Net uit bed. Brak verrot etc maar goed even ontbijten met koffie en dan er tegenaan. Hier zeikt het van de regen en als het niet beter wordt blijven we thuis. Straks bij de bakker oranjegebak halen en verder met de badkamer opknappen.
Wat 'n bagger weer. Wij gaan zo rondje over de vrijmarkt voor wat er (nog) zit. Daarna genieten van de zojuist gehaalde verse tompoucen van de bakker.
Huishouden onzin is allemaal gedaan. Man is om een zitje voor op de moto (hebben een licht model bijgekocht en daar mag de jongste op meerijden). Zo meteen naar een beurs met de middelste . kledij word aan -50% verkocht dus eens gaan kijken. Eerst zet ik de oudste af op de manage. Rond 16u richting familie en wss tegen 19u terug thuis. Deze avond eten we dan iets makkelijk. Afhalen of laten brengen wss. Prima dagje.
Volgens mij hadden wij geluk met het weer. Wij hebben de hele ochtend (droog) op de vrijmarkt gezeten. Er is heel veel verkocht. Kinderen zijn al aan het bedenken wat ze met al dat geld willen doen. Nu thuis even lunchen. Vanmiddag nog even een park of de stad in.
Nadat het droog werd vanaf 11 op de vrijmarkt bij ons in het dorp gezeten, echt veel verkocht! Net 10 km hardgelopen. Dochter is nog in het dorp. Straks pannenkoeken eten en niks meer.
Van 8 tot 16 uur op de vrij markt gezeten (gelukkig wel binnen). Zo douchen en dan voor de tv bij komen
Nog even niks , straks bij mijn vader op bezoek, dochters koffer inpakken die gaat 5 dagen naar Parijs met mijn vader. Vanavond nog even genieten van haar aanwezigheid want ik zie er als een berg tegenop…. Loslaten is echt niets voor mij….
Ik ben naar het stoffenspektakel in Eindhoven geweest. Goed geslaagd en met mooie lappen stof weer de auto ingestapt. En gelijk maar even bij mijn broer op bezoek geweest.
Niet zo heel veel. Man moest voetballen, ik ben met de jongste naar de stad geweest om een kadootje te halen voor haar vriendin. Thuis geluncht en toen jongste naar haar feestje gebracht, ben doorgereden naar de supermarkt en kon daarna de oudste ophalen. Oudste is haar bed in gedoken, die was brak, dus ik ben de bank op gegaan en heb ook even geslapen. Man gaat zo de jongste ophalen.
Was laten draaien en buiten laten drogen, met zoontje gaan wandelen en na school met F een ijsje gaan eten. Man heeft het gras gemaaid en nu avondeten……
Ik lig aan het zwembad. Met lichte heimwee. Zwembad bestaat uit twee verdiepingen een verschil van tien treden. Boven liggen nog drie mensen, verder niemand. Mijn tiener en achtjarige mogen niet in het diepe zwembad zonder dat een volwassene meegaat. En spelen rondom het zwembad mag ook niet. Uiteindelijk hebben zij van twee bedjes en wat handdoeken een tent gemaakt en liggen daar nu met hun telefoon te chillen. Ik heb geloof ik een kwartiertje even gedommeld, maar merk dat dit niet mijn favo vakantieplekje is..
Op bed bij de jongsten. We zijn op vakantie; dan hebben ze de eerste nacht altijd moeite om in slaap te vallen. Blijf er dan eventjes bij zitten.
F naar school gebracht. Dadelijk even de tuin in en de planten water geven in de serre. Daarna beneden stofzuigen
Net ontbeten met de kinderen. Zo even een was aanzetten en wat opruimen in huis. Het belooft weer een mooie dag te worden, dus lekker veel buiten zijn vandaag. Vanmiddag een uitje naar de kinderboerderij gepland. De kinderen kunnen daar vandaag meedoen met een activiteit en dat leek hun wel leuk.
Na 3 dagen werken en Koningsdag is het huis 1 grote bende.. gelukkig heeft mijn man wel de wassen gedraaid dus die ga ik zo eerst opruimen. Vandaag dus vooral poetsen, opruimen en boodschappen doen. Ook moet ik nog alle spullen van de kleedjesmarkt opruimen. Vanmiddag met de jongste naar de ortho. Nu eerst even koffie