Gewerkt. Vroeg begonnen, tussendoor een beetje verzorgd en net nog lekker n uurtje in de tuin gezeten met een puzzelboek en een cappuccino.
Op vakantie. Vanmorgen een boswandeling gemaakt van 2,5 km en vanmiddag naar het bosbad, dat was zeeeeer verkoelend!
Aan het bijkomen van een heel drukke week op werkgebied. Gelukkig morgen een dag vrij. Lekker op tijd naar bed zo.
Straks L naar de bso brengen. Mijn moeder brengt D bij de opvang en neemt N en C mee naar huis. Ik ga werken tot 4 uur. Daarna C ophalen, N logeert bij mijn moeder vandaag. En dan de kleintjes ophalen.
We rijden zo naar Katwijk aan zee om te lunchen, daarna naar Corpus en vanavond een hapje eten in Leiden. Ondertussen wat cultuur snuiven in de omgeving. Mijn puber heeft er zo’n zin in ben benieuwd hoe vandaag gaat
Zojuist een ronde wezen fietsen. Dochter achterop bij mij en zoon op zijn eigen fiets. We zijn naar een boerderijwinkel gefietst waar ze ook schepijs verkopen. Daar een lekker ijsje gegeten op het terras. Het werd wat bewolkt en ik vertrouwde het niet helemaal dus zijn toen weer richting huis gegaan. Al met al zo'n 10km gefietst
Straks met mijn dochters ontbijten bij Ikea. Vanmiddag 2 x een biscuit bakken als voorbereiding op de verjaardagstaarten van de jongste. 2 brownies bakken die de jongste gaat verkopen tbv een goed doel. Is een project vanuit school. Vanavond de woonkamer versieren. Verder nog de badkamer en toilet schoonmaken en was opvouwen.
Uitgeslapen tot 9.00, net klaar met het ontbijt en ga zo koffie drinken en een weekmenu maken. verder vandaag huishouden en boodschappen doen. Vanmiddag moet ik naar de ortho. Ik wil ook nog even naar de slager in de stad en dan via de kringloop in een dorp verderop maar weet niet of ik dat ga redden vandaag.
Na het ontbijt zijn we weer lekker terug ons bed in gegaan! Is het echt weer voor. Kids kijken een filmpje, kan ik zo beneden nog even stofzuigen. Daarna knutselspullen halen bij de action, kunnen de kids zich daarmee vermaken en vanmiddag een cake bakken!
Hier ook wat binnenactiviteiten bedenken vandaag vanwege het weer. Ik wil nog even naar de stad wat boodschappen doen en misschien gelijk nog een rondje kringloop, vinden de kinderen ook altijd leuk om te doen.
Kringloop is een goed idee! Had ik de kids ook nog beloofd . Kijken of ze er nog leuke spelletjes hebben!