Weinig, komt weinig uit beetje somber door het slechte weer. Goed voor de natuur niet goed voor mijn stemming.
Man was met de meiden naar skatepark En net voor de bui binnen Over een uurtje de oudste ophalen van een kinderfeestje Vanavond lekker bank hangen
Vanmorgen een verjaardag gehad, nu de kids om de beurt lekker in bad. Ik vind het heerlijk zo’n dagje regen. Ik wil zo ook nog een rondje hardlopen, en vanavond doen we niks!
Net met de oudste samen een flinke wandeling met de hond gemaakt. Regenlaarzen en -jas aan, heerlijk om te wandelen zo Nu een kopje thee drinken om wat op te warmen. De kinderen gaan zo een film kijken en dan ga ik langzaam het avondeten voor de kinderen maken. Man en ik bestellen iets te eten als zij op bed liggen.
Wat knap deze mindset, ik krijg mezelf niet eens uit bed gesleept met dit weer laat staan naar buiten
Vanmorgen eerst weer bij mijn moeder geweest, mijn man is mee geweest voor wat klussen en sjouwwerk, aanstaande vrijdag gaat ze eindelijk over naar haar nieuwe woning maar we zijn er nog niet. Ik hoop aanstaande dinsdag vrij te kunnen nemen zodat ik nog het een en ander kan doen. Heb inmiddels wel weer veel last van mijn arm door al dat sjouwen en tillen, maar het is voor een goed doel. Om 2 uur thuis en snel wat boodschappen gedaan. Nu even lekker niks doen, heb eigenlijk nog heel veel was op te ruimen maar echt geen zin in dus dat laat ik maar even voor wat het is. Mijn man die mag eten klaar maken en hopelijk is het vanavond even droog en kan ik mijn rondje wandelen.
Ik heb al lekker een tijdje aan het strand gelegen. Nu even in de koelte van mijn appartement. Wellicht straks nog even snorkelen.
Om 8.30 al de deur uit om lekker hard te lopen. Wat opgeruimd. Na het douchen met dochter naar de markt en Appie. En vanmiddag hele middag op de manege gezeten. Dochter en ik lekker met chippies Lachen om home video's gekeken en ze ligt net in bed. Ik nog even serie kijken.