Mijn klein ventje zijn flesje gegeven. Die ligt nu lekker in zijn box. Kan ik zometeen de vaatwasser leeghalen en tafel dekken voor ontbijt. Straks zelf eieren kleuren met dochter. Vanavond datenight met mijn hubby
Straks zwemles van N. Daarna zijn zus ophalen, die logeert bij het achterbuurmeisje. Door naar de dierenwinkel , hij mag vandaag een hamster uit zoeken. Gisteren is het niet gelukt om alle boodschappen te halen dus dat ga ik ook nog even doen. Mijn vader en zijn vriendin komen vanmiddag op visite voor N zijn verjaardag. Verder een relaxte dag.
Vandaag niet veel. Misschien nog even met man mee de stad in, maar kan ook zijn dat ik gewoon thuis blijf met de kinderen en hem de boodschappen laat doen.. de oudste mag vanavond afzwemmen dus wil wel dat hij nog wat energie over heeft haha. Zo eerst eens opstaan en ontbijt maken en dan de kwalificatie nog kijken.
Wachten tot mn ex dochter komt halen, ze speelt al een uur in haar kamer, helemaal prima natuurlijk maar echt uitslapen zit er dan ook niet in voor mij omdat ik ze steeds hoor (Haar kamer ligt naast de mijne, hij heeft de babyfoon een verdieping hoger in een ander appartement). Misschien even langs de aldi en daarna action zometeen, hoef pas om 10:50 naar het werk.. of in mijn middagpauze.. ben ik nog niet helemaal over uit. Moet werken tot ongeveer 14:00, daarna weer om 16:50 terug dus in die tijd koffertje pakken voor NL. Als het droog is misschien ook even de auto stofzuigen. Laatste wasjes draaien zodat alles weg is voordat ik ga. Proberen mn koelkast leeg te eten Hopelijk vanavond om 21:30 klaar, dan ben ik een beetje op tijd thuis.
Zit met m'n zoontje naar strawberry shortcake? Te kijken ondertussen eten we een broodje, hopelijk blijft het beetje knap weer vandaag want dan kunnen we even naar de bonte belevenis gaan en anders wordt het een binnenspeeltuin maar is altijd zo druk in het weekend
Vanmorgen met de jongste theorie verkeersexamen zitten oefenen want die heeft ze komende dinsdag. Ze kan zo makkelijk leren maar dit vindt ze gewoon lastig, zitten ook wel instinkers bij en ze denkt te ingewikkeld ( kind van haar moeder), Vanmiddag nog een examen oefenen. Zo even naar de kleermaker om een nieuwe rits in een winterjas te laten zetten en straks nog even met mijn man en dochters ergens wat eten/ drinken en ik hoop vandaag nog wat te kunnen wandelen. Nog steeds erg voorzichtig ivm gescheurde kniebanden ( duurt zo lang)
Het is me gelukt om voor mijn werk vanmorgen naar de Aldi te gaan, de auto vol te tanken EN naar de Action te gaan, en toen had ik nog steeds 40 min tijd voor mezelf whoohoo. Gewerkt tot 14:15, heb thuis de vaatwasser uitgeruimd en weer ingeruimd, de laatste was opgehangen en de andere was opgeruimd. L. Haar tas gepakt en mijn trolley ingepakt. De kat helemaal verzorgd, vanavond even zijn nagels knippen. De auto leeg gemaakt en alvast het reisbed erin gelegd. Nu even met de benen omhoog. Na het werk vanavond wil ik wat kleinigheidjes inpakken die ik L. Dan tijdens de reis kan geven als ze het niet meer trekt, dan heeft ze wat afleiding en kan ik hopelijk door rijden. Blij als het maandag ochtend is!
Bij de voetbal van de oudste gekeken, met dochter buiten de deur geluncht en net terug van boswandeling met hond en dochter.
Puzzel afgemaakt Beetje gelezen buiten, maar toch wat koud om stil te zitten En zojuist de kat van ons dak gered tis echt een bengeltje, zit altijd overal waar het niet mag, en liefst zo hoog mogelijk. Ben natuurlijk ook weer alleen thuis dus het was nog even zoeken hoe ik dat ging klaarspelen hehe. Paar weken geleden zag ik meneertje ook al in de garage van de buren binnenglippen terwijl ik boven ons slaapkamerraam aan het afplakken was buurman was bezig aan de auto dus die heeft hem weer buiten gezet. Gelukkig zijn dat ook kattenmensen en zit die van hun ook regelmatig in onze tuin. Bij mijn ouders krijgt die de schuifdeur van de leefserre open en dan ligt ie daar te chillen op de tafel. Of hij ligt op het dak van mama haar auto. Gelukkig is hij wel heel schattig en wordt er niemand kwaad
Ik moet zo werken tot half 6.. daarna gaan we uit eten, maar mijn man lijkt net ziek geworden te zijn dus even aankijken hoe de rest van de dag gaat. Gister een feestje gehad dus misschien komt het wel daardoor
Ik lig nog in bed. Gisteren teruggekomen van mijn reis naar Bonaire die best intensief was. Dus ik ga het rustig aandoen.
Zo naar de handbal van de jongste en vanmiddag nog ergens een rondje praktijk fietsexamen fietsen als het droog is. Verder niet zoveel bijzonders. Morgen drukke dag op het werk dus wil een beetje fit zijn omdat ik nog steeds niet zo mobiel ben kost een volle werkdag erg veel energie. Lijk wel bejaard pff
Eerst een beetje rustig aan doen en vanavond feest bij de familie van man. Tis in een of ander fancy restaurant te doen dus ben wel benieuwd. Het gaat wel leuk zijn want de meesten hebben we al meer dan een jaar niet meer gezien. Fijn een beetje bijbabbelen. Ik hoop wel dat we niet te veel moeten staan, mijn voetjes zijn geen hakken meer gewend haha
Zo een rondje grootouders doen. G is zo blij met dr oorbellen. Gisteren gaatjes geschoten, heeft ze dapper doorstaan. Weer een jarenlange wens vervult. (Vraagt er al 4 jaar om)
Zit nu met man in het krijspaleis.. Jongste wilde daar graag heen. Ik denk dat ik straks wandelend naar huis ga, dan krijg ik ook nog een beetje beweging.
Heb de boodachappen gedaan en hardgelopen. Vanmiddag even gebakje eten bij schoonzus, voor dr verjaardag. Verder weinig.
Net kleine boodschappen gedaan. Ga zo boven even stofzuigen. Verder vrij weinig. Spelletje met zijn alle nog