Wat doe jij nu/vandaag? Deel 2.

Discussie in 'De lounge' gestart door Liekje81, 4 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.913
    19.092
    113
    Vrouw
    Is het de moeite om voor over de grens te gaan?

2. Glitterhartje

Glitterhartje Fanatiek lid

30 jan 2021
    2.393
    1.928
    113
    Hier zit nu de 2e was al in de machine, heb ook al een wasje opgevouwen, ik zit lekker al een poosje alleen beneden mijn man en zoontje slapen nog dus heb ook een gezichtsmasker gedaan, straks even wc's doen en stofzuigen en dweilen. Vanmiddag even kijken of we iets gaan doen en zoja wat we dan gaan doen want zijn gister ook al de hele dag weg geweest dus ik heb eerlijk gezegd geen zin om vandaag weer weg te gaan maar goed, dat zien we straks dus nog wel. Nu eerst nog lekker alleen zitten :)

3. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.913
    19.092
    113
    Vrouw
    Wij hebben vandaag geen plannen.

Mijn man gaat zo meteen met de moto rijden (paar uur weg).
    De middelste gaat met vrienden buiten.
    De oudste zal van 14 tot rond 21u weg zijn (mag mee met zijn liefje en haar familie op uitstap).
    Ik zal met de jongste wat knutselen en tussendoor de knutsel kast ook wat opruimen.

Verder heb nog 2 wasjes weg te werken vandaag (laatste dag vakantie die ik wil alles terug op ritme hebben tegen morgen) en vanavond ga ik nog eens stofzuigen en lui dweilen.
    Ohja en een weekmenu voor volgende week moet ook nog opgesteld worden.

Lekker saai dus

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.288
    17.350
    113
    Plannen liepen iets anders omdat man wat klusjes in huis wil doen.
    De kinderen zijn vanmorgen opgehaald door opa en oma, wij zijn toen gelijk gaan winkelen. Nieuwe zonnebril en nieuwe tas gescoord, helemaal happy :D
    Net thuis en man is begonnen met klussen. Ik ga zo de lunch maken en verder lekker in en om het huis rommelen vandaag.

5. Lammetje91

Lammetje91 Bekend lid

12 dec 2016
    955
    587
    93
    Toch nog heerlijk weer, kinderen hebben ruim 3 uur buiten gespeeld. Mijn man doet nu even een klusje in de tuin, kids helpen voor een ijsje. Ik even op de bank relaxen. Afgelopen week een hoop gedaan in huis/ tuin, dus even rust.

6. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.449
    1.326
    113
    Vrouw
    Straks F naar school brengen na 2 welen vakantie, boodschappen doen en thuis schoonmaken

7. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Net C opgegeven bij de tennisclub voor een tennis clinic van 5 lessen.
    Zo even boodschappen halen voor deze week.

8. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.922
    9.438
    113
    Gelderland
    Wij zijn gister met onze schoonfamilie naar de efteling geweest, was ontzettend gezellig dus daar geniet ik vandaag nog even van na.

Net de jongens naar school geholpen en nu even aan de koffie. Straks het huishouden en boodschappen doen.
    Ook ben ik nog wat extra dingen aan het uitzoeken voor de kleedjesmarkt (gemotiveerd door het opruimen topic)

Spectre vindt dit leuk.
  9. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.913
    19.092
    113
    Vrouw
    Vandaag is het hier in huis terug super rustig.
    We waren allemaal 2 weken samen thuis en nu gaat alles weer zoals voorheen.
    Man gaan werken, kinderen naar school en ik nog een paar dagen thuis voor ook mijn stage terug start.

Zo meteen moet ik wel boodschappen halen maar verder is het eens een lui dagje ( mag ook wel eens).

Spectre en Luna86 vinden dit leuk.
  10. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

De stukadoor is bezig met m’n halletje (hij is nu even spullen halen omdat deze voorstrijk moet drogen), ik vind dit altijd heel ongemakkelijk. Ik ben dus druk bezig met spullen uitzoeken/opruimen en schoonmaken haha. Dus voor de productiviteit zou hij eigenlijk elke dag moeten langskomen :roflmao::roflmao:
    Vanmiddag m’n jongste uit school halen en meteen door naar de bieb en boodschappen doen. Zij gaat daarna met een vriendin spelen, dus vanmiddag ga ik denk ik lekker languit Netflix kijken.

