De mannen naar de kapper gestuurd, wat geshopt in een winkeltje die er helaas mee stopt, schoenen gehaald voor G (stopt dat nog een keer met groeien?!?) en zo de was van de droogmolen halen... Ruikt altijd zo lekker als t buiten gehangen heeft <3
Ik ben jarig vandaag Op dit moment aan het ontnuchteren (mijn vriend had gisteren een suprise party voor me geregeld met al mijn vrienden) met de nodige koppen koffie. Vriend ligt nog zijn roes uit te slapen Halverwege de middag moet ik werken.. een korte dienst want ik mag eerder naar huis vandaag
Net terug van mijn rondje hardlopen. Zo even de eerste machine was ophangen buiten. En dan lopend naar de bioscoop.
Ik zit in bed te wachten tot mijn moederdagontbijtje klaar is Straks wandelen of fietsen denk ik. En vanavond asperges eten.
De pup was al vroeg wakker en de jongste bedacht om 7.00 dat zijn cadeautjes nog ingepakt moesten worden. Om 8.00 zaten we al gedoucht en wel aan het ontbijt met zijn allen. We gaan zo koffie drinken bij mijn ouders, daarna lunchen met schoonouders. Meteen daarna vertrekt mijn man op zakenreis. Ik ga de hele middag niks doen! relaxen in de tuin en mijn gekregen aardbeien en chocola opeten. Ik denk dat ik er zelfs een lekker wijntje bij neem
Een kater hebben van te laat naar bed gaan Man was gisteren even een uurtje naar zijn broer maar dat werden er 10, maar goed dat ik niet gewacht heb met eten tot hij thuis kwam Oudste en ik waren familiefilmpjes gaan kijken en uiteindelijk bij onze trouwvideo beland... wilden niet naar bed tot man thuis was dus dat werd uiteindelijk half 2 voor we er in lagen. Daar is mijn lichaam niet meer voor gemaakt hoor. Maar goed, vandaag lekker rustig aan doen, we doen niet echt aan moederdag enzo dus ik kan ontbijten wanneer ik dat wil. Gisteren arriveerde mijn verjaardagscadeau en van man hoefde ik niet 6 dagen te wachten met open maken dus ik kan me voorlopig prima vermaken met 34 zakjes Lego
Dat lukt daar wel Ben er 19x geweest, wil niet weten hoeveel stappen er daar van mij liggen. Het is gewoon veel te mooi om het ov te gebruiken... Je hebt ook direct een mooi plekje gevonden bij die onderste foto, zeker in deze tijd van het jaar.
Genieten van t beste cadeau ever voor moederdag: r die tot 0930 uitsliep en me onder begeleiding van papa wakker maakte met een dikke smakkerd en een knuffel. WAAAUW weer eens wat anders dan 0600!!!! (hij was vannacht aan het klooien om 0330 met een vtech kasteel op zn bed te sleuren wat met luide crash mislukte en mij een hartverzakking kostte...) Gevolgd door een kop koffie in een beker die G had uitgezocht. Dan hebben we ook nog zon én een lekkere temperatuur de dag is perfect!!!
Vanmorgen ontbijtje op bed gehad en daarna naar mijn oudste dochter om haar aan te moedigen, deed samen met een goede vriendin de 1/8 triathlon en ze hebben het gered binnen 2 uur, 500 m zwemmen in open water, 20 km op de racefiets en 5 km hardlopen en die laatste was pittig, allebei kramp en pijn in de knie maar ze kwamen hand in hand over de finish, zo leuk, moest wel even een traantje laten. Vandaag lekker genieten van het mooie weer in de tuin met een goed boek, Fijne zondag allemaal.
Uitgeslapen tot 8.20 samen met zoon naar beneden en alvast een broodje gegeten. Man kwam een uurtje later naar beneden en hebben we samen koffie gedronken met een aardbeien taartje. Cadeautje gekregen. Samen het ijsmengsel gemaakt voor vanavond. Straks gaan we het ijs draaien. Alvast aardappel voorgekookt voor de gebakken aardappelen van vanavond. 5 km heerlijk gewandeld Nu even lekker pootjes omhoog Al wou ik nog even muesli maken. Kijken of we dat zo nog doen.anders morgen