Vandaag de hele dag gewerkt, was al aardig brak toen ik uit bed kwam en op het werk voelde ik me al niet veel beter, na wat pcm en brufen wel weer wat fitter maar alles bij elkaar een lange dag. Nu lekker een weekje vrij. Morgen met man de badkamer aanpakken. Helaas weer schimmelvorming op het plafond dus dat wordt morgen schrappen en schuren en een nieuwe anti schimmelverf er overheen. Zal wel weer een klusje worden maar wel lekker als het weer gedaan is.
Net terug van een concert. Muziekproject van school in samenwerking met de harmonie. En nu twijfel ik om zelf weer muziek te gaan maken. Als kind hoorn gespeeld, maar gestopt toen ik naar de brugklas ging.
Ik heb net al een uurtje gewandeld. Zo even onder de douche springen en naar het werk gaan. En dan eind van de middag ook nog naar de fysio. Ben toe aan weekend geloof ik.
Straks met de kinderen naar school. Ze hebben Koningsspelen vandaag en ik ga helpen met de spelletjes. Ze zijn om 12 uur uit vandaag en hebben dan vakantie. Vanmiddag C naar dansles brengen en als het goed is haalt der vader haar daar op en neemt dan gelijk de kleintjes mee. Daarna breng ik N naar karate. Ik ga gauw naar huis om te eten en breng hem daarna bij zijn vader. Daarna sporten.
Zo helpen bij dochter op school met de Koningsspelen. Dan nog door naar werk van 13 tot 17. Vanavond de dingen voor de vrijmarkt morgen prijzen. Verder niks.
Vanochtend op mijn kleine nichtje passen en vanmiddag een sinaasappel cake bakken voor koningsdag. Verder nog geen idee.
Voormiddag start ronde 3 op fertiliteit en namiddag endocrinoloog. Dagje ziekenhuis dus. Tussenin eens op zoek naar het restaurant van het ziekenhuis, want blijkbaar is hetgene in de hoofdingang alleen maar de nogal gigantisch uitgevallen koffiecorner. Ik kom dus al 33 jaar in dat ziekenhuis en ik weet pas sinds deze maand dat je er blijkbaar ook een warme maaltijd kan eten als bezoeker wij altijd maar overleven op van die verpakte sandwichen als we er een hele dag zijn.
Half dagje werken vandaag, na werk dochter ophalen in een dorp verderop (ze hebben koningsspelen bij een voetbalclub) en dan samen boodschappen doen, we hebben een tas vol blikjes en zij vind het leuk om ze in te leveren haha, en dan kan ze ook meteen een lekker broodje uitkiezen voor de lunch. Ik moet vanmiddag voor controle naar de kaakchirurg, hopelijk krijg ik dan te horen wanneer ik ongeveer geopereerd ga worden. Vanavond jongste naar sport brengen en de verraders kijken.
Gelukkig wat eerder kunnen stoppen op het werk dus ik ga zo alles afronden en naar huis Man heeft de kinderen opgehaald en naar opa en oma meegenomen, ik zal zo nog wat boodschappen voor het avondeten doen en een pakketje ophalen. En alvast gaan genieten van een weekje vakantie!
Vanmorgen geholpen bij de koningspelen, daarna wezen lunchen met man en nog op cadeautjes jacht voor de verjaardag van E. Ook nog gezocht naar mini donuts voor de traktatie van E maar tot nu toe nog niet gevonden . Nu lekker chill op de bank, straks 2 kinderen douchen en naar bed brengen.
Ja bij de ah hebben ze ze, met suiker of chocola. Ze zijn tot en met zondag nog in de aanbieding. Die dingen hebben ze in de vriezer liggen, je kan ze vast ook wel bellen of je ze bevroren kan meenemen.