Vanmorgen met ons 4en ontbeten, we hebben nog wat paas broodjes gebakken en verse jus gemaakt We gaan zo kijken voor een andere buffetkast die we via marktplaats hebben gezien.. Daarna misschien nog even over de paasmarkt hier en vanmiddag komen mijn ouders en schoonmoeder nog langs.
Bedenken wat we gaan doen. Het weer is inderdaad prut. Ik denk dat we zo koekjes gaan bakken en daarna nog geen idee.
Een kaastaart gebakken, de plantjes in de serre water gegeven, handdoeken geplooid, drinken koud gezet en dadelijk soep opwarmen.
Vanmorgen tijdens het ontbijt de restjes van gisteren gegeten. Net even de woonkamer aan kant gemaakt en een dweil er doorheen gehaald. Vanmorgen nog even lekker met de hond gewandeld. Voor de rest weinig plannen. Ik geniet vooral van mijn vrije maandag, morgen weer werken en zal druk worden zo vlak na de Pasen.
Wij zijn vanochtend even naar de kinderboederij geweest. S middags paaseieren gezocht en geverft. Net alle zomerkleding gepast en nu even relaxen.
Het is uiteindelijk toch een ander dagje dan verwacht geworden. Heerlijk ontbijt gehad maar kort na de middag kregen we bericht dat oma overleden is. Ze kreeg de ziekenzalving en is 2uur later in het bijzijn van een aantal van haar kinderen overleden. 1 april zal nooit meer hetzelfde zijn voor ons.
Gecondoleerd met dit verlies en veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat je veel mooie herinneringen aan haar hebt en je daar vaak aan mag terugdenken.
Wij zijn deze namiddag naar mijn ouders geweest. F paaseieren geraapt in de tuin. Samen stukje taart gegeten en een mooie wandeling gemaakt. Nu liggen de kids in bed en wij even relaxen in de tuin met een dekentje en lekker glas wijn erbij.
@Neuzeke: gecondoleerd Vanochtend gesport, met zn 4tjes paaslunch. S'middags heerlijk zonnig weer. Met de hond gewandeld en met dochter op visite geweest bij opa en oma die in t zelfde dorp op loopafstand wonen. Morgen helaas weer een einde aan een lang weekend!