Spectre, Luna86 en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  11. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.062
    18.857
    113
    Vrouw
    Bezig met het huishouden.. moet zo de badkamer gaan poetsen, zo geen zin in... maar heb het al te lang uitgesteld dus het is echt nodig haha.
    Vanmiddag wanneer de oudste uit school is, rijden we gelijk door naar de stad. Oudste heeft deze week zijn eerste voetbaltraining en hij heeft nog schoenen + kleding nodig.

12. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.226
    1.298
    113
    Centrum België
    Goh voor sommige dingen mss. Bv de frisdrank stond nu 0,44€/l dus da’s wel goedkoop. Maar daar tegenover staat dan weer dat er statiegeld op die petflessen is van 25ct. Vergeet je deze opzij te houden thuis of moet je van ver in BE komen tikt t aan. Wasmiddel (Duitse Witte Reus) was ook goedkoop met 15ct/machine. Maar ik had toch vaak t gevoel dat als je hier goed uitkijkt naar vb de Albert Heijn of Kruidvat promoties, dat je toch ook al dicht in de buurt kan komen zonder de verre verplaatsing. Ik zou zeggen: pluis de folder eens uit op Kaufda.de.

Neuzeke vindt dit leuk.
  13. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.913
    19.092
    113
    Vrouw
    Wss vroeger meer de.moeite.
    Toen reden mensen in hopen naar Nederland en Frankrijk ook. Die tijdens zijn ook voorbij..

Kwek vindt dit leuk.
  14. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.674
    4.020
    113
    Vrouw
    Ben aan het proberen om seringensiroop te maken. Net 50 gram bloemetjes geplukt, heb je nog een hele hoop trosjes voor nodig haha. Nu moet het 2 dagen trekken in water en dan inkoken met suiker. Ben zo benieuwd of het gaat lukken.

En namiddag rusten want mijn lichaam heeft weer teveel oververmoeidheidsklachten.

Luna86 vindt dit leuk.
  15. Esther2901

Esther2901 Fanatiek lid

3 jul 2014
    2.144
    1.635
    113
    Voor een aantal dingen loont het zich inderdaad wel. Maar goed ik woon vlakbij de Duitse grens. Ik ga tanken en een paar honderd meter verderop liggen een aantal supermarkten.
    Frisdrank en water is zeker goedkoper. Sterke drank weet ik niet of het nog zoveel uitmaakt als vroeger.

Bij de Lidl kijk ik ook wel eens bij de verse groente. En verder is het inderdaad wel goed opletten of het inderdaad goedkoper is.

En de DM ligt er ook nog in de buurt. Dat loont zich ook nog wel eens. Maar bij goede aanbiedingen van AH of zo, dan pak ik het bij AH.

Neuzeke vindt dit leuk.
  16. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Vanmorgen eerst L naar de opvang gebracht, daarna van 9 tot 12:30 gewerkt. Boodschappen gedaan, thuis gekookt. Nu net gegeten, nu even een klein toetje. Mijn ex heeft L 15;00 opgehaald, die gaan een avondje naar vrienden dus ik heb even rust voor ik om 17:00 weer moet werken. Hopelijk vanavond op tijd klaar want ik ben kapot haha

17. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.309
    16.705
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Werkdagje tot 5 uur, aardig moe en vanavond echt een keer op tijd naar bed. Zo slecht geslapen afgelopen nacht.

18. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.226
    1.298
    113
    Centrum België
    #1678 Kwek, 15 apr 2024
    Laatst bewerkt: 15 apr 2024
    Momenteel naar documentaires aan het kijken op National Geographic over de brand en restauratie van de Notre Dame de Paris - vandaag dag op dag 5 jaar geleden verwoest door de brand. Ongelooflijk ingenieuze constructie - ook al is het meer dan 800 jaar geleden gebouwd!
    Zou vaker naar deze zender moeten kijken. Vorige week nog docu over piramides en oude dynastieën in Soedan. Er zijn meer piramides te vinden dan in Egypte . Noem me maar nerdy maar vind dit zo leerrijk en super interessant!

owly, Neuzeke, Sado en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.449
    1.326
    113
    Vrouw
    Verder het huis schoonmaken maar eerst F naar school brengen door de regen…

20. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.913
    19.092
    113
    Vrouw
    Bij mij staat NG ook op.
    Lost Treasurers of Rome :).

Kwek vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina