Kids naar school gebracht en daarna lekker een dik uur gewandeld Huishouden gedaan Functioneringsgesprek gehad Nu even lunchen
Aaah wat sneu! Vervelend dat ze nog ziek zijn. Hopelijk voor het weekend weer beter. Toch gefeliciteerd
Zeker goed. En echt top dat ze t ook haalt. Maar ze gaf ook aan elke dag vermoeide benen te hebben. En dan lijkt het eerder op overtraining raken dan op gezonde beweging. Maar dat kan @owly natuurlijk zelf het beste aanvoelen. Wanneer de conditie over langere periode stilstaat of zelfs achteruit gaat, terwijl je juist zo hard traint, dan is minder trainen waarschijnlijk beter dan extra trainen.
Heel de dag gewerkt en ben zo enorm moe en dan vooral door mijn mogelijke RSI arm, zere nek en schouders. Ik ga toch maar een afspraak inplannen bij de fysio want dit moet wel beter worden. Mijn oudste heeft net wel even een goede stevige massage gegeven en dat geeft vaak wel verlichting maar dat merk ik pas morgen. Nu nog bezig met koken en vanavond lekker mijn rondje wandelen. Is zulk mooi weer en dan op tijd naar bed. Heb echt een moe hoofd, bah.
Vandaag de hele dag gewerkt van 8 tot 17. Eten gekookt en nu even lekker douchen en dan de Kids op bed brengen. Morgen een dagje vrij.
Klopt wat je zegt. Het ligt nu vooral aan nieuwe schoenen kopen. Was online al aan het zoeken. Ook eens kijken hoeveel km je normaal op wandelschoenen loopt.
Vannacht heel raar gedroomd en dus onrustig/gejaagd wakker geworden. En dat gevoel wil nog niet echt weggaan. Niet echt handig qua timing want vandaag op mijn werk belangrijke dingen te doen, die niet fout mogen gaan.
Kinderen naar de bso/ school gebracht en naar de winkel geweest voor wat boodschappen. Ik wilde een chocolade cake gaan bakken, maar ze hadden geen cacaopoeder hier in de winkel dus zal vanmiddag even in de stad kijken daarvoor. Straks wat opruimen in huis, de was doen en wat foto's maken voor Vinted. Vanmiddag nog een sollicitatiegesprek en gelijk wat pakketjes wegbrengen/ophalen.
Vanmorgen eicellen gaan meten voor ivf Vanmiddag gaan eten met man voor mijn verjaardag, 34 vandaag En seffens komen m'n neefjes een stukje taart eten.
Wakker worden van een enorm gebonk en geschreeuw. Politie inval bij de buren. Zit nu met een nog steeds iets harder kloppend hart met een kop thee op de bank.