Rondje gewandeld al. Nu werken en aansluitend een ijsbadsessie. En dan heeft de dag weer lang genoeg geduurd.
Kinderen naar school en de opvang brengen. Vanochtend heb ik een begrafenis van een bewoner van het werk. Vanmiddag ga ik naar mijn vriend.
Was, strijk, ramen wassen en boodschappen doen. Ik doe de ramen zo grondig dat ik meteen het hele ‘gebied’ goed meepak. De gordijnen, achter de verwarming, de deuren die eromheen zitten, de muren met een stoomreiniger waar nodig. De komende week en volgende week ben ik nog bezig denk ik buiten moet namelijk ook nog Vanavond komt de honden uitlaatservice kennis maken met onze pup. Als het goed klikt mag hij vanaf eind mei lekker elke week mee!
F naar school gebracht, gewandeld met de hond, boodschappenlijstje voor morgen klaar en nu de badkamer schoonmaken
Helaas niet veel, mijn gezondheid doet behoorlijk lastig. In de vakantie toch wat te actief geweest met de kinderen. Gisterenochtend moest ik een traktatie naar school brengen en ben toen even verder gereden de natuur in, had na die 3 weken wel even behoefte aan stilte. Heb daar op de Grebbeberg tussen de fluitende vogeltjes op mijn eigen manier de tweede wereldoorlog en de strijd van mijn opa herdacht (op 4 mei is zoon jarig dan komt er niet zo veel van echte rust en bezinning).
We zijn een midweekje in terhills (veel Nederlanders hier ook nu met kleine kinderen, toevallig niemand van jullie ?) met schoonouders en broer. Vanmorgen gaan brunchen, en nu is iedereen wandelen en ben ik wat aan het rusten. En straks BBQ en .
Rommelige dag. Zoon 2 naar school gebracht. Wat gerommeld in huis. Naar vinted-go punt gefietst, pakketje afgeleverd. Terug naar huis gefietst - nieuwe bestelling binnen Even bankhangen. Verkochte item ingepakt en klaargelegd voor verzenden. Daarna zoon 2 weer gehaald. Lunch en wat rommelen met zoon 2. Zoon 1 halen. Die moest naar een feestje in een ander dorp gebracht. Kom bij school aan. Telefoon: ik ben nog in het bos locatie x want we moesten hier rennen voor gym. Daarheen gereden. Terug naar school, zodat hij kon omkleden. Daarna door naar die vriend van hem. Terug naar huis file. Ondertussen was het tijd voor tennisles van zoon 2. Waren dus te laat Na tennis koken en eten. En nu neergeploft. Straks nog muziekles.
Zoon weggebracht, toen eerst koffie. Wc's gepoetst, moest nog naar de action. Boeken die we niet verkocht hebben met koningsdag naar verschillende mini biebs gebracht. Boodschap gedaan. Bij zoon wat spullen in de kast verplaatst zodat hij weer meer plek had. Gezogen, gedeweild en nog wat opgeruimd. Zoon opgehaald, samen wat gedronken. Na het eten ging zoon sporten en ik wandelen met een vriendin. Man haalde zoon op. Nu even met zijn 3en lekker even niks en dan zo heerlijk lezen.
BHV en aed bijscholing Daarna de oudste opgehaald die had een wedstrijd En net de meiden gedoucht en op bed brengen
Hardgelopen. Na het douchen even niks. 14 uur dochter van school gehaald. Naar dr verzorgpony. Even tanken en naar Appie. Koken en eten. De boel aan kant in de keuken. Gestoft beneden. Onkruid wieden. Nu dochter nog even douchen en dan hopelijk om 21 uur lekker beneden een serie kijken.
Ik mag de hele dag werken, 7.45 tot 17 uur, poeh en dan weer lekker weekend. Vanavond nog even proberen te wandelen. Avondeten heb ik gelukkig gisteren al in huis gehaald dus dat scheelt alweer een stuk.
Ik heb al lekker gewandeld. Nu even thuiswerken omdat ik zo bloed moet laten prikken. En daarna naar kantoor. En dan eind van de middag nog training bij de fysio.