Wat doe jij nu/vandaag? Deel 2.

Discussie in 'De lounge' gestart door Liekje81, 4 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meysss

Meysss Bekend lid

1 jan 2024
    577
    422
    63
    Vrouw
    Ochtendje werken, daarna hopelijk voor school uit is om boodschappen. Vanmiddag een gesprek op school en daarna even wandelen met mijn dochter. Vanavond samen koken (zei ze vanmorgen, dus even afwachten in hoe verre ze hier straks nog zo over denkt :rolleyes:)

2. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.061
    18.856
    113
    Vrouw
    Oh dat is wel spannend indd.. hoe oud zijn de kinderen en wat zouden jullie/zij zelf willen? Hopelijk horen jullie snel meer.

3. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.923
    1.826
    113
    Leerkracht
    België
    De kinderen zijn 7 en 9. Zelf zijn ze niet gehoord. Ze zijn door de omstandigheden nu al bij ons (beiden voorlopig nog) maar zeggen niet veel. Geven wel aan het hier fijn te vinden.
    We weten nog steeds niets. Nu is er sprake van een apart pleeggezin buiten het netwerk voor allebei. Wel korter bij hun eigen thuis en dat ze terug naar hun eigen school kunnen gaan.
    Dat voelde eerst niet goed, maar na het even te laten bezinken is dat toch beter voor de kinderen dan kan er ook snel terug bezoek zijn van de ouders. Wij wonen tenslotte bijna 200 km van hen vandaan. Zou dan wel kunnen dat zusje nog een week bij ons blijft en broer vanaf vandaag normaal uiterlijk morgen ergens terecht kan.

Maar nu nog steeds onduidelijk...

4. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.008
    1.839
    113
    Vrouw
    Thuis aan het werk
    Brioche hamburger broodjes aan het maken
    vriend appt net dat hij een ongelukje heeft gehad en nu een hele diepe snee in een vinger, die mag naar de ehbo voor hechtingen

5. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Vanmorgen gesport, daarna (en nu) thuis aan het werk. Net in m’n pauze een rondje gelopen.
    Tussendoor ook nog de was gedaan, en moet zo nog een was ophangen en ook nog een beetje opvouwen en opruimen. Vanavond komen de boodschappen en plof ik op de bank.

6. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.449
    1.326
    113
    Vrouw
    Dadelijk de beddenlakens aftrekken, F naar school brengen, in huis wat rommelen en spaghettisaus maken

7. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.249
    683
    113
    Koffie. Badkamer poetsen weer koffie. Boodschappen. Klein beetje werken. Lunch met de kids. Die gaan daarna weer naar school. Dan moet ik naar de mondhygiënist, bleh

8. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Kinderen naar school gebracht.
    D zit nu even een koekje te eten en een filmpje te kijken zodat ik even rustig kan koffie drinken.
    Zo naar de intertoys voor het verjaardagscadeau van N.
    Slingers en ballonnen halen.
    Naar de dierenwinkel voor een hamsterkooi incl benodigdheden aangezien die van mij een hamster krijg voor zijn verjaardag.
    Dan naar de supermarkt voor boodschappen.
    Mijn moeder komt rond half 12 , ik heb een werkoverleg om 12 uur.
    Daarna naar de markt voor kippenpoten, die willen de oudste 2 graag eten vandaag.
    Kinderen uit school halen.
    C naar dansles sturen.
    Met N naar karate.
    Ondertussen gaan de meiden alvast eten..
    N eet als de kleintjes naar bed gaan.
    En hopelijk is mijn ex op tijd thuis zodat hij hier op de kinderen kan letten terwijl ik ga sporten, anders sla ik een keer over.

genoeg te doen dus :o:

9. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.039
    15.073
    113
    "Nee dag" van R doorkomen

NiVa0230 en Spectre vinden dit leuk.
  10. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.307
    16.705
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Niet zoveel. Oudste dochter is vannacht ziek geworden ( in haar SE week) overgeven en diarree, heel sneu, straks even lekker haar kamer luchten en bed verschonen.
    Hopelijk knapt ze een beetje vlot op, meeste SE's gelukkig al gehad dus is ook weer niet een enorm drama maar wel vervelend. Liever had ze wel gegaan.
    Huis is al opgeruimd en met mijn knie lijkt het langzaam iets beter te gaan. Nog geen pijnstilling ingenomen.

11. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.449
    1.326
    113
    Vrouw
    Spaghettisaus gemaakt voor morgenavond, beddenlakens afgetrokken en schone weer opgelegd, handdoeken geplooid, vuilnis weggedaan. Man is buiten bezig geweest met de auto te poetsen en in de serre bij de tomaten etc.
    Nu gaan we soep eten en dan begin ik de frietjes te snijden voor vanavond :)

12. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.139
    3.217
    113
    Vrouw
    Kort/slecht geslapen. S. was weer behoorlijk onrustig en ik ging pas laat naar bed na een gezellige avond met een oud collega. Man ging om 8 uur de deur uit, die heeft een weekend weg met zijn werk. Helemaal snappen doe ik het niet (je werkt maandag tot en met vrijdag met je collega's om dan ook nog eens vrijdagavond tot en met zondag 13 uur met elkaar te zitten). Maar goed, ieder zijn ding. Ben blij dat mijn werk zulke dingen niet georganiseerd :D. Hij had er wel zin in en dat is het belangrijkste (al zwaait hij morgenavond na het avondeten ook af, dan vindt hij het wel mooi geweest).

N. sliep uit 10.30 uur, toen kwamen mijn ouders koffie drinken tot 12.30 uur, en 1 uur laten gingen beide kindjes slapen. Nu dus even handen vrij. Vanmiddag en vanavond geen plannen (ja, om 20 uur naar bed). Prima dag dus.

13. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Dagje thuiswerken. Zo in m’n pauze even bij de jongste op school kijken naar de uitwerking van het landenproject. Ik denk dat ze echt heel trots is op wat ze gemaakt heeft (in haar groepje) want ze vraagt al de hele week of ik echt kom en het niet vergeet.
    Vanavond moet ik jongste naar acro brengen en ook ophalen, in de tussentijd maar even wandelen.
    Vanavond komen er weer 2 vriendinnen van de oudste slapen.

14. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Vanmorgen lekker pannekoeken gegeten als ontbijt.

Daarna huishouden even gedaan terwijl L. Even YouTube keek op de tablet.

Vervolgens waren we 3 uur in het bos :D Heerlijk. 5 min rijden. Hele grote ronde gedaan met verschillende mee-doe-stations.

Nu weer lekker thuis, even rustig aan. Ik net gegeten, zij wilde niet dus ze kan straks nog met papa eten. Ik moet over een klein uurtje werken tot ongeveer 22:00. Ik zal wel slapen vannacht haha:thumup:

Bijgevoegde bestanden:

NiVa0230 vindt dit leuk.
  15. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Vanmorgen de kinderen naar de bso gebracht (ze hadden vandaag studiedag) en daarna ben ik direct weer ziek mijn bed ingedoken. Begin nu weer een beetje op te krabbelen, hopelijk ben ik er nu snel vanaf.

Had wel de hele dag gezelschap in bed
    20240322_124513.jpg

NiVa0230, bloemetje1 en duitshollandsmeisje vinden dit leuk.
  16. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.226
    1.298
    113
    Centrum België
    Ben "op ziekenkas" gezet... Mentaal de dieperik ingegaan...
    Financieel is het helaas niet mogelijk om er even tussenuit te gaan. Maar ga volgende week een week bij mijn vriend wonen. Is normaal niet een optie (afstand + hij werkt in een fabriek dus moet elke dag de verplaatsing maken en ik diende minimum aantal dagen op kantoor zijn). Maar zal me goed doen!

Deze week was écht lummelen. Buiten de kinderen naar school brengen en ophalenl.
    Idd wel wat in en rond huis te doen, maar krijg me echt nog niet zover om uit die zetel te komen... Shame on me :oops:

17. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.226
    1.298
    113
    Centrum België
    Eigenlijk wel. Schop onder de kont eigenlijk nodig. Maar kan me er nog niet toe zetten momenteel.... Schop onder de kont eigenlijk nodig.
    Wel al enkele kilometers klimop verwijderd in de tuin. En dan is er die volgende stap die niet lukt: die bergen (letterlijk) naar het containerpark brengen....

18. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.908
    19.090
    113
    Vrouw
    Dat is dan ook een soort van vakantie e.
    Niets te shame, je zit niet voor niets thuis en uw energie zal wel terug beteren en dan kan je mss wat klusjes doen.

Kwek vindt dit leuk.
  19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.212
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Vandaag hele tijd last van m'n buik en al serieus 10x op het toilet gezeten. Zo lekker douchen en met een kruik op de bank televisie kijken. Eerst nu het nog licht is een rondje met de hond.

20. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.249
    683
    113
    Zo de jongste naar de turnen brengen. Man had per ongeluk zijn wekker gezet van door de week dus ik lig alweer een uur wakker. En bedankt :rolleyes:

Deel Deze Pagina