengen & wachten tot de oudste word opgehaald.

5. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.449
    1.326
    113
    Vrouw
    Boven de slaapkamers gestofzuigd en badkamer gepoetst. Nu alles even aanvullen en de toiletten schoonmaken

6. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.733
    6.643
    113
    Vrouw
    Nog niks gedaan, zit nog in badjas.
    Ja, cupcakes gebakken :roflmao:
    Kleine meid slaapt, wordt vast zo wakker. Dan voeden en knuffelen tot de volgende voeding.

Spectre vindt dit leuk.
  7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.062
    18.857
    113
    Vrouw
    Pfft balen zeg.. en schrikken. Gelukkig alleen blikschade.

8. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.062
    18.857
    113
    Vrouw
    Ik vind het uurtje wachten bij zwemles ook altijd heerlijk haha

tuc vindt dit leuk.
  9. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Dagje “vrij”. Ben al gemarteld bij de fysio, paar boodschappen gehaald en toen had ik een afspraak bij de ggz. Straks arbeidsvoorwaarden gesprek en daarna door naar school van de jongste voor een gesprek. Jongste naar hockey brengen, die traint van 17-18, ga dan even een stukje wandelen. Vanavond naar de examen-voorstelling van m’n oudste.

10. tuc

tuc Niet meer actief

Vanochtend eindelijk mn rijbewijs opgehaald, wat een toestand, ben er al 3 weken mee bezig, maar rij nu weer legaal rond.
    Daarna heerlijk met mn moeder naar intratuin, goed geslaagd voor bodembedekkers, aardbeiplantjes en een nieuwe clematis.

11. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.449
    1.326
    113
    Vrouw
    Tomatenplantjes en komkommerplantjes gehaald. Die dadelijk met man in de grond zetten.

12. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.307
    16.705
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Niet zo heel veel gedaan vandaag.
    Zit met een knieblessure thuis maar we blijven doorgaan.
    Vanmorgen even opgeruimd en zelfs kunnen stofzuigen.
    Ook nog boodschappen gedaan, schuifelend achter een winkelwagen.
    Lekker broodje gegeten.
    Vanmiddag nog met mijn jongste dochter samen naar de brievenbussen gelopen ( hele overwinning)
    Nu weer met een icepack op de bank. Straks komt de vriend van mijn dochter en zij verzorgen samen het eten dus ik leun lekker achterover.
    Morgen weer werken op locatie en naar de fysio op locatie.

13. Meysss

Meysss Bekend lid

1 jan 2024
    577
    422
    63
    Vrouw
    Vanmorgen gewerkt, daarna met m’n dochter de stad in, zij wat bij de HEMA geluncht en daarna wat cadeaus gehaald. Vanmiddag met de kat naar de dierenarts om bloed te prikken, dat is niet gelukt dus hij werd wederom opgenomen. 3 uur later mochten we hem ophalen en in de tussen tijd wat boodschappen gedaan en thuis een was gevouwen en wat andere huishoudelijke taken.
    Nu aan het koken, althans aan het wachten en over 10 minuten mogen we lekker eten.

14. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.039
    15.073
    113
    Vandaag G mogen vertellen dat ze mag afzwemmen (had ik al wel gehoord, maar datum en tijd moesten we nog afwachten).

"Het is echt de aaaallermooiste dag in heeeeeeeeel mijn leven"

Nou de lat ligt laag of ze was erg opgelucht :roflmao:

De vervolgvraag was of we de dag dat ze niet hoeft te zwemmen naar de Efteling gingen. Want ja een vrije dag moet gevierd worden toch?

Onderhandelen heeft ze geen bijles voor nodig.:roflmao:

owly vindt dit leuk.
  15. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.812
    4.586
    113
    Om 8.30 lag ik in de stoel voor permanente make up; een infralash eyeliner onder (boven heb ik al) en powderbrows!
    Om 12.00 uur afspraak voor mn nagels
    14.00 dochter uit school gehaald
    15.00 gesprek uitkomst van de onderzoeken voor mn dochter
    15.45 naar de Scentsy consulente, nieuwe zomergeurtjes ruiken
    17.30 thuis...
    Daarna lekker ergens een hapje wezen eten. Vanaf 8.15 de deur uit geweest, vond het wel prima ;) Ben in ieder geval weer een paar honderd euro meer waard :p:D:cool:

Luna86 vindt dit leuk.
  16. Meysss

Meysss Bekend lid

1 jan 2024
    577
    422
    63
    Vrouw
    Vandaag hopelijk wat rustiger aan.
    Straks tot 2 uur werken, daarna mijn dochter van school halen en vanavond worden de boodschappen bezorgd.

17. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.449
    1.326
    113
    Vrouw
    F naar schook gebracht. Met zoontje naar de bakker gewandeld in de wandelwagen. Ramen heerlijk open staan, zonnetje schijnt. Nu kippensoep maken en wat rommelen in huis

18. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Van dit weer word je toch blij! :)
    Woonkamer helemaal schoongemaakt en gelijk de dweil er door gehaald. Zo de week boodschappen halen en daarna in de zon een lekker bakkie doen. Vanmiddag staat zwemmen Voor m’n zoontje en turnen voor m’n dochter op de planning. Gaan we 14.45 de deur uit en stappen pas 17.15 weer binnen!:o:

Luna86 vindt dit leuk.
  19. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.039
    15.073
    113
    G naar school gebracht en thuis aan t werk.
    Was draait op de zonnepanelen

Man en R gierden beneden van de pret, dat vermaakte zich kostelijk.Ff broodje gehaald in de pauze en zo weer aan de bak.

Kleine man ligt weer te ronken voor een paar uur. Middagtukjes <3 , luxe met een 2 jarige.

Hij kiepert anders na 4 uur wakker vanzelf om in de wandelwagen.:roflmao:

20. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    L. Naar de opvang gebracht en daarna boodschappen gedaan. Al het papier en glas weg gebracht (3 boodschappentassen vol en een grote ikea sortera bak:o:).
    Thuis het huishouden gedaan, overal opgeruimd, gestofzuigd, tweede Wasje draait, de eerste moet ik zo even buiten ophangen.
    Eten gekookt en nu ook eten.
    14:20 weer richting de opvang om L. Te halen. Misschien dan nog even buiten spelen met de kids van de buurvrouw.

Ik dan van 17 tot 22 weer werken na een week ziek geweest te zijn:| Hopelijk zijn we er nu even vanaf

Deel Deze Pagina