Vandaag moeder/dochterdag. We gaan zo de stad in om te shoppen. En daarna zien we wel wat we gaan doen. Jongste is logeren bij mijn ouders en die zien we vanavond weer ergens terug.
Vandaag lekker vrij, op bed gelegen tot 9 uur en jongste dochter had al ontbijt gemaakt. Oudste kinderen de deur uit, werken en examentraining. Zo even opruimen en dan ga ik denk ik alvast mijn dagelijkse rondje lopen omdat er voor vanavond regen wordt voorspeld. Dan lekker uitgebreid douchen en met de jongste naar de bioscoop en ik denk dat we er vanavond een Mac Donalds aan vastplakken.
De wasmachine bolt, pasta en aardappelen gekookt voor salade te maken. Vanavond komen mijn ouders mee bbq’en
Straks boodschappen doen en wat opruimen in huis. Daarna richting het strand met de kinderen. Broodjes, drinken en wat lekkers mee en wij vermaken ons wel
Wachten op de houthandel die 20 vlonderplanken komt brengen van 4 meter en daarna naar de moestuin om de opgekweekte groenten in de kas te planten.
Vanmiddag even naar de Markt met de jongste en misschien nog ergens een ijsje eten. Twijfel om straks al te gaan sporten maar ben dan zo moe de hele dag. Twijfel twijfel
Ik ben herstellende van een dubbele longonsteking en deels klaplong. Ik doe dus erg weinig, net als de afgelopen weken.
Heerlijk dat zonnetje! We hebben de bbq voorbereid, man heeft de kippen een schoon hok gegeven, F speelt buiten en M slaapt. Nu lekker buiten in de tuin met een muntthee!
Vandaag sterfdag van mijn moeder en voel me blegh….. ga zo maar even met de kinderen een terrasje pakken en langs de begraafplaats. Ben altijd weer blij als deze dag voorbij is…
Wij zijn lekker genieten van een vrije dag (dag van de arbeid), dus nogal een lui dagje. Maar dat moet soms ook gewoon kunnen.
Man vandaag een dagje vrij maar het is feestdag dus niet echt iets open, en wat wel open is is veel te druk. Dus we hebben net lekker een uurtje liggen dobberen in de jacuzzi van mijn ouders (hun beste aankoop van het afgelopen jaar haha )
We hebben vanochtend tegels uitgezocht voor de wasruimte en hal. Daarna geluncht bij van de valk. Twijfel of we nog even naar het strandje gaan in de buurt of dat we lekker de tuin in gaan. Vanavond ga ik nog even wandelen.