Net mn nieuwe brillen opgehaald, een verandering in de cilinder. Voelt altijd een beetje alsof je bezopen bent als je die net op hebt...of ligt dat aan mij
Wachten bij de apotheek. Zoon is sinds 1 januari ziek. 4 dagen koorts en ging daarna weer wat beter behalve het hoesten. Tot spugen toe. Vandaag toch maar contact gehad met de huisarts. Blijkbaar hebben ze nu vingerprikken. Dat vond hij niet leuk. Zit wel een ontsteking dus antibiotica ophalen. In eerste instantie was het niet binnen gekomen. Nu weer bellen en is het gelukt. Wel lekker warm hier
Vanavond heerlijk uurtje paard gereden. Dat heeft me goed gedaan. Voel me stuk ontspannender. Lekker gedoucht en nu met kopje thee op de bank. Zo lekker m'n bedje in.
Nog even aan het snoezelen in bed. Dadelijk opstaan, de kindjes klaarmaken en dan samen naar school wandelen. Wil even frisse lucht hebben en dochter wil broertje mee naar school Daarna met man boodschappen gaan doen en naar de babywinkel.
Vandaag studiedag. Hopelijk op tijd afgelopen zodat ik nog even kan kijken bij de Science fair van dochter op school. Vanavond nog wat lessen voorbereiden en dan heel vroeg mijn bed in. Ik merk dat ik echt weer heel erg moet wennen aan het ritme van het werkende leven
Ik ben een beetje beroerd opgestaan. Moet zo werken maar zie wel of ik het vol ga houden tot 16:00 uur.
Vandaag een rustige opstart, straks naar de ortho met de jongste. Vanmiddag wil ik nog even wandelen en vanavond heb ik een verjaardag van een vriendin. Verder het gebruikelijke huishouden en misschien nog even wat extra als ik zin heb.