Dadelijk F naar school brengen, in een weg met de hond wandelen, was doen en strijken en daarna confituur maken
Even genieten van de rust: voor het eerst in 5 weken weer 2 kinderen naar school. Niet voor lang, oudste heeft over 4 weken alweer zomervakantie). Man slaapt nog die werkt altijd thuis. Pui staat open, zonnetje schijnt, heel de wijk ruikt naar versgemaaid gras (want die komen altijd om 7 uur sochtends al). En ik ga zo lekker ff met mijn Lego bezig en een boek lezen. Herstel, oudste is niet goed geworden in de trein dus die is weer onderweg naar huis. Combi van een overvolle trein en iets onder de leden hebben waarschijnlijk....
Ik heb gesport vanochtend en daarna naar de apk. Ging er op wachten en ja hoor ik heb een steekproef. Heb een leenfiets gekregen en ben naar de winkels gefiets want jan wel 1,5 uur duren. Echt weer typisch jaren terug had ik het ook, ik ga naar de apk en bam steekproef Stomme is de auto had helemaal geen apk hoeven hebben omdat hij nog jong is maar omdat hij geïmporteerd is moest het. Gaat mijn vrije ochtend. Vanmiddag alweer afspraak.
Man heeft de kinderen naar school gebracht vanmorgen zodat ik rustig kon opstarten. De was gedaan en gestofzuigd en daarna samen met man naar het water gereden. Daar een koffie gedronken aan het water met wat lekkers erbij.
Kinderen naar school en de opvang brengen. Zelf moet ik even naar de stad, vriend is bijna jarig dus ga opzoek naar een cadeautje.
Na een korte nacht ga ik nog even terug naar bed. Daarna naar het park met de hond, na de lunch lekker Netflixen en vanmiddag en vanavond het tuinhuis stofzuigen/dweilen en de laatste ramen wassen.
Ze is vannacht zeer beroerd geweest appte ze. Heb haar vandaag nog niet gesproken ze slaapt nog. Maar de geplande filmvoorstelling laat ze schieten dus dat zegt wel wat...
Vanmorgen al een wandeling gemaakt. Vervolgens schoot het in mijn rug toen ik iets in mijn tas wilde doen, altijd fijn. Nu op kantoor en hopelijk kom ik de dag een beetje goed door. Tussendoor maar proberen af en toe een stukje te lopen.
Dochter gaat toch maar weer proberen om naar school te gaan al is ze niet helemaal fit nog. Maar laatste paar weken op deze opleiding dus wel belangrijk. Man werkt thuis want de snelweg is hier afgesloten en meerdere collega's uit de andere kant van het land hebben daar last van blijkbaar, ze zijn nogal makkelijk daar met hun enige kantoordag inruilen voor thuiswerken, kantoor is hier 1.5 uur rijden vandaan maar het zal wel. Jongste heeft vanochtend school en direct aansluitend is er een rommelmarkt waar hij wat spullen wil proberen te verkopen dus daar help ik hem bij.
De jongste naar de opvang brengen en dan zelf naar school. De oudste 3 gaan zelf naar school, anders ben ik te laat. Vanmiddag mijn tas inpakken en dan richting Vlaardingen. Vanavond ga ik met mijn vriend naar Hoek van Holland.
De hond gaat zo een paar uurtjes met de uitlaatservice mee. Eindelijk kan ik op een doordeweekse dag het huis uit zonder iets te moeten regelen zo’n zin in! Ik ga even naar de Action, koffie drinken in het dorp met mijn moeder en daarna ongestoord strijken en boven opruimen. Als hij terug is ploffen we samen in slaap- want weer een waardeloze nacht. Vanmiddag alleen nog koken en thuis aanrommelen.
Begrijp ik nou goed dat jouw 9 en 8 jarige de verantwoording dragen om de 5 jarige op school te krijgen? Indien ik dat goed begrijp is dat toch wel een enorme verantwoordelijkheid die je op hun schouders legt op die leeftijd naar mijn idee.
Met de 3 jongsten in een binnenspeeltuin, ze zijn onverwachts vrij omdat de school vannacht is afgebrand ..
Och, die verwacht je inderdaad ook niet.... Hebben ze enig idee waar het door komt? En of er een noodgebouw komt?
Oorzaak is nog niet bekend maar wel een vermoeden. Het gebouw wat afgebrand is was het noodgebouw, het hoofdgebouw is nog in verbouwing. Ongeveer de helft van de klassen + bso/vso maakten gebruik van het noodgebouw nog dus dat word echt nog een puzzel ben ik bang.. echt vreselijk. Er is helemaal niets meer van het gebouw over, spulletjes weg van de kinderen, portfolio, tafels/stoeltjes.. verschrikkelijk. Maar gelukkig geen slachtoffers.