Dagje werken en op tijd naar huis is de bedoeling. En dan thuis eens alle was verzamelen en dan de machine aanzetten. Morgen wil ik mijn koffer grotendeels al gaan inpakken.
Genieten van de stilte in de tuin nu de buren 4 maanden naar het buitenland zijn. Andere buurvrouw is nooit buiten dus voorlopig heerlijk rustig. Verder schijn ik jarig te zijn maar gezien mijn leeftijd ontken ik dat Hou ook niet van heisa dus behalve kwarktaart en vanavond Grieks bestellen vind ik het wel best. Man en dochter gaan een paar uur samen ergens heen (heb ik ze zelf voorgesteld dus helemaal prima) kan ik mooi aan mijn verjaardagscadeau van Lego verder werken. Zaterdag al gekregen, elke dag aan gewerkt, zit nu op de helft van de 34 zakjes dus ik vermaak me na vandaag ook nog wel
@Consuminderma van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Vandaag wat wasjes wegwerken, pakketje weg brengen, naar de bakker en vanmiddag even relaxen. Vanavond een high wine met een vriendin.
Ik heb een voorraadkastje op zolder uitgemest. Zit nu te wachten op de boodschappen en daarna even naar de action. Vanmiddag bakje doen bij mn ouders en vanavond uit eten met een vriendin en onze zoons.
@mutskuh wat fijn dat de uitslag goed is, een hele opluchting en met een opgelucht gevoel het weekend in. Geniet ervan!!
Nu zo eerst weer even langs mijn moeder, de verhuizer komt langs om een datum vast te leggen. Dan wil ik om half drie thuis zijn want dan komt de jongste uit school, die zit de laatste tijd wel erg vaak alleen in de middagen en ze doet wel stoer maar vind het ook wel fijn als er wel iemand thuis is. Vanavond met mijn man naar het Zuiderpark naar de Edwin Evers Band, derde jaar op rij en is altijd zo gezellig en we komen altijd veel bekenden tegen, lekker met de fiets en hopen dat het droog blijft.
Vanmorgen gewerkt. Net beneden even snel opgeruimd, vaatwasser en de stofzuiger er doorgehaald. Nu ons bed nog even verschonen, boven stofzuigen en boodschapje halen. Daarna ready voor het weekend. kids zijn alle 2 de hort op. Lekker buiten spelen.