Vandaag met mijn gezin naar Kleef om inkopen te doen. Waarschijnlijk (als we nog tijd hebben) ook daar naar de dierentuin.
Nu eerst wachten op de thuiszorg, dan de dagelijkse verzorging doen en verder vandaag lekker met een boekje op de bank hoop ik!
Zo meteen naar de huisarts voor eens iets normaal zoals gewone mensen normaal is het altijd voor mijn langdurige ziekte gedoe. Moet een paar dingetjes laten bevriezen en plekjes laten nakijken. Straks nog wat klusjes thuis denk ik. Misschien gras maaien als het niet regent. Vinden jullie trouwens dat dat kan, onze buurvrouw is eergisteren bevallen dus net thuis met een newborn. Gras maaien maakt zo veel lawaai en we zijn toch altijd een dik uur bezig ze weten dat ze altijd mogen sturen als we storen ofzo met iets.
@artie, ik zou het denk vandaag even niet doen maar nog even wachten als het kan. Succes bij huisarts!
misschien beter volgende week ofzo. Goed excuus ook om dat uit te stellen Ik vind lang gras niet eens zo erg, net leuk met allemaal bloemetjes die beginnen bloeien er in. Maar man is het daar niet mee eens haha
Het gaat gelukkig niet om een vitaal orgaan. Maar het is wel spannend. Sterkte. Hopelijk valt het mee.
Alweer klaar met werken, dus soort van een vrije dag Wat offertes in elkaar zetten voor vriend en misschien samen even een serie kijken. Zijn allebei totaal niet fit en lekker samen thuis tot de kinderen uit school komen
Ik heb de boodschappen al binnen en stop zo de tweede was in de machine. Dan stofzuigen, alles afnemen en dweilen. Gister flink moeten boren dus overal dwarrelt stof. Ik moet vanmiddag voor mijn laserbehandeling en daarna ga ik lekker relaxen op de bank. Komende 4 dagen moet ik 3 dagen werken en Koningsdag vieren. Even goed uitrusten voor de drukte
Nog aan het werk tot 6.. het is mega rustig dus even creatief de tijd vullen. Vanmiddag alvast wat voorbereidingen treffen voor m'n vakantie van volgende week.
ja! Ik heb aangegeven dat ik niet meer 3 dagen achter elkaar wil werken. Dus we hebben nu de maandag en dinsdag geblokt waardoor dat niet meer mogelijk is. Heel blij mee. voor deze week kon het helaas niet meer aangepast worden. Mijn man werkt morgen thuis en neemt maandag vrij dus dat geeft mij al rust kwa huishouden en de jongens.
Haha. Dit idd Wij hebben ook een grazon, met meer "onkruid" dan gazongras. Maaien 1 keer per maand ongeveer.
Zojuist de F1 kwalificatie gekeken Zo ontbijten en dan gaan de jongste 3 voetballen. Nr2 gaat folders bezorgen Helemaal eens met team man. Gelukkig maai ik het gras bij ons thuis
Vanochtend met D bij de tandarts geweest. Daarna der bij het kdv gebracht. Nog wat boodschapjes gedaan met mijn moeder. Zo C en N ophalen van school. En wachten tot mijn auto klaar is die al sinds gisteren bij de garage staat. Voel me echt verloren zonder auto.