In het ziekenhuis aan het wachten op de uitslag van mijn mammografie en echo die zojuist gemaakt zijn
Vanochtend om half 7 naar het lumc vertrokken. Maar was gelukkig optijd. Niet het nieuws wat gehoopt had maar wat moet dat moet. Dus toen snel terug naar huis en de jongste opgehaald om nu maar in de tuin te hangen en te wachten tot neuro van de oudste belt.
Vanmorgen het huis opgeruimd en de boodschappen voor vandaag en morgen gedaan en daarna naar de kapper geweest. Weer lekker gekleurd en ook direct mijn wenkbrauwen meegenomen, toen nog even gewinkeld en met een omweg naar huis. Ik stond in een woonwijk geparkeerd en heb dus 3 rondjes moeten rijden om eruit te komen, wat een gedoe zeg. Straks eten en daarna nog even met wat moeders uit groep 8 bij elkaar voor de laatste voorbereidingen voor het eindfeest, zal een uurtje duren en weer een beetje op tijd naar bed want morgen een lange werkdag.
Ja dat klopt. Dat mag jij vinden. het is 5 minuten lopen maximaal en ze hoeven nergens over te steken of langs een drukke weg te lopen. Ik ken mijn oudste goed genoeg en die kan die verantwoordelijkheid heel goed aan.
Vanmorgen toch al een kleine wandeling van 3 km gemaakt. Als de rug eenmaal weer wat beweging gewend is, kan ik weer wat normaler lopen. Nu aan het werk en de eerste ergernis m.b.t. een collega al weer gehad. De rest van de dag zit ik in een meeting. En dan vanavond nog naar de fysio.
Vanochtend om 7 uur zijn we op het vliegtuig gestapt naar Ibiza Na aankomst wat gegeten bij een irish pub. We zijn net in het hotel aangekomen, gaan ons even opfrissen en dan gaan we Ibiza verkennen
F naar school gebracht, gelijk door en samen met mama en zus ontbeten voor moederdag, asperges en aardbeien gaan halen, thuis gekomen met de hond gaan wandelen, net de zalm en asperges gekookt dat ze kunnen afkoelen. Nu even rust en dadelijk F weer van school gaan halen