Ohh dat kan ik mij goed voorstellen.. vind het al rot wanneer de auto er een dag staat.. laat staan 2 Was het voor de apk keuring?
Vandaag weer werken na 1,5 week vrij geweest te zijn. Heb late dienst dat voelt altijd als maar een halve dag werken . Morgen nog een halve dag werken en dan weer vrij tot donderdag.
ja hij is gisteren gekeurd en er zijn mankementen gevonden. Die zouden gisteren nog verholpen worden maar tijdens de reparatie kwamen ze nog wat tegen (wat niet bij de apk hoort) en die onderdelen kwamen vanochtend pas binnen. Ik hoop straks echt mijn auto terug te hebben. heb ‘m einde van de middag nodig om de jongste op te halen
Gewerkt Gelijk kinderen uit school gehaald Bij thuiskomst stond er een berg afwas te wachten dankzij m'n lieve man Nu een bakje koffie
Vanmorgen L naar de opvang gebracht en ik heb gewerkt van 10 tot 13, 14:30 L weer opgehaald nadat ik er nog gauw een wasje in had gegooid. Op veepee weer een bestelling gedaan Ik haat die site. Nu even niks, L wilde graag even op haar tablet filmpjes kijken, die valt zo uit want heeft nog 10% , dan gewoon beetje spelen, kleuren oid. Ik doe tussendoor een beetje huishouden en mee spelen en dan 17:00 weer werken
Ik heb uiteindelijk volgens mij nog langer dan de baby hierlangs geslapen van 13u tot nu net dus het gras mag nog lekker even doorgroeien
Vanmorgen niet zo heel veel gedaan, serie gekeken. Vanmiddag met E der klas mee geweest met school zwemmen en daar een paar complimenten gekregen van de meiden van de klas. Ik ben de liefste volgens hun en toen ik mijn staart uit deed omdat iemand een elastiekje was vergeten zei er 1 wow wat heeft u mooi haar, nu bent u nog mooier. Die kan ik mooi in mijn zak steken. Na school ook niet zoveel gedaan. Morgen mee helpen met de koningspelen en daarna ga ik samen met ergens lunchen. De kinderen gaan nog even lekker een middag spelen bij de bso en daarna hebben ze ook vakantie.
Vanmiddag intake gehad bij het revalidatiecentrum waar ik een traject ga starten na mijn ongeval van afgelopen oktober. Kreeg te horen dat het gemiddeld zo'n 9 maanden duurt en dan gemiddeld 3 afspraken per week. Schrok ik toch wel van. Lijkt me best intens.
Dankjewel, hoe is het met jou kleine? Operatie geslaagd? Dankjewel ♡ ja er was al een vermoeden helaas. Het is wel per "toeval" ontdekt